Tekergő Étterem és Motel Sukoró, Velence, Első utca 1, 2481

Tekergő Étterem és Motel

Tekergő Étterem és Panzió - Velence | Térjen be hozzánk és kóstolja meg kemencében sült pizzánkat, díjnyertes hamburgerünket vagy BBQ ételeink egyikét! Kényelmes panziónkban az éjszakát is eltöltheti.

0622472979

László Sándor
07.12.2023
Tekergő Étterem és Motel
Balatonról hazafelé jövet többször is megálltunk náluk, mert az ételeket határozottan ízletesnek találtuk.Így történt a ezen a hétvégén is.A bejárati ajtó mindkét szárnya tárva-nyitva, előtte megállító tábla, melyre krétával felírva: Burger és BBQ.Beléptünk - óriási hőség - megálltunk a pult előtt. Kb. egy perc múlva egy pult mögött álló úr megkérdezte, hogy miben segíthet.Ebédelni szeretnénk".Válasz (nyers
Zsófia Király
27.11.2023
Tekergő Étterem és Motel
A kedvenc pizzám volt évekig, de tegnap betelt a pohár. Nem rendelek tőlük egy darabig, az biztos. Minden hónapban árat emelnek, amivel arányosan egyre rosszabb a minőség. Szósz éppenhogy van rajta, feltét hanyagul összevágva, középre dobva, tészta kőkemény. 9 000 forintot fizettünk két pizzára kiszállítással, egyik borzalmasabb volt, mint a másik. Remélem észbe kapnak, mert régen zseniálisan jók voltak.
István Zágoni
07.11.2023
Tekergő Étterem és Motel
Ha az M7-ESEN járunk,kötelező megállóhely! Kitűnő ételek, nagyon kedves vendéglátó személyzet,mindenkinek ajánlom!
Niké Barát-Szilovics
29.10.2023
Tekergő Étterem és Motel
Elég messziről mentünk, felhívtuk az éttermet indulás előtt, hogy mi bbq-t szeretnénk enni.. kedves hölgy mondta persze van, menjünk. Nagy csalódás volt, mert amit szerettünk volna az nem is volt. (Telefonba nem ezt az infót kaptuk) A pincér kiszolgálása nagyon hanyag volt. Nem azt az italt kaptam amit kértem, ezzel nincs is baj, előfordul. Ott hagyta a rossz italt, 5 perc múlva nekem kellett vissza vinnem a pulthoz, hogy legyen kedves akkor ki cserélni, ha már elfelejtett. Nem voltak sokan az étteremben és közel 45 percet vártunk a hamburgerre, amiben hideg volt a hús!!Bevallom, szívünk szerint vissza küldtük volna, de rettenetesen éhesek voltunk. Az üdítő meg meleg volt.1x meglehet enni , de nagyon nagy csalódás volt :(
Fodor István
11.10.2023
Tekergő Étterem és Motel
Kellemes hely a teraszról nagyon szép kilátáss a Velencei tóra. A pizza nagyon finom volt.A pontos nyitással viszont volt fennforgás mert a táblán 11 óra volt írva, de csak 11:30 kor ülhettünk be.
Barbara Nagy
25.09.2023
Tekergő Étterem és Motel
A felszolgálás profi munka volt. A pultos hölgyek pedig nagyon kedvesek. Én csak ajánlani tudom. Gyönyörű helyen kellemes időtöltés és az étel is finom.
Olga Pongor
19.09.2023
Tekergő Étterem és Motel
29 fős tarsasaggal erkeztunk, előre egyeztetett időpontra. 70 perc mulva kaptuk az italokat. Pizza sületlen, íztelen, igenytelen feltéttel. Kesztyűt nem hasznalnak a pizza keszitésekor. Felszolgálás minősíthetetlen. Nem ajánlom!!!
Csaba Szabó-Galiba
Tekergő Étterem és Motel
Kellemes hely jó kilátással a Velencei tóra, finom kézműves ételek és jó kiszolgálás.Az árak mint a belvárosban, de minőséget kap az ember érte.
Lajos Sandor Kovacs
Tekergő Étterem és Motel
Nagy várakozással mentünk oda, mert sokat olvastam róla hogy mennyire extra hamburgerek és pizzák vannak. Az ételek jók, de semmi extra, bárhol kapsz ilyet. Viszont az egész étterem lepukkant, koszos. A mellékhelység még egy McDonald's-ban is különb. Viszont ehhez a környezethez erősen túlárazott. Egy autópálya pihenőhöz képest 5-6000 Ft-os pizzák és hamburgerek vannak. Biztos hogy nem ez lesz a törzshelyünk.
Bence Bacsek
Tekergő Étterem és Motel
Az ételek és a kiszolgálás rendben, az árak pedig a magyar valóságot tükrözik.Lehet rajta háborogni persze, csak nem érdemes. (Kinek mit intézett a kormánya?)A tisztaságra kicsit jobban odakéne figyelni, mert ez egy kardinális kérdés kéne hogy legyen egy étteremben.Összességében megér egy próbát!