Pájer Kemping Gyomaendrőd, Templom-zug, 5500

Pájer Kemping

Pájer Kemping és Strand | A nyugalom is hozzánk jár pihenni. | Békés megye északi részén a Körös folyó egyik holtágának partján találkató a Pájer Kemping, mely megőrizte természetközelségét, nyugalmát.

Gyomaendrőd, Templom-zug, 5500

Niki bóta
03.12.2023
Pájer Kemping
Nagyon szép a hely! De van hová fejlődni a helynek is és a főnöknek is. Hiába mentem pár dologban segít segítséget kérni konkrétan passzív volt a válasz amit kaptam. Az se volt a legjobb hogy, ki fizettük a szállást és még így is mindenért is fizetni kellet. A wc-ben ki égett a lámpa első este másnap szóltam hogy, mi a helyzet kedvesen mondta is az úr ki lesz cserélve hát nem lett egész héten. Aztán a stégen ki állt a csavar vége, szóltam ismét ugyan az a válasz meg lesz csinálva. Hát nem lett. Kis dolgok tudom de szerint nem el hanyagolható. Összeségeben szép hely nyugodt!
Kiss Kormi
05.11.2023
Pájer Kemping
Büfében pizzát, konkrétan a sonkás gombásat senkinek nem ajánlom kipróbálásra.Felvágatlan, lepedő méretű sonkaszelet alatt a pizzatészta olyan nyers volt, hogy konkrétan gyurmázni lehetett, nyúlós volt ezerrel.Visszaadtam. Állítólag újrasütve hozták ki. A teteje pirultabb volt, az kétségtelen. De a tésztája továbbra sem ütötte meg az enyhén sült szintet sem.Ajánlom a büfé üzemeltetőjének újragondolásra, netán rendes pizzakemence beszerzését. Szerintem egy sima háztartási elektromos sütőben is jobb minőséget lehet elérni.Igazi pizzához kell az 500 fokos kemence.Büfét soha többet nem fogom megközelíteni, a strand része rendben volt. Nem szállóvendégként látogattuk a helyet.
Zsolt Magyar
22.10.2023
Pájer Kemping
Aranyos, hangulatos hely! Gyermekes családoknak ideális! Kis csúszda, vízi várak, jó kis büfé!Az árak azért itt is szépen emelkednek, mint mindenhol...Jól éreztük magunkat!
Ferenc Tímár
20.10.2023
Pájer Kemping
Hangulatos kemping a Holt-Körös partján.
Imre Füty
Pájer Kemping
7-es szobában kicsit buffolhatnák a takarítókat mert nagyon sok gold fejleszteni őket és nem lesznek olyan erősek
Éva Szilágyiné Kárpáti
Pájer Kemping
44-en aludtunk ott, ki 2 , ki 3 éjszakát. A sátorhelytől a prémium apartmanig mindenféle szállás található. Tiszta, rendezett a terület, csodás a strand, rugalmas házgazdák. Van fedett közösségi helység is. Kimondottan alkalmas érettségi- és baráti találkozókra. Nagyon köszönjük!
Julianna Hüse
Pájer Kemping
Osztálykirándulásra már másodszor választottuk ezt a helyet, amit a Pájer család gondos munkája egy csodálatos élménnyé varázsolt. Megkaptunk itt mindent, ami az igazi kikapcsolódáshoz szükséges. Rengeteg programot is szerveznek a csoportoknak, de ha csak igazán lazítani akarunk, ez a hely ideális választás.
Matyi Ludas
aki a 7-es szobát takarítja remélem nem kap fizetést
Lajos Lakatos
Pájer Kemping
A 7-es szobában hajnali 2-kor ha elnyomjátok az ultitokat megjelenik 18 cigany, válasszátok a 4.-et neveljétek szobafestő mázolónak és festessétek ki vele a szobát