Préri horgásztó Dömsöd, Unnamed Road, 2344

István Német
24.11.2023
Préri horgásztó
Ide csak az jöjjön, aki halat akar fogni, mert az bővel van! Szép környezet, udvarias üzemeltetők. Egyszóval: szuper!
Ebéd Elek (Matuka)
18.11.2023
Préri horgásztó
Igaz nem fogtunk semmit pici csalódás. De nagyon szép környezet szépen kialakított helyek és kulturált viselkedés. Ajánlom mindenkinek. (Aki nem fog halat elsőnek legyen még egy kicsit bizakodóbb)
Nimród
03.11.2023
Préri horgásztó
aut szeretném kérdezni hogy jány kiló hány darab halakat dobnak be a vizbe. és milyen időnként??
Tamás Molnár
13.10.2023
Préri horgásztó
Nagyon szuper a hely.Rengeteg halat fogtunk és hatalmas élményekkel gazdagodtunk.
Lászlo Danko
08.10.2023
Préri horgásztó
Van wc, van mikró, van étterem, van fagyi. Meg sok minden más amire nem emlékszem, mert piás voltam amikor ott voltam. Viszont kibaszot jól éreztem magam. Ja és több halat is fogtak a testvéreim. Egyszóval jó volt!
Pál Gyöngyösi
03.10.2023
Préri horgásztó
Kellemes kikapcsolódást nyújtott az itt töltött nap. Horgászattal esti sütögetéssel telt az idő. A kőház bérlés idejével párhuzamosan összehangolt horgászjegyet hiányoltam. Szombati nap van éjszakai horgászat is nyáron, többi nap nincs. Mivel szombaton érkeztünk, nappalra 2500Ft volt a horgászjegy és éjszakára még 3500Ft, vagyis 6000Ft összesen, amiben halelvitel nincs, azt pluszban kell fizetni. Harmonikusabb lenne szerintem ha a szállás elfoglalás-elhagyás időtartamával összhangban bevezetnének egy horgászjegyet, amiben benne foglaltatna egy ott megfogott hal elfogyasztása. Ezen túlmenően minden jó volt, udvarias készséges személyzet, szép és tiszta környezet. Legközelebb is megyünk! :)
Ernő M
01.10.2023
Préri horgásztó
Igazából csak a bójlis tavat ismerem, de beszéltem több horgásszal is akik a többi tavat is kipróbálták és mindenkinek jó volt a véleménye. Én egy pár éve járok ide (9 óra az út tőlem) de még nem okozott csalódást ez a horgászparadicsom. Rendezett körülmények, tisztaság, civilizált horgászok, egészséges halak, egyszóval minden, amire szükség lehet egy tartalmas kikapcsolódáshoz. Csak ajánlani tudom. Az árak több mint elfogadhatók, jóval alacsonyabbak mint általában Erdélyben, ahol élek. Jövőben is jövünk.
Tibor Szalai
Préri horgásztó
Tiszta kulturált helyen horgászhatunk. Ha megéhezük az étteremben megtalálunk mindent. A pecához szükség lenne valamire a horgászboltban mindent mgkapunk. Nagy a választék az etetőanyakog és csalik terén. A horgásztavat könnyen megközelíthetjük az 51-es útról, végig aszfaltozott út vezet a parkólig. Autóval bemenni nem lehet a tavakhoz, de a kihelyezett kiskocsikkal minden felszerelést be tudunk vinni. Mindegyik tónál fedett beállók várják a horgászokat, egy-egy záport megúszhatunk alattuk. Horgászat előtt érdemes telefonon helyet foglalni, főleg hétvégén.
Attila
Préri horgásztó
Jó hely lenne, de nagyon drága. 4500Ft a napijegy és ha fog valamit az ember azt bolti áron tudja elhozni. Az mellett meg elég idegesítő volt hallgatni a szomszédban lévő hangágyút és a tó túlfelén zenét hangosan hallgató sporttársakat. Ha az ember horgászni megy, csendre vágyik, akármennyire is szereti a zenét. Ezeket leszámitva a hely rendben volt, de én nem megyek többet ide.
Kiss Timi
Préri horgásztó
Gyönyörű környezet, de drága. Illetve autóval nem lehet bemenni a tóhoz, kézikocsival kell a felszerelést bevinni. Ez, mivel egy hatalmas területről beszélünk, időigényes és macerás. Az 1. számú tavon túl sűrűn vannak kialakítva a horgászhelyek. Személyzet segítőkész.