Offi-ház Eger, Dobó István tér 5, 3300

Offi-ház Eger, Dobó István tér 5, 3300

Offi Ház Hotel*** és Arany Oroszlán Étterem Eger óvárosában | Egri szálláshely csodaszép barokk épületben, 5 percre szinte minden látnivalótól. Étterem Eger környéki, magyar és nemzetközi ételekkel.

Eger, Dobó István tér 5, 3300

• Étterem

PAP SÁNDOR
29.11.2023
Offi-ház
Egy szálloda megítélését több szempont figyelembevételével teszi az ember. Például: 1. Elhelyezkedés: kitűnő. Minden közel van gyorsan el lehet jutni bárhová gyalogosan. 2. Személyzet: Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt az ott tartózkodásunk alatt. 3. Szolgáltatások: Maga a szálloda nem nyújt sokféle szolgáltatást. Étkezni lehet és aludni. Ennyi. Semmilyen wellness szolgáltatás, esetleg masszázs, konditerem nincs a szállodában. Bár én inkább nevezném kis panziónak, aminek az alsó szintjén étterem található, illetve egy viszonylag nagy terasz tartozik hozzá, ahol kellemesen lehet enni déltől, egészen estig. Ami miatt a három és nem a négy csillagot kapta tőlem az egy piros csomagnak köszönhető. Sajnos egy órával a kívánt időpontnál előbb érkeztünk és beálltunk a szálloda mögötti parkolóba. SENKI NE TEGYE!!! Az egy óra leteltével mentünk vissza az autóhoz és már a szélvedőnkön várt minket egy több, mint 3000.- os csekk. A szállodát előtte pár nappal telefonon hívtuk, hogy mindenbrendben van e, megvan e még a szobánk. Csak azt a választ kaptuk, hogy igen. Semmilyen felvilágosítást nem kaptunk arra vonatkozólag, hogy amikor érkezünk, hol találjuk a szállodához tartozó parkolót, ami egyébként ingyenes. Ez akkor engem igen felbosszantott, mert a pár nappal azelőtti telefonbeszélgetésünkkor erről felvilágosítást adhatott volna a szálloda vezetője. Sajnos nem tette és amikor rákérdeztünk - megérkezésünk alkalmával - ,hogy miért, akkor sem adott rá kielégítő választ. Sajnos mi így jártunk. Ezt azért szerettem volna megosztani Önökkel, hogy nehogy pórul járjanak, mint mi. Célszerű a Minarethez érve az út szélére húzódni, felhívni a recepciót és rákérdezni, hogy hol a parkoló és hogy egy fél perc múlva nyithatják a sorompót, ami közvetlenül a vár tövében van a Dobó István utca bal oldalán, ami a Minarettől már csak 100 méterre van. Remélem tudtam segíteni. Mindenkinek jó pihenést kívánok és bátran válasszák az Offi házat, ha Eger központjából szeretnék felfedezni a város nevezetességeit és a környéket!
Attila Rábaközi
10.11.2023
Offi-ház
Nem szívesen írok inkább negatív véleményt az elismert házaspár által üzemeltetett szállodáról, de a tapasztalataim sajnos inkább negatívak. Az étterem alapvetően rendben van. Nyilván nem fine dining kategória, de a turista ebéd/vacsora kategóriában abszolút vállalható, nagy és finom adagok, a helyi éttermek között ráadásul mindez korrekt árszinten. Egyetlen negatívum, hogy a honlapon szereplő italárak a valóságban sokkal drágábbak (pohár sör a honlapon 370, valójában 550, fél liter limonádé a honlap szerint 490, valójában 790 és plusz 10% szervizdíj). A hotellel viszont sajnos már más a helyzet: 20 évvel ezelőtti állapotot tükröző, kissé már lepukkant belső, néhol ez még csak kellemetlen (pl. nyikorgó belső ajtók a szobában, nincs elszívó a wcben), máshol már zavaró (pl. rothadó ajtófélfa a fürdőben, rozsdásodó szaniterek, lerobbant zuhanyfülke-belső). Mi mégsem ezek miatt mentünk el egy nap után, hanem a fényvédelem teljes hiánya miatt. Június végén hajnal 4-től fényárban úszik az egész szoba. Aki redőnnyel szigetelt lakásból jön, annak nyáron a