Tekerjes Fogadó & Étterem Boldogkőváralja, Kossuth Lajos u. 41, 3885

• szerdaZárva
  • csütörtökZárva

Tekerjes Fogadó & Étterem Boldogkőváralja, Kossuth Lajos u. 41, 3885

Tekerjes Fogadó Boldogkőváralja Szállás és Étterem | Boldogkőváralja szállás és étterem. Pihenés, kikapcsolódás egy szép csendes környezetben! Legyen vendégünk!

Boldogkőváralja, Kossuth Lajos u. 41, 3885

Botond Rácz
10.11.2023
Tekerjes Fogadó & Étterem
Ár/érték arány pocsék, nagyon drága figyelembe véve az ételek minőségét és mennyiségét. A kiszolgálás darabos, fejetlenség, amit főként tapasztaltunk, de kedvesség, tisztelettudással nem volt gond. A tálalás rendben, ízek viszont kevésbé voltak rendben.
Jones Tom
08.11.2023
Tekerjes Fogadó & Étterem
Az éttermet látogattunk meg. A tapasztalatom az, hogy elég drága hely, de ellenben tiszta, kulturált és nagyon figyelmes a kiszolgáló személyzet. Állandóan lesik a vendégek figyelmét. Én gulyás levest rendeltem, ami nagyon finom volt.
Évi Bíró
29.10.2023
Tekerjes Fogadó & Étterem
Vár látogatást követően tértünk be ide, mivel a vár étterme csak nagyon későn tudott volna szabad asztalt biztosítani.Kicsit drága. A kiszolgálás nem épp kedvező volt számunkra, amit főként tapasztaltunk, hogy nem rajongtak" körbe a felszolgálók.Negatívumként sorolnám még
József Csonka
23.10.2023
Tekerjes Fogadó & Étterem
3 orat utaztunk fiammal hogy megnezzuk a varat. Az ott talalhato kozepkori etterem sajnos tele volt. Ajanlottak ezt a helyet a faluba de nekik fontosabb volt egy kzlfoldi csoport es nem tortek nagukat egy ehes magyar apaert es gyermekeert. Igy kisfiam megette az otthonrol hozott pogacsat es ismet 3 orat autozva ehesen mentunk haza.Egy biztos. Ha valaha visszamegyunk a varhoz inkabb viszek otthonrol ennivalot.
Peter Simon
21.10.2023
Tekerjes Fogadó & Étterem
Mi az éttermet próbáltuk ki. Az ételek elfogadhatók. DE: vannak drága éttermek, vannak durván drágák, és van a HARÁCSOLÁS kategória. Ez az utóbbiba tartozik. Csodálom, hogy fenn tud maradni, de tartok tőle, hogy nem sokáig. Most is majdnem üres volt.
Nándor Török
20.09.2023
Tekerjes Fogadó & Étterem
Az éterem kiszolgálása 2 es alá. Az erdei gyümölcsleves az yoghurt állagú volt mint sem leves. Az étteremben meleg volt, oda kint 32 fok bent meg a 2 klíma közül egyik se ment. Kb 1.5 órig voltunk, a végén 2-3 asztalnyi vendég volt még se jött oda egy felszgáló se hogy leszedje az asztalunkat és esetleg megkérdezze hogy fogyasztunk e még deszertet vagy kávét. Cserébe amilyen gyenge a minőség azzal ellentétesen magas az ára. Ide többet biztos hogy nem térek be.
Helga Farkas
16.09.2023
Tekerjes Fogadó & Étterem
Ebédelni tértünk be hárman, finom ételt kaptunk, frissen készítve, hatalmas adagokat. Ár - érték arány megfelelő. Köszönjük!
Zsuzsanna Gyurácz
Tekerjes Fogadó & Étterem
Az étel friss volt. Bőven elég egy felnőttnek. Jégkocka nem volt a legnagyobb melegben. De az üdítő cserébe tényleg hideg. Kedvesek. Gyorsak.
Szalai Melinda
Tekerjes Fogadó & Étterem
Az étel felejthető, cserébe drága. A kiszolgálás közepesen gyenge. Mikor kijött a számla, akkor fel akartak számolni 1980 HUF-ot két kihozott üres tányérra, melyen a gyerekek ételeit szerettük volna kiporciózni, mondván, hogy azt is el kell mosogatni. Szerintem szimplán csak le akartak húzni. 42.000 HUF-volt a számla, amiért még jót sem ettünk. A hely kert része szép, viszont a belső rész elég lehangoló.