Pastrami Étterem Budapest, Lajos u. 93-99, 1036

Enike Simon
25.11.2023
Pastrami Étterem
Tágas terek, kiülős rész, ahonnan a nagy játszósarok is szemmel tartható. Az emeleti részt leszámítva akadálymentes, van mozgássérült mosdó is.Feszolgálók elérhetőek voltak és egyikük még a társaságban lévő legkisebb gyereket is észrevette, aki megpróbált elsétálni.Egyedül az uborkasaláta és az újragondolt somlói nem felelt meg az én ízlésemnek, ezeken felül elégedettek voltunk az ételekkel.#látványkonyha#gyerekbarát #pelenkázó#kutyabarát hely
Maszlay Bernadett
17.11.2023
Pastrami Étterem
Rendben volt, kedves kiszolgálás, finom étel. Az árak kissé borsosak. A Hangulat"-ra csak 3.csillag
Vukovári Panna
09.11.2023
Pastrami Étterem
Életem második legjobb creme brulee-jét itt ettem, a konyha kiváló bistrofood, ezzel organikus egységben a berendezés és belső tér. A nagy belmagasság miatt azonban annyira durván felhangosította az akusztika az emeleti szektorban ebédelő kisgyerekek sírását, rohangálását, kiabálását. Pont, mintha egy játszóházban lettünk volna. Mivel nem játszóházazni akartunk, hanem egy nyugis ebédre vágytunk, nem maradtunk sokáig. De visszamegyünk másik napszakban.
Elisabeth Bujtor
06.11.2023
Pastrami Étterem
Kellemes hangulatu, nagy étterem loft stílusban. Sajnos a székek nehezek, rajtuk a párnak koszosak. Az étel finom volt. bár volt keveredés a felszolgalo hibájából. A szervizdijat tartalmazta a számla, bár erre nem hívtak fel a figyelmet.
anka8505
03.10.2023
Pastrami Étterem
Az 1 csillagos értékelés nem a felszolgáló fiúnak szól ( Ő, 5 csillagot kapna). Ellenében a kolléga nő akinél fizetni kellet... A stílus amit megengedett magának miközben bejelentette, hogy záróra van és fizetni is kéne még...14 fős asztal társaság voltunk mindenki fogyasztótt rendesen,( nem csak egy pohár vízet kértünk és másoktól vettük el a lehetőséget)
Noemi Rado
10.09.2023
Pastrami Étterem
Nagyon hangulatos étterem, mind a kültéri, mind a beltéri rész dizájnos, egyedi, és a látványkonyha különösen tetszett. Az ételekkel szintén elégedettek voltunk, mind tálalásban, mind ízben, finomat vacsoràztunk. A pincér hölgyek kedvesek, udvariasak. Az étterem kutyabarát, ami plusz pont volt nekünk, még vizet is kaptunk egy tálban mikor megérkeztünk.
Melinda Ambrus
Pastrami Étterem
Ételek egy része nagyon finom volt. Kedves előzékeny kiszolgálás. Viszont a gyereksarok játékaira ráférne egy alapos mosás, tisztítás.
Agota Adrienne Kiss
Pastrami Étterem
Nagyon kedves kiszolgálás, a szendvics különleges, a rakott krumpli is zamatos volt.Tiszta, tágas hely.
Árpád Makray-Rózsás
Pastrami Étterem
Semmiképp nem ajánlom. Rosszul elkészített, egészségre potenciálisan veszélyes fogásokat kaptunk, meg némi kioktatást.A garnélarákok tisztítatlanul kerültek a tésztára, olyan páncélban, amit a 10 éves gyerekek nem tudtak elrágni. Kézzel kellett tisztítani, hogy ehető legyen. 20 év tengeri nyaralás után az embernek feltűnik az első olyan rákos tészta, amit nem lehet megenni úgy, ahogy kihozták. Utólag rákérdezve azt mondták, szerintük úgy volt rendben.(Utánanéztem, és valószínűleg alapvető hibát követtek el: az elvileg sütnivaló garnélarákot (amin nincs már fej, de sütés után még kézzel ki kell szedni a páncélból) egyszerűen beletették a tésztába. YouTube-on ezer videó van fenn erről. Elég rákeresni guglin a tisztított garnéla kifejezésre, és egymillió képen sorakoznak a szép, fehér, tisztított, harapnivaló rákok, páncél nélkül. Ezeket kellett volna tésztára tenni.)Mindenki döntse el, szeretné-e három gyerek mancsos tesztájából egyenként szedegetni és tisztítgatni a garnélákat...A hangulatról annyit, hogy az ablak mellett fáztunk, nem volt rendes fűtés. A pincérek udvariasak voltak, de nem érthető, miért vártunk fél órát a levesekre, amikor nem is voltak sokan.Utóirat: Életemben először bánom, hogy nem fotóztam le a rossz ételt. Most három fotó csatolva. 1. Tisztított garnéla. 2. Tészta tisztított garnélával. 3. Olyan garnéla, amit mi kaptunk, ez az, amelyikről le kell szedni a páncélt (a fehér húst ki kell bányászni). Ezt nem szabad tésztára tenni így.Megnyugtatásul: nem kell Japánig, vagy Amerikáig menni ahhoz, hogy kiderüljön az igazság -- a magyar Youtube is tele van garnéla készítő receptekkel. Találomra megnézett videókon látni a nyilvánvalót: a grillezett garnélát tisztítják sütés után (ezt ki is emelik, hogy melós, de megéri, mert finom), a tésztákon viszont a tisztított változat van (ld. FEHÉR HÚS és semmi más).(Nem kívánok a továbbiakban ezzel a témával és étteremmel foglalkozni. Kicsit elszomorít a mai közbeszéd: senki nem vállal felelősséget semmiért. Egy rövid bocsánatkérést követően senkit nem érdekelt volna egy egyszer elrontott tészta, se ez a vélemény: mert értékelte volna, hogy az étteremnek a vendég az első és milyen jófej a menedzsment. Ez az arrogancia viszont...)