Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar Lajosmizse, Alsólajos tanya 224, 6050

Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar

Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar***s | Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar***s Hivatalos webhely | Official website

Lajosmizse, Alsólajos tanya 224, 6050

Bálint Takács
12.11.2023
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Nyugodt helyen, távol a város zajától jó levegőn található a hotel. Egy nagy parkban, ahol sokféle programra van lehetőség a sétától kezdve a lovaglásig. A parkban van medence, játszótér, füves focipálya, teniszpálya, fitnesz park. Remek rendezvény és esküvői helyszín is. A szobák is rendben vannak. Az ételek finomak és a dolgozók kedvesek és segítőkészek.
Levente Benko
09.11.2023
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
A nyugalom szigete. Mottója lehetne:Kikapcsolódni a rohanó világ körforgásából! Járművel a megközelíthetőség jó. Parkolási lehetőség biztosított. Felújított, mégis a hagyományt tisztelő értékrend. Van fürdési lehetőség, lovaglás valamint elmerülhetünk a természetben. Egyéb rendezvényekre is alkalmas mint pl. Esküvő/Lakodalom, csapatépítő, osztály kirándulás, szülinap/családi összejövetel, ...stb.
Lajos Szilard Bana
02.11.2023
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Imádjuk a helyet. Az esküvőnk is itt került megrendezésre. Kobolák Attila és az egész személyzet abszolút érti a dolgát. Minden alkalommal kedvesek voltak, mindent professzionálisan intéztek. Jobb helyet nem is választhattunk volna az esküvőhöz. Az éttermüket ajánlom ha csak valakinek arrafelé van dolga, megéri beaugrani
Ágnes Tauber
23.10.2023
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Lakodalom kapcsán jártam ott,a szobákról nem tudok nyilatkozni. A kiszolgálás tökéletes volt, és a hely is nagyon szép. Jól megközelíthet ő,és nagyon hangulatos
Queen Titania
29.09.2023
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Alapos mérlegelés után a Geréby kúriát választottuk az esküvőnk helyszínéül, de ezt meg is bántuk. Mint kiderült, hagyhat egy hely úgy is rossz szájízt, hogy gyönyörű a ceremónia helyszíne, jó a személyzet és az ételek. Ami már magában is indokolja az 1 csillagot: ha csak a helyen múlt volna, lagzi helyett konkrétan gyertyafényes beszélgetés lett volna (de tovább is van). Pechünkre kiválasztottuk azt a napot, amikor a legnagyobb vihar volt Lajosmizsén és környékén. A vacsora után nem sokkal meg is érkezett, gyorsan el is vonult, de az áram nem jött vissza hajnali 5-ig. Mint az egyik pincértől megtudtuk, már három évvel ezelőtt is volt ilyen. Gondolná az ember jól fel is készültek rá, beszereztek pár aggregátort (nem nagy összeg), vannak akkus lámpáik, hangszóróik...Hát nem, a megoldások a következők lettek.Fény: A DJ-nknek volt pár akkus lámpája amiket fehér fényre kapcsolt, amikor ő összepakolt jöttek a teamécsesek. A szobákban 0 fényforrás.Zene: Hajnali egykor, mikor már minden tervezett program úgy ahogy lement zene nélkül, a násznép kellőképpen csalódott, ideges és fáradt volt, előkerült egy bluetooth hangszóró, kaptunk még egy jó fél óra bulit amíg a DJ laptopja bírta. A kemény mag még telefonról zenélt és táncolt velünk.Víz: A szivattyúk hajnal 5-ig nem üzemeltek, vagyis sem csapvíz nem volt, sem a WC-t nem lehetett lehúzni.Hűtés: Klíma nem volt, de lehűlt kint az idő is, meg ha nincs tánc, nem melegszik ki senki. A nagyobb gond, hogy a hűtők sem működtek, a tortát mire felvágtuk elkezdett leolvadni róla a marcipán.Már szinte apróságnak tűnik, hogy éjfél körül elfogyott a sör a korlátlan italcsomagban, ahogy az is, hogy 1 órával később tudtunk elkezdeni készülődni. Miután biztosítottak róla, hogy nem szükséges előző éjszakára kivenni a szobát (mondjuk biztosat majd csak az előtte lévő nap tudnak mondani - nem szóltak), el tudunk kezdeni készülődni 2 szobában délelőtt, ebből az lett, hogy délig vártunk, hogy kapjunk 1 szobát (még jó, hogy nem vagyunk babonásak és együtt vettük a menyasszonyi ruhát)Értem én, hogy mindenki a legnagyobb profitra vágyik a legkisebb kiadás mellett, de úgy érzem elvárható egy ilyen méretű helytől, hogy készüljön a váratlan eseményekre amikre igenis fel lehet készülni. Ha csak felmerült volna bennünk, hogy ilyen megtörténhet, készültünk volna mi, tudtunk volna vinni aggregátort is, hangszórókat is, lámpákat is.A vendégeink kérdezték, hogyan kompenzált a hely ezek után. Sehogy. A tulaj hozzáfűzni valója: bocsi, vis major. Ennyi.
