Vadvirág Panzió Ágfalva, Magyar u. 25, 9423

Bálint Soós
24.11.2023
Vadvirág Panzió
Kedves személyzet és szép környék. A szobák egyszerűek.
Laszlo Kuhar
08.11.2023
Vadvirág Panzió
Nagyon rugalmasak és segítőkészek voltak. Ezen kívül, nagyon szép volt a szobánk.
pompor rudolf
05.11.2023
Vadvirág Panzió
Sajnos nem jó a tapasztalatom, húsvéti hosszú hétvégén.-a szoba tiszta és modern, ami az egyetlen pozitív dolog.-wellnes részleg nem üzemel, ígértekkel ellentétben-recepció nem üzemel, recepció Győri út OMV kút fizetéskor.-konyha nem üzemel, étkezési lehetőség ígértekkel ellentétben nem volt.-másik szállásra csak azért nem tudtunk elmenni, mert húsvét közelsége miatt nem volt a közelben szállás, mert még kipakolni se volt kedvünk érkezés után.A húsvéti kikapcsolodásunkat beárnyékolták a hiányosságok. Inkább azt mondanám kicsit becsapva éreztük magunkat. A weboldal nagyon szép, szolgáltatások felsorolásával, szép képekkel. Érkezéskor a recepció nem üzemelt, egy mobil számot kellett felhívni. Majd nekem kellett volna megkeresni a szobánkat. Ami nem sikerült, majd egy lóvászlány segített nekünk. Majd a lóvászlánytól értesültünk, hogy az étterem nem üzemel, a wellnes részleg sem. Amiről infót nem kaptunk, pedig már hónapokkal korábban lefoglaltuk a szállást, amiben visszaigazolták a wellness részleg használatát és hogy étkezés a helyszínen igényelhető. Majd mikor elhagytuk a szállást egy hölggyel kellett találkozni egy benzinkútnál (Györi út Omv kútnál) ahol fizettünk. Ahol hölgy megkérdezte, mennyire vagyunk elégedve a szállással. Ahol kértük, hogy hívja fel a főnökét, sajnos nem sikerült. Igéretet kaptunk, hogy a főnökével beszélni fog. A szállás árából lehet kapunk vissza. Sajnos nem kaptunk vissza. De emailt se kaptunk panaszunkra mai napig.
Gábor Mayer-Stork
14.10.2023
Vadvirág Panzió
Egy éjszakát töltöttem náluk.Szoba: a hűtő sehogy sem üzemel, pedig bíbelődtem vele rendesen! Sajnos a tisztaság is hagy kivetni valót! A sarkokban félig eltávolított penész foltja látható! A tapéta alól a kövi lasan elő bújik. Az ajtók hangszigetelése 0. A folyosón lévőket végig hallani lehet, 10:00kor takarítás, a szomszédból a porszívó is hallható. Szunyogháló nincs.Fürdő: a tükör végig lenyomatos, a hajszárító 3mm hosszúságú frizura felett alkalmatlan a feladatára, a fali ventilátor egységen lévő kb 30 cm-es műanyag cső 3 perc után olyan meleg, hogy alig tudod tartani. A wc öblítő gombja mellett meghatározhatatlan olajos, zsíros, áttetsző, gélszerű valami, a zuhany vízköves, a helyiség nem szellőztethető, azzal a 0,5 wattos ventilátorral, ablak nincs.Reggeli: 08:00-11:00, 08:30 perckor a fele büféssztal üres volt, és így is maradt elég sokáig, egy személy a konyhában és egy aki recepciós, mosogató és reggeliztető egyben. A tányérok, poharak és evőeszközök piszkosak, étel maradékosak. Az asztalon lévő 5 tányérból 2-t sikerült választani. Amikor ezt jeleztük a személyzetnek azt a választ kaptuk, hogy “Elnézést, hogy ilyen nagy igénytelenség van de tegnapról így hagyták itt és még nem volt időm tisztára csinálni mindent!”Sor van vagy a recepción vagy a reggelinél ugyanis az az egy ember nem tudja, hogy büfét töltsön, mosogasson vagy a távozókkal fizettesen. Bár 09:00 órakkor megjelent egy harmadik személy, aki átvette a recepcióstól a reggeliztetést. Az ételek hosszú idő után kerülnek a büfé asztalra!Kávét elöbb kaptam a közeli kocsmában mint a reggeli mellé.Pozitív: a kert szép, a medence átlagos, lehet benne fürdeni, jól beszélik a német nyelvet, van klíma!Az egy csillagot is sokkalom.Nem akarok itt ebédelni!
Gábor Tóth
14.10.2023
Vadvirág Panzió
Tokeletes hely a pihenesre, a kozelben rengeteg latnivalo, program. Szobak rendkivul tisztak es megfelelo meretuek. Korrekt ar, kimagaslo szolgaltatas, gyonyoru kornyezet. Szemelyzet kedves es hozzaerto.
Tibor Bakos
30.09.2023
Vadvirág Panzió
Nagyon kellemes családias hangulatú szálloda. Szép, tiszta szobák, hatalmas saját parkkal, medencével és wellness részleggel.A wifi elérés, ami kicsit stochasztikus, de amúgy tökéletes választás.
Balázs Lepény
13.09.2023
Vadvirág Panzió
A szallashely kellemes kikapcsolodast nyujt, a szobak szinvonalasak, szepek es jol felszereltek.Sajnos etterem nincs a teruleten, a pandemia miatti keves vendeg miatt nem indult el.A terulethez tartozo allatfarm sok erdekesseget mutat az allatokat kedvelok szamara, a kertben levo medence pedig nagyon szep, sok pihenoaggyal es napernyovel.A falu hataraban ott a zoldhatar Ausztria fele, egy hangulatos fahidon kelehet atsetalni a Szomszedba.
Karácsonyiné Kanka Melinda
13.09.2023
Vadvirág Panzió
Teljesen fel vagyok háborodva! Szobát akartam foglalni jövő évre előző este rányomtam a szobafoglalásra, de választ nem kaptam ezért fel mertem hívni őket...A vonal másik oldalán egy nagyon kedves" hölgytől azt a választ kaptam
Ilona Kovács
Vadvirág Panzió
Egy rendezvény szervezése miatt voltunk ajánlatot kérni. A szolgáltatásokat nem vettük igénybe. Nagyon kedves, udvarias volt az ügyintéző. A helyszín rendezett, tiszta volt. Kellemes környezet. Gyorsan elkészült az ajánlat is. Nagyon kedvesek voltak. Végül az Időpont és helyszín változás miatt a rendezvényt máshol tartottuk meg.
Péter Csepregi
Vadvirág Panzió
Mindennel elégedettek voltunk. Kedves fogadtatás, végig érezhető figyelem. Igazán kellemes a medence is.