szobák alvásra kora reggeltől alkalmatlanok. A reggel 8-kori ébredéshez szokott gyerekek 5-től már csak forgolódtak az ágyban, 6-kor fel is keltek. A személyzet kedves, de miután jeleztem, hogy a 2 nap foglalás helyett elmennénk az első reggel, a tulajdonos hölgy stílusa lekezelővé vált. Az időarányos elszámolás amúgy még úgy is korrekt volt, hogy 2 napos kuponnal mentünk, a korai távozáson csak minimális veszteségünk keletkezett. A reggeli teljesen értékelhetetlen, pár szelet felvágott és sajt, egyféle zsemle. Rántotta pl. nincs.
Henrietta H
25.10.2023
Offi-ház
Nem ajánlom. Kértünk két ételt ami mellé burgonyapüré járt volna a pincér szó nélkül azt mondta kicserélik. Kértünk 2x2 dl bort és 1x2 cl pálinkát.Helyszínen fizetésnél a blokkon feltünt hogy fel van ütve a sültkrumpli. Egy másik pincér hozta ki a számlát, aki ebben a kérdésben nem tudott segíteni hogyan is történt. Kijött aki fevette a rendelést és félvállról annyival elintézte, hogy az enyém külön köretnek ütötte fel. Pest határában a vonaton tünt fel hogy nem csak ez van másképp. 4cl pálinka lett felütve a 3 helyett, illetve nem a kért bor, hanem abból is drágább.Kerüljétek. Elég szégyen.
István Munka
21.10.2023
Offi-ház
Minden látványosság, egy karnyújtásnyira van! Pazar szoba, kiváló ellátás! Visszajövünk!
Kovács Árpád
16.10.2023
Offi-ház
Borzalmas volt a szállás.Az étterem része: kaja nagyon finom és normális adag,de.. a kiszolgálás és a pincérek felkészültsége nulla arról nem beszélve,hogy a fő pincér lekezelő és nagyon flegma.Recepciós aranyos.Reggeli a szálláson egyszerűen káosz a tojás nem.volt megsütve rendesen, felvágott szerintem 2 napja kint volt a sajt szintén.Részemről ha Egerbe járók el fogom kerülni.
Béla Benkó
05.10.2023
Offi-ház
Kedves pincér csapat, szép szobák, karbantartást igényló klímák.
Róza Göblyös
Offi-ház
Családi kiránduláson voltunk 7 fővel 2023. január 7-én. Még sohasem voltunk az étteremben, most először, de nem utoljára! Nagyon finomak voltak a főételek, a desszertek, a kávé. Nagyon kedves a kiszolgálás, gyorsan elkészültek az ételek. Mindenkinek csak ajánlani tudom, ha értékelni kellene magasan ⭐ 5-ös. Köszönjük! Az Arany Oroszlán étteremben voltunk.
Stefi Bognar
Offi-ház
+ A felszolgálók rendkívül kedvesek és segítőkészek, az étlap kínálata és az ételek minősége és mennyisége kiváló.+ Központi elhelyezkedésű a szálloda, minden este élő zenét hallgathattunk a vacsora mellé.- 10 óráig lehet reggelizni, mi az első reggelen 9 óra környékén érkeztünk, amikor már ki volt fosztva a svédasztal, nem volt feltöltve a választék. Egy virsli vég maradt a fazékban. Második reggelen a 3 üdítőből csak 1 volt, és a tejes kancsó szélére rá volt száradva a tej.- A szoba tisztasága sem volt megfelelő, a fürdőszobában a csapok vízkövesek voltak, a szobában por volt és az ablakok minősíthetetlenül koszosak voltak, nem láttunk ki az ablakon.- A szállásadók stílusa kritikán aluli volt. Az első reggelen a tulajdonosok gyermeke hangosan, trágár szavakat használva szidott egy éppen foglaló vendéget, majd magánéleti problémáiról panaszkodott hangosan és szintén a magyar nyelv ízes szavait felhasználva. A tulajdonosok egyáltalán nem voltak segítőkészek, többször lekezelő stílusban kaptunk választ a tulajdonos hölgytől. Tájékoztatást sem az érkezési és távozási feltételekről, illetve a másik utcában lévő parkolóhasználatról sem kaptunk.
G. Janos
Offi-ház
Kedves,barátságos, vendègszerető,figyelmes pincèrek, akik minden apró rèszletre figyelnek. Finom ètelek, gyors kiszolgàlàs.