Eco Bike Rent&Shop Balatonfüred, Széchenyi István u. 8, 8230

Gabor Sziebig
30.11.2023
Eco Bike Rent&Shop
Bikes are fine (do not expect anything special), but customer service is critical. No sign of understanding, that they are service providers, no vision/need for feedback from customers. Enough tourist to get paid for the harry business.Rented two bikes for 4 days, with the plan for cycling around lake Balaton (which needed to be paid in full, without option for flexibility), approx. 90 EURs. One of the bike's tire punctuated after 20 kms. Changed the tire at bike service shop, where they said it is normal to get refund for such happenings.After arriving back I claimed that the repair cost should be refunded (5 EURs). The shop denied and claimed it is my “problem”. Not to mention that the bikes were returned earlier, which was neither refunded.Definitely will not return back.
Johanna Fülöp
27.11.2023
Eco Bike Rent&Shop
Segítőkész csapat, rugalmasak és kedvesek! A kerékpárút mellett van a kölcsönző úgyhogy nagyon kényelmes megoldás!
Péter Szó
15.10.2023
Eco Bike Rent&Shop
Nagyon gyors és kedves kiszolgálás. Kerékpárok szuper állapotban. Ár/Érték arány szuper.
Peter Balla
07.10.2023
Eco Bike Rent&Shop
Egy napra bereltunk bringat. Nem a legjobb minoseget kaptuk. A felesegem brinhajan defektes volt a ez nem kaphat defektet "kerek Tihanytol kinlódva jottunk haza. Amugy elmegy"
Gergely Tasnádi
25.09.2023
Eco Bike Rent&Shop
Nem segítőkészek, lekezelő a stílusuk, ehhez képest az árak magasak.
Gábor Bojsza
23.09.2023
Eco Bike Rent&Shop
Kicsit furcsa, hogy 17h-ig kell visszavinni a bérelt biciklit nyári szezonban, illetve, hogy pl. nyikorgós biciklit kiadnak.
Béla Arany
15.09.2023
Eco Bike Rent&Shop
Emailben foglaltam augusztus 21-re 3db kerékpárt. Aznap reggel 9 órakor átvehettem a kifogástalan állapotú járgányokat. A napi bérlés másnap 9 óráig tartott, az ár korrekt. Kerékpárokhoz zárat adnak.
Adam Hegedus
Eco Bike Rent&Shop
Gyorsan ki lehet bérelni a kerékpárt, az ára megfelelő, a bicikli pedig nagyon jó minőségű volt. Legközelebb is szívesen térünk majd be.
Istvan Tasnadi
Eco Bike Rent&Shop
Tisztelt Eco Bike!Csatlakoznék Gergely Tasnádi hozzászólásához. Nem mentünk bele üvegszilánkba, hiszen a külső teljesen sértetlen volt. A kollégájuktól azt kérdeztem telefonon (én és nem Gergely), hogy mi a teendő, ha szombaton 13 h kor minden kerékpárkölcsönző bezár és nem tudjuk megjavíttatni a kerékpárt? A kollégájuk azt válaszolta, hogy az a mi felelősségünk, nekünk kell megoldani, tehát egyáltalán nem volt segítőkész, még tanáccsal sem szolgált! A kollégája mind a telefonban mint személyesen kioktató volt. Mivel Ön nem volt ott, így kérem ne oktasson ki (!), főleg ne alaptalanul, a kollégájával történt beszélgetés hangnemével kapcsolatban! Említi a bérleti szerződést…igen emlékszem, hogy aláírtam, de azt határozottan állítom, hogy a kollégája a mi példányunkat NEM ADTA át! Igen, tudom ez az én hibám, mármint, hogy nem kértem el, de a pakolás és az indulás izgalmában megfeledkeztem róla. Ha hajlandóak lettek volna a javítás költségeit átvállalni, akkor megtehették volna, hiszen a számlát a javításról odaadtam az önök alkalmazottjának, aki viszont nem mutatott semmiféle hajlandóságot annak kiegyenlítésére. Ha adnának egy defektjavító spray-t, amit csak ilyen esetekben kellene kifizetni, még az is olcsóbb lenne mint a mi taxiköltséggel megtoldott javítási számlánk. Üdvözlettel.
Timea Horváth
Eco Bike Rent&Shop
Kedves, rugalmas kiszolgálás, probléma megoldó képesség ötös. Köszönjük a fiatal srácnak, aki ma bent volt. A biciklik is rendben voltak.