Nelson Bike Veszprém, Almádi út 40, 8200

Attila Zoboki
03.11.2023
Nelson Bike
A Nelson Bike? A Dunántúl legszínvonalasabb kerékpárboltja és szervize. Szakértelem, kedvesség, humor.. Egyszerűen imádom!
János Dr. Peterdi
16.10.2023
Nelson Bike
Felhívtam őket a balatonfüredi edzőtáborból, hogy nem működik a szabadonfutás a bringámon, így nem tudom használni biztonságosan. Azt mondták hozzam, várják. Amikor megérkeztem (20km,fel óra vezetés ahelyett hogy füreden 10percen belül 3 szervizbe is elvihettem volna, az öt és fél hónapos kislányom a kocsiban aludt a hőségben, mert más nem tudott rá vigyázni) közölték, hogy nem valószínű hogy rá tudnak nézni, mondtam, hogy jó lenne pedig, hiszen telefonáltam is (előtte beajánlották a helyet többen is, azért mentem oda), erre ez volt a válasz: hát akkor lehet ugrott az edzőtábor. Igazi sporttársi hozzáállás, gratulalok. Mindenesetre otthagytam, mert azt mondta lehet ránéznek, erre délután hívtak, hogy nem tudtak ránézni. Miért nem lehetett őszintén közölni, hogy nem lesz meg? Akkor csak egy felesleges utam lett volna, nem kettő. Amikor megérkeztem az udvarba, hogy elhozzam a kerékpáromat láttam, hogy gyakorlatilag nem őrzi senki a szerelt (vagy éppen az én esetemben nem szerelt) bringákat. Az ügyfelek szeme láttára, sőt talán egy szervizes is volt ott, köszönés és egyéb bármiféle kommunikáció nélkül felraktam a kocsi tetejére a bringámat és elhoztam. Azóta se hívtak, hogy hol a bringa, ennyire vigyáznak az ember értékes vagyontárgyára. Lehet ez kirívó eset volt, mindenesetre utólag már örülök, hogy végül nem nyúlt egy ilyen társaság a kerékpáromhoz. Ja és ha esetleg olvassátok: nem ugrott az edzőtábor, nem mintha titeket kicsit is érdekelt volna.
Het Honor
08.10.2023
Nelson Bike
Jó minőségű és széles a választék. A karbantartásra leadott kerékpár a megbeszélt időpontig elkészült. Ami nem tetszett, hogy az átvett bicikliket a márciusi időjárás ellenére a szabadban tárolták. Az épületen még mindig a Pászti Szalon felirat látszik, ez senkit ne zavarjon meg.
Peter Pal Hoffmann
24.09.2023
Rendkivuli segitokeszseg es profizmus
Krisztina Hrács
19.09.2023
Nelson Bike
Gyors, hozzáértő és kedves kiszolgálás. Csak ajánlani tudom őket. Kb zárás előtt 20 perccel állítottam oda a bicómmal, másnapra kész is volt. Korrekt és hozzáértő csapat. Csak hozzájuk viszem ezentúl is.
Ferenc Rakoczy
Nelson Bike
Balatonkörön tettem kitérőt Veszprémba, átutazóban voltam, az előző napi defekteket megunva beestem hozzátok a boltba, hogy vegyek két új külsőt és belsőt. Bár látszott hogy tele vagytok melóval, mégis félreraktatok mindent, és azonnal megcsináltátok a gumicserét - fél óra múlva minden készen volt, hogy indulhassak tovább. Az út további része teljesen flottul ment. Le a kalappal előttetek, valódi ügyfél élmény, gyorsaság és minőség, amit sajnos nem sok helyen tapasztalni manapság. Az öt csillag nem tükrözi hűen mennyire elégedett vagyok, köszi mindent ezúton is!
István Borbély
Nelson Bike
Vásároltam és szervizeltettem is nálunk. Udvarias kiszolgálás, segítőkészek mindenben. A szervizelést profi szakemberek végzik. Pontosak, megbízhatóak. A megbeszélt időpontban tökéletesen kész lett a bringám. És nem utolsó sorban korrektek az árak. Bátran ajánlom mindenkinek.
Gyorgy Gyepesi
Nelson Bike
Professzionális, maximálisan segítőkész szerviz. Csak megköszönni tudom, hogy csúcsidőben egy óra alatt feltették az új szingot.
Anikó Bartos
Nelson Bike
Segítőkész, jó fej csapat. Normális árak.Nem néznek le akkor sem ha egy olcsó és szakadt bringát kell szervizelni, és nem is tukmálják a legrágább alkatrészeket, kiegészítőket.
Alföldi Petra
Nelson Bike
Kerékpárt és hozzá kiegészítőket vásároltunk itt. Többször is visszajöttünk, mire mindenben döntésre jutottunk. Minden alkalommal segítőkészek voltak. Ritkán értékelek üzleteket, de itt tényleg nagyon kedvesek voltak velünk, még a pici gyerkőccel is, mind a három eladó! Köszönjük :)