Wellness Hotel Gyula Gyula, Part u. 5, 5700

1940 Értékelések

Gyulai szállás: Wellness Hotel Gyula**** Superior - Hivatalos honlapja | Családbarát gyulai szállás. Gyula szállás kínálatában az első 4 csillag superior szálloda! A Várfürdő bejáratától 15 méterre, wellness- és bababarát szállás Gyulán, saját wellness centrummal és 300 m2-es játszóházzal! Legyen a szálloda vendége!

Gyula, Part u. 5, 5700

• Helyben vásárlás

Áron Bene
29.11.2023
Wellness Hotel Gyula
Csodálatos 4 napot töltöttünk el párommal és 5 éves gyerkőcünkkel ismét itt. A szálloda természetesen remek, viszont ami igazán kiemeli a többi 4*-os szálloda közül az a személyzet.Kisfiam annyira megkedvelte Adriennt a játszóházban, hogy egyedül ott maradt vele játszani, nélkülünk (eddig ilyen sosem volt).A szálloda igazgató Géza pedig egy hihetetlenül kedves és remek ember, folyamatosan ott van vendégek között, nézi, hogy kinek miként járhatna a kedvében. Ilyet még soha egy szállodában nem éltünk át, odajött hozzánk beszélgetni, a kisfiam kapott tőle ajándékba lufi figurát, velem leült egyik este külön beszélgetni, és még sorolhatnám:)Biztosan visszamegyünk még párszor!
Ágnes Oszkó
22.11.2023
Wellness Hotel Gyula
Gyönyörű helyen található a hotel, közel a vár és az Almásy-kastély.3 generáció utazott együtt, igazán kellemes 3 napot tudtunk eltölteni a hotelben.A szoba szép tágas volt, nagy szekrényekkel. Az ágy nagyon kényelmes, a fürdő jól felszerelt, tágas, praktikus. Minden szükséges dolgot megkaptunk (kis- és nagyméretű törölköző, wellness köpeny, wellness törölköző, pipere holmik). A wellness részleg tiszta, rendezett. Az étterem tisztaságéra, rendezettségére sem lehet panasz, biztosítanak gyerekétkészletet. Az ételek ízletesek voltak és nagy volt a választék, mindenki talált kedvére való fogást. A hotelen belül van egy nagy játszóház ugrálóvárral, labdamedencés csúszdás mászókával, de az egészen picikre is gondoltak (egy 7 hónapos baba is velünk volt) , számukra is van egy kisebb labdamedence, kisház, babajátékok. A személyzet pedig kifogástalan megjelenésű, végtelenül kedves és segítőkész a nap bármely szakában.
László Tóth
07.11.2023
Wellness Hotel Gyula
Tiszta szálloda, kivétel nélkül mindenki nagyon udvarias volt, szuperül éreztük magunkat. Gyermekkel érkezőknek is bátran ajánlom, sok programmal le lehet kötni őket a szállodán belül.Az ételek minőség külön szót érdemel, mindennek olyan íze volt mint amilyennek lennie kell. Ebben benne van a szakácsok és a konyhafőnök munkája.
Tibor Vanyur
25.09.2023
Wellness Hotel Gyula
A 2 éjszakás tartózkodás a foglalástól a távozásig zökkenő mentesen zajlott. A szálloda elhelyezkedése kitűnő, séta távolságra a város központjától és a vártól. Teljes ellátással lehet foglalni a szállást, s ez az ellátás a mi ízlésünk szerint hibátlan volt. Minden, amit fogyasztottunk finom volt, a választék kielégítő, szinte már vártuk a következő étkezést, hogy milyen finomsággal lepnek meg minket. Az étkezési idő több órás, sohasem volt zsúfoltság az étteremben. A személyzet mindenhol rendelkezésre állt, mindenki mosolygós, segítőkész és kedves volt. Folyamatosan rendelkezésre állt a bár, a wellness pult, a recepció. A wellness részleg használata kellemes élmény volt, a medence, a hidromasszázs, szauna mind jól működött, a kültéri teraszon tudtunk napozni, szinte nyári hangulatban. Gyenge pontnak talán az impozáns jakuzzit említeném. Sikerült a helyszínen masszázs időpontot foglalni, amely kellemes élmény volt, életvezetési tanácsokkal. A szoba felszereltsége, kényelme a szálloda színvonalának megfelelő. A parkolás biztosított, viszont a hét minden napján fizetős a városban. A recepció segít a napi jegy vásárlásában. Bár mi már nem vagyunk kisgyermekes szülők, viszont feltűnő volt, hogy mennyire gyerekbarát a szálloda.
Kitti Kovács-Kulin
24.09.2023
Wellness Hotel Gyula
A hotel nagyon szép, igényes. A személyzet egytől egyig kedves, mosolygós, a kiszolgálás is nagyszerű. A szoba tiszta, rendezett. A foglaláskor mozgáskorlátozott szoba volt csak elérhető, de nekünk így is kitűnő volt! Maximálisan gyermekbarát. Kaptunk kiságyat ágyneművel, plusz babakádat. Pedig nem kértünk. Étterembe van gyermekeknek tányér, pohár evőeszköz készlet, előke. Több féle etetőszék. Mindig tudtunk kisfiamnak is enni adni. Gyula gyönyörű, minden látnivaló sétálva elérhető. Rendezett a környezet a hotel körül is és a városba is. Mindenkinek csak ajánlani tudom, gyermekekkel pláne!
Györgyi Mellen
Wellness Hotel Gyula
Nagyszerű családos vakációt töltöttünk Önöknél, köszönjük szépen! Kicsit izgultam, h milyen lesz a fogzós 7hónapossal meg a 2évessel, és így utólag sajnálom, h túl rövidre foglaltuk a nyaralást. Simán duplázhattunk volna. Nemcsak mi, hanem a gyerekek is élvezték. A olvasott vélemények alapján nagyon jórra számítottam, na de annál sokkal de sokkal jobb volt. A gyerekeknek minden IS van. Az ételek finomak, a kiszolgálás tökéletes és makulátlan.
László Nagy
Wellness Hotel Gyula
Szuper hely! Csodaszép és kellemes hely. Családoknak, szerelmeseknek és mindenkinek ajánlom! Kifigástalan volt az itt töltött idő!!
Gabriella Puskás
Wellness Hotel Gyula
Két napra érkeztünk, az első családi kirándulásunk a négy hónapos babánkkal.A szálloda kellemes, sok kisgyermekes család szállt meg, jó hangulatúak voltak az étkezések, a menüben gyerekbarát fogások voltak. Kaptunk babaágyat és baba fürdőkádat is, a lifttel jól lehetett babakocsizni, bár ennyi cuccal elég szűkös lett a szoba, de ettől eltekintve remek volt.A szálloda szuper helyen van, pár perc séta a belváros, azonnal ott a vár és a fürdő is.Viszont teljesen beárnyékolta mindezt, hogy jelenleg nem ehetek tejterméket, tojást, illetve semmit amitől a babának fájhat a pocakja. Sajnos majdnem elsírtam magam, mert megalázónak éreztem minden alkalommal külön kérni, hogy valamit kapjak enni, illetve a karfiolleves és pörkölt nem volt nekem opció, így sonkán, salátán és párolt rizsen voltam el, néha egy kis bűnözést megejtve, kockáztatva hogy nem alszunk a hasfájás miatt.Mivel előre jeleztem, hogy mit nem ehetek, számítottam egy kis figyelmességre és előzékenységre a szálloda részéről és végtelenül rosszul esett, hogy ez nem valósult meg.Mindezek ellenére mennék szívesen újra, de előre készülnék ennivalóval...