Európa Pékség Bonyhád, Perczel Mór u. 52, 7150

Európa Pékség



216 Értékelések
$$
  • péntek5:00–20:00
  • szombat5:00–20:00
  • vasárnap5:00–20:00
  • hétfő5:00–20:00
  • kedd5:00–20:00
  • szerda5:00–20:00
  • csütörtök5:00–20:00


Európa Pékség Bonyhád, Perczel Mór u. 52, 7150


Az üzletről

|

Kapcsolatok

Weboldal
Hívjon minket
Bonyhád, Perczel Mór u. 52, 7150

Nyitvatartási idő

  • péntek5:00–20:00
  • szombat5:00–20:00
  • vasárnap5:00–20:00
  • hétfő5:00–20:00
  • kedd5:00–20:00
  • szerda5:00–20:00
  • csütörtök5:00–20:00

Funkciók

  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Reggeli
  • Kifőzde


Ajánlott értékelések

Enikő Burián
03.12.2023
Európa Pékség
Szégyen és gyalázat a két szőke hölgy stílusa! A pékségbe nagyon pár havonta járok, eddig mindenegyes alkalommal, amikor kártyával fizettem vagy “nem működött a terminál” vagy kaptam egy-két szemöldökhúzogatást, susmorgást a pult mögül. Ami viszont a mai napon történt, az minden határon túlment. Amikor jeleztem, hogy kártyával kívánok fizetni, az egyik szőke hölgy kajánul ránézett a másikra és odamotyogta neki, hogy “na aztán majd én fizetek ezután…”. A hölgy hatásszünetet tartott, majd folytatta azzal, hogy “na ez nem értette” majd sietősen odaadta az árut, hogy mielőbb menjek, a lenézés olyan mértékével téve mindezt, hogy hirtelen fel sem fogtam mi történik. Innen is szeretném jelezni, de, értettem, hogy nem tetszik, hogy nem készpénzzel fizetek, de mertem feltételezni, hogy ez a művelet mindenfajta probléma nélkül kivitelezhető a 21. században. Soha életemben nem éreztem magam ennyire megalázva azért, mert VÁSÁROLNI szerettem volna.Minősíthetelen, undorító, együgyű, bunkó, proli stílus és emberek!
oktober091
02.12.2023
Európa Pékség
Gyors, udvarias kiszolgálás.
Mónika Fábián
05.11.2023
Európa Pékség
Ha szólok jóindulatból hogy a sós rúdon túl sok a só, és ezért ehetetlen,elvárhatom a pénzemért, hogy ne lerázzanak, ne csináljanak úgy mintha nem hallanák hogy szóltam. Legközelebbi ilyen szituációnál a fogyasztó védekemnek jelzek. Vásárlók köny vébe be fogok irni!
Gergő Nagy
05.11.2023
Európa Pékség
Zacskó nyálazás!! Undorító!! Szőke újonc hölgy, nem kasszázik csak összekészít, csücsörítve megnyalja az ujjait, leszedi a zacsit, újra nyálaz, hogy kinyissa. Nem hiszem, hogy a NÉBIH ennek örülne! UNDORÍTÓ!!!
Tomi Paplauer
28.10.2023
Európa Pékség
Kenyér legyen és cirkusz. Mindkettő van a pékségben. Évente 2-3 alkalommal látogatok Bonyhádra, a pékségeket pedig csak a reggeli és a kávé miatt keresem fel. Nos, az Európa Pékség eddig csak csalódás volt.Hihetetlen, hogy eddig egyszer sem buktak le a nem működik a terminál" szöveg miatt. Ritkán hordok magamnál készpénzt
Janos Stier
26.10.2023
Európa Pékség
Fris áru. Gyors kiszolgálás
Mr.Kaktusz
13.10.2023
Európa Pékség
Minőségi termékek, olcsó árak, jó ízek
Beáta Szabóné Novák
19.09.2023
Európa Pékség
A legjobb kenyér, jó ár/minőség arány
József petrovics
10.09.2023
Európa Pékség
Teljesen gusztustalan és jogszabály ellenes amit művelnek azt hazudják a bankkártyás fizetőknek hogy 1000 ft alatti összegnél nem húzhatják le a kártyát!!! Akkor én most tajékoztatok mindenkit hogy ez diszkrimináció és a kártyás vásárlás összegét szabályozni szigorúan tilos!!! A kártyatársaságok és a bankok üzletszabályzata tiltja, hogy a kereskedők minimum vagy maximum összeget határozzanak meg a kártyás vásárlásoknál. Ezt megerősítették most is a válaszoló bankok, azzal, hogy a hatályos jogszabályok alapján tilos hátrányosan megkülönböztetni a bankkártyás fizetést a készpénzessel szemben. Erre egyébként fel is hívják a kártyaelfogadók figyelmét. Ha valakit ért ilyen megkülönböztetés akkor:Több helyen lehet panaszt tenniAz OTP példaként említette, hogy ha valaki bankkártyával akar kifizetni egy húszforintos zacskót egy online kasszával rendelkező kereskedőnél, akkor a boltos nem mondhat nemet. Ha mégis, a vásárló a kereskedőnél, valamint a bankkártyáját kibocsátó banknál tehet panaszt. A Budapest Bank arra is felhívta a figyelmet, hogy a vásárló fogyasztóvédelmi panasszal élhet, valamint a kártyaelfogadási szolgáltatást biztosító szolgáltató részére is jelezheti a problémát. A bank ilyen esetben felhívhatja a kereskedő figyelmét, hogy ne alkalmazzon diszkriminációt. Ha a fizetés helyén megállapítható a terminálra ragasztott azonosító jelzésről, hogy ki nyújtja a kártyaelfogadói szolgáltatást, akkor neki is lehet jelezni – írta az UniCredit, utalva arra, hogy az elfogadó bank vagy pénzügyi szolgáltató akár fel is mondhatja a kártyaelfogadói szerződést, ha nem szüntetik meg a helytelen gyakorlatot. A K&H is azt javasolta, hogy a kibocsátó bankhoz vagy az MNB-hez forduljunk ilyenkor. A kibocsátók szigorúan veszik az ilyen panaszt, intézkednek a helytelen gyakorlat megszüntetéséről – tették hozzá.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Bonyhád, Perczel Mór u. 52, 7150
Európa Pékség