Bagolyvár Pécs, Felsőhavi dűlő 6, 7627

Bagolyvár

Köszöntjük a Bagolyvár oldalán! | A pécsi Bagolyvár Vendéglő és Fogadó 1995 óta fogadja látogatóit az étterem és a hotel egyaránt Pécsre néző kilátásával.

Pécs, Felsőhavi dűlő 6, 7627

Bánki Tamás
25.11.2023
Bagolyvár
Az étterem egyszerűen fantasztikus!! Vendéglàtós végzettséggel rendelkezem, ezért mindig kritikusan állok minden vendéglátó helyhez. Amit itt kaptunk, az egyszerűen lenyűgöző!!A látvány, az ételek - és a felszolgálás minősége, minden tökéletes volt.Budapestről is szívesen jövünk el ide egy vacsora erejéig, egyik legjobb élményünk volt!Köszönjük!
FonalZoo Horgolàs_ crochet amigurumi
24.11.2023
Bagolyvár
Tegnap este voltunk a Bagolyvàrban először de kedvenc helyünk lesz a jövőben. A hely szép és tiszta.A pincérek kedvesen fogadtak minket és kedvesen szolgáltak ki. A választott ételek csodásak voltak. Vendéglátósként nagyon nehéz elérni nálam ezt a véleményt , de nekik sikerült! Ha vendéglátásról van szó az eredetiről van szó. Csak ajánlani tudom.
Martin Joó
24.11.2023
Bagolyvár
Egy családi ebédet fogyasztottunk el öten. A hely, és a kilátás szép, családbarát az étterem. A személyzet kedves volt, viszont a kommunikáció hiányzik, 3 pincér vitte egyszerre az asztalunkat. Az étel normális időben érkezett, viszont ez az egyetlen pozitívum az étellel kapcsolatban. Wellington bélszínt rendeltem, nem kérdezték meg hogy mennyire süssék át, így gondoltuk hogy az alap, medium módon sütik az összeset. Tévedtünk, teljesen átsütötték, kicsit ki is szárították a húst. A fokhagymás tészta ízvilága nem passzolt a húshoz, és jellegtelen volt, a fokhagymát alig lehett érezni. (másik ételnél is fennált ez a probléma) Az adagok bőségesek voltak, a tálalás is szép volt, de ez nem sokat segít az összképen. Az ételek nem olcsóak, így nagy csalódás volt.
Annamária Muzsikné Buzár
12.10.2023
Bagolyvár
Gyönyörű étterem, pazar kilátás. Az ételek fantasztikusak, a tálalás egyéni! Minden fogás kivételesen finom, a málnás tiramisu és a csokiszuflé kihagyhatatlan. A mosdók tiszták, autentikus berendezéssel! Kár hogy nincs jobban hirdetve, promózva. Mi i a tettyei romoktól a google-n keresztül találtunk rá erre az ékszerdobozra :-)
Kitti Kovács
18.09.2023
Bagolyvár
Az ételek csodálatosak, ez tény. Nem olcsó hely, de ezzel tisztában van az, aki oda foglal asztalt. Ahogy mi is tettük. A teraszon kaptunk helyet a férjemmel és az 1 éves fiammal. Mikor leültünk, teljesen ránk tűzött a nap (fél 12-kor), ami alapvetően sem pozitív dolog, de egy kisgyermekkel pláne. Megoldottuk a problémát egy rozsdás kis napernyővel. Én a kilátásból semmit nem láttam, mert háttal ültem neki, de mikor bementünk, és távoztunk azért ránéztem a tájra, ha már ott voltunk.Ami a leginkább zavart minket, az a felszolgálók stílusa. Nem zavar, ha tegeznek, 30 év alatt vagyok. De amikor haverkodásba megy át a dolog, az nem való egy ilyen helyen. Nem csak velünk, hanem a többi vendéggel is “túlhaverkodósra” sikerült a stílus.
Noémi
17.09.2023
Bagolyvár
Kicsit messzebb a belvárostól található,mi vacsorázni tértünk be.A panoráma csodálatos és az ételek nagyon finomak.Kisebb kirándulás részeként legjobb zárása a napnak az itt elfogyasztott ebéd, vacsora. Kisgyermekek részére van kialakítva egy icipici játszótér.Negatívum talán, hogy a pincérek kissé szétszórtak és stílus hagy némi kivetnivalót maga után, természetesen tisztelt a kivételnek.
Edina Magassy
11.09.2023
Bagolyvár
Eddig a kedvenc helyeink közé tartozott, mivel sokszor voltunk már ebben az étteremben. A mai napon viszont csalódas ért minket mind az ételek minősége mind hozzáállás szempontjából.Hárman rendeltünk kacsamellet és mindhármunk kacsemelle botrányosan nézett ki. Jeleztük ezt a minket kiszolgáló hölgynek aki továbbította az üzletvezetőnek.A válasz az volt, hogy: megkóstolták, ízre jó, az állaga valóban fura és végül annyit mondtak, hogy lehet
Edina Piros
Bagolyvár
Külföldi vendégekkel voltunk vacsorázni, akik közül 2 vegetáriánus volt. Az étlapon 1 vega étel volt, de ahhoz is egy hozzávaló hiányzott, a konyha nem tudta elkészíteni és nem is voltak nagyon segítőkészek, hogy másik (vega) ételt kreáljanak hirtelen . Pedig a többi étel fantasztikusan finom, a hely és a kilátás gyönyörű! Csak javasolni tudom , de csak húsevőknek! Több vegetáriánus ételt kellene kínálni!