Anita Slenker
09.09.2023
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Maga a hely nagyon szép, és nagy területen helyezkedik el. Egyszerre volt a csapatépítő tréningünk egy esküvővel, és nem zavartuk egymást. Jól elkülöníthető helyszínek voltak. A szálloda és az étterem egyszerű, vidéki, nagy luxust ne várjatok. Rendben van, de semmi extra. Személyzet nem volt túl lelkes, hogy ott voltunk.
Gabriella Éva Tóth
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Ma (2023.06.24. szombat) jöttünk haza egy esküvőről.A helyszín gyönyörű, a szoba pici volt, de ez nem baj, hiszen csak öltözni és pihenni vonultunk vissza oda. Az ágy kicsit kemény, emiatt kényelmetlen. A személyzet kedves és segítőkész.Hatalmas vihar csapott le a Kúriára este, ami nagy károkat okozott a környéken. Fákat szaggatott, csavart ki tövestől. A lakodalom kezdete után háromnegyed órával elment az áram, és nem is lett újra hajnali ötig. Nem vonom kétségbe, hogy a helyzet kaotikus és egy ilyen helyzetben sok fontos tennivaló akad, de gyakorlatilag zene hiányában nem volt lakodalom, a szolgáltató pedig nem rendelkezik aggregátorral az áramkimaradás idejére. Egy idő után víz sem volt, nyilván szintén a vihar miatt. A dj és a vőfély minden tőlük telhetőt megtettek, hogy mentsék, ami menthető, de többen úgy éreztük, egy ilyen nívós helynek fel kell készülnie az ilyen helyzetekre is. Bízom benne, hogy az újdonsült házaspárt, aki állta nyilván a számlát, kompenzálták a fizetéskor.
Ildikó Sütő
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Nagyon szép környezetben egy nagyon jót ebédeltünk. Dícséretet érdemel a szakács és a kiszolgáló személyzet. Jó szívvel ajánlom!
Bernadett Surányi
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Csapatèpítőt tartottunk itt, 1 éjszakàt töltöttünk az apartmanokban.Nekem elsőre nagyon tetszett a hely. Szép, nyugodt környezet, csiripeltek a madarak.A délutáni vendégváró falatkáink finomak voltak, a limonádé különösen. Az intézkedő úriember nagyon figyelmes ès kedves volt. A kiszolgáló leányzó arcàn viszont világfájdalom, hogy ott kell lennie velünk.Hatalmas a birtok, tök jól elszórakoztunk a tó mellett. Aztán jött a vacsora, na nekem itt romlott el a kedvem. Az ètelek egész jók voltak, mindenki talàlt magának megfelelőt. A desszert gyenge. Viszont az a sok légy... Èrtem, hogy kint vagyunk szabadtèren, de talán max 2 légyfogó volt feltéve. Nézegetni a legyeket, amint jobbra balra szállnak a kajàinkra... hangulatölő. Mindegy, vidék, nyílt tèr, ez van.De aztán ugyanez volt a màsnap a reggelinél, bent a hotel ebédlőjében. Fuuuuu, na ez màr egyàltalán nem elfogadható. Elvileg zàrt tér, ès legyek tömege ètkezett velünk, szàllt rá a kajàra, bele a kávénkba... Nem, nem vagyok elkényeztetett Pesti, csupán csak elveszi az étvàgyamat, ha legyekkel eszek egy tànyèrból, csészéből.A kinti apartmanok nem voltak rosszak, 1 éjszakàra elment.
Zsuzsanna Gürtler
Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar
Gyönyörű hely, hatalmas, igényesen rendben tartott birtok, ősfák, tavacskák, lovarda, csodálatos medence, tisztaság és kedves személyzet. A légkondicionáló hibája miatti azonnali szobacsere, készséges kiszolgálás. A rendezvény helyszínek hihetetlenül szépek, a menedzser körbevezetett, csak ámuldoztunk. Finom ételek, kényelmes szobák, több száz embert kiszolgálni képes szervezés. A különtermekhez saját konyha, szabadtéri kemence, igényes dekoráció. Látszik a mindenre odafigyelés, itt tényleg igazi vendégként bántak velünk. Velünk utazó cicánkat is készséggel fogadták.Bátran ajánlom romantikus hétvége, esküvő, konferencia helyszínként egyaránt!