Gyopár Panzió Orosháza, Hűvös u. 13, 5904

Rita Herner
23.11.2023
Gyopár Panzió
Szép környezet, kényelmes szobák, tágas tiszta ebédlő! Családias légkör! Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Gyula Schober
14.10.2023
Gyopár Panzió
Kedves ide látogató. Fontos, hogy a reggeli függetlenül attól, hogy mikorra kérted kb 45perc alatt sem készül el, mikor szóvá teszed, hogy a megbeszélt időre megérkeztél. Tehát ha netán ide látogatnál ne szervezz programot reggelre. Készülj fel, hogy a lepedő egy fordulásnál szétfoszlik alattad. Valamint hagyj fel minden reménnyel, hogy netán a reggelid késve elkészülte miatti kapkodásban ott hagyott értékeidet viszont lásd. Nemhogy nem szólnak, mint minden normális helyen, ha ott marad vmi a szobában, de még azt is letagadják, hogy ott voltak, mikor kijelentkeztél. Tehát egy töltő ugrott.....Csak, végső elkeseredésben, és a leírtakat figyelembe véve vegyek akárki igénybe.
m speyster
03.10.2023
Gyopár Panzió
Igaz hogy pár éve voltam itt,egy Sziveszter alkalmából, de jó indulattal is maximum 3 csillag. Kedves személyzet a kiszállított ebéd ami máshonnan lett rendelve,az az adott dobozban hidegen lett elénk rakva, ami toroskáposztánál nem igazán nyerő. Reggelinél látszott hogy a felvágott, paradicsom,paprika és az uborka igen csak a nyugdíjas kor felé halad. 1 alkalomra megfelelt, de felejtős a hely.
Vince Varga
29.09.2023
Gyopár Panzió
A személyzet kedves és segítőkész. A közösségi terek és a szobák tiszták.A légkondicionáló feláras (napidíjas), pedig nyáron a tetőtéri szobákban nem lehet nélküle megmaradni.A helykihasználás nem túl jó, például a fürdőszobában rengeteg az üres tér, de sehol egy polc és akasztó is kevés.
Benő Galambos
12.09.2023
Gyopár Panzió
A.tulaj közvetlen emberbarát megértő.A személyzet Marikanéni" nagyon kedves segítőkész és nagyon aranyos.Mindenben lehet rá számítani.A panzió tiszta szép s minden működik benne nemcsak mondják."
Roland Toth
10.09.2023
Gyopár Panzió
Szuper hely. Mondjuk én holtszezonba voltam így csendes volt hiszen egyedül voltam az épületben szinte. A recepciós srác nagyon jó arc. A szoba tiszta volt. Mèg visszatérek. Kissé hideg volt és elzárták a fűtés termosztátot így csak 4 csillag.
Ági Bor
Gyopár Panzió
Szálláshely, reggeli, személyzet és a tisztaság csillagos 5-ös!!! Még visszatérünk!!!!!!!Az előttem szóló kedves vendég szerintem direkt le akarja járatni a szálláshelyet, egyáltalán nem értek vele egyet. Még a szálláshely külső környezete is igényes, és rendben tartott.Az árak pedig nagyon barátiak és mondhatni szállodai szolgáltatás szintű ellátást kapunk érte.Az én családom a reggelit ízletesnek és bőségesnek tartotta, meg sem bírtuk enni. Mikor ott jártunk több asztalnál is reggeliztek velünk együtt, ízlésesen berendezett tiszta hely.Nem értem ezt a mai világot, ha valaki nem akarja jól érezni magát nyaralása alatt az maradjon otthon!!!!!!!!! Ne akarjon problémázni olyan dolgokon ami nem igaz, mert azt a mai világban úgy hívják, hogy hírnév rontás!Javaslom, legközelebb menjen 4 és 5 csillagos szállodába csillagászati áron, majd ott megkapja a pénztárcája amit megérdemel !!!!!!!
Ágnes Herczeg
Gyopár Panzió
Kedves pihenésre és nyaralásra vágyók!
A Gyopár Panziót mindenkinek csak ajánlani tudom, a reggelik ízletesek és bőségesek. A kért időpontra készítik el személyre szólóan, és még választani is lehet mit szeretnénk.
Mi ott felejtettük a gyerekek gyógyszereit, szóltak és futárszolgálattal elküldték részünkre, amiért nagyon hálásak vagyunk a tulajdonosoknak. Igazi bababarát szálláshely, kisgyerekkel szálltunk meg és amit megbeszéltünk minden rendben volt. Sőt sietségünkben mi otthon hagytuk a fogkrémet, de ez sem volt probléma kedvesen segítettek, pedig már este fél kilenc volt mikor észrevettük.
A berendezés és a megjelenés szállodai minőségű, éjjel is portaszolgálat van, amit szerintem más panziók nemigen nyújtanak vendégeiknek. Így éjjel tó körüli sétával csillagokat leshettünk, miközben értéktárgyaink biztonságban voltak. Összességében elmondhatjuk, hogy nagyon elégedetten távoztunk, és még ebben az évben visszatérünk!!!! Addig is ÜDV: a dolgozóknak!!!!!!!!!!!!
István Deák
Gyopár Panzió
Második alkalommal szálltunk itt meg. Egy nagy létszámú baráti társasággal voltunk ismét. A szállás tiszta és jól felszerelt. A szállásadó rugalmas. A reggeli bőséges volt.
Kornél Vincze
Gyopár Panzió
Most először vagyok itt és nagyon jó a berendezés meg minden, de szerintem pofátlanság fizettetni a klímáért. Főleg egy tetőtéri szobában. +100ft/nap. Igen, jól olvastad, naponta +100 forint a klíma. Szerintem ezt el kéne törölni. Amint ez meglesz, felértékelem egy csillaggal. Legalább egy medence jól jönne. Ha ez is meglesz kap még egy csillagot.