Farkaskő Vendégház - Guesthouse Noszvaj, Honvéd u. 20, 3325

Farkaskő Vendégház - Guesthouse

Farkaskő Vendégház Noszvaj ... ahol otthon érezheti magát! | Gyönyörű környezetben elhelyezkedő, különböző kialakítású házainkban minddenki megtapasztalhatja a gondtalan pihenés örömét.

Noszvaj, Honvéd u. 20, 3325

Péter Veres
05.12.2023
Farkaskő Vendégház - Guesthouse
Kellemes hely, a vendéglátók nagyon jó fejek és nem szabad kihagyni a fantasztikus reggelijüket! Egy élmény! Szállásfoglalás előtt érdemes áttanulmányozni a különböző házak szoba/wc/fürdő elrendezését hogy senki se járjon pórul nagy társaság esetén, illetve a terület leejtős adottságait is figyelembe kell venni. A kisház nagyon szép és modern, a nagyház kicsit retró de belefér, a hangulatos fehérház külön telken van a domb oldalába, gyönyörű. A kinti közös tér nagyon jó, a - kicsit messze lévő - fürdődézsa melegségéről hibátlanul gondoskodott a házigazda (a benne lévő víz mondjuk szerény véleményem szerint már csereérett volt, de hát ez van) és varázslatos volt a hely hangulata, a sok zölddel, a kecskékkel, fácánokkal, őzikével. Erősen ajánlott!
Eszter Hortobágyi-Soós
19.11.2023
Farkaskő Vendégház - Guesthouse
Szuper szállás, imádtuk, csak ajánlani tudom. Már másodszor voltunk itt a családdal. Eszter és Attila nagyon kedvesek, segítőkészek, a legjobb szállásadók akikkel edig találkoztunk. Noszvaj pedig egy csodálatos település, egyszerűen beleszerettünk.Biztos, hogy máskor is fogunk még itt pihenni :)
Péter Farkas
05.11.2023
Farkaskő Vendégház - Guesthouse
A fehér házban szálltunk meg saját különálló medencével. Már a fogadtatáskor éreztük, hogy ez nem lesz mindennapi pihenés. Eszter az utcában várt minket egy Isten hozott"-al üdvözölve. A szállás magért beszél
Kata Dózsa
17.10.2023
Farkaskő Vendégház - Guesthouse
Barátok ajánlották a Farkaskő Vendégházat. A Fehér Házba érkeztünk pár napra.Már az időpontokkal kapcsolatban is nagyon rugalmasak voltak, Eszter előtt le a kalappal.A szállás gyönyörű, tiszta. Igényesen, berendezve. A gazdaság állatkái kellemes alapzajt biztosítottak. A medence nagyon szuper volt, kellemes meleg, de mégis lehűtött.Kértünk reggelit és vacsorát is, hát mit mondjak.Isteni finom, meleg! reggeliket és vacsorákat kaptunk. Attila nagyszerű ételeket készített.Jegyezzétek meg, desszert mindig van.Jövőre is jövünk, az biztos.
Alexandra Virág
15.09.2023
Farkaskő Vendégház - Guesthouse
A helyszín tökéletes egy pihentető nyaraláshoz . A szállás adók, Eszter és Attila úgy fogadnak és kezelnek, mintha családtagkènt èrkeznènk hozzájuk. A reggeli , vacsora kifigásolhatatlan és rettentő bőséges nagyon is emberi áron. Gyerek barát , állat barát szálláshely. Itt igazán ki tudja szellőztetni a fejét az ember.
Bence Balázs
12.09.2023
Farkaskő Vendégház - Guesthouse
A barlangban töltöttünk egy hétvégét.Hűtött bor, sajt és gyümölcsök voltak bekészítve mire odaértünk.Makulátlan tisztaság mindenhol.A reggeli hatalmas adag és változatos. Nagyon finom volt mindkét napon, igazi házias ízek.Attila és Eszter is nagyon segítőkészek, közvetlenek és kedvesek.Remélem lesz még lehetőségünk visszamenni. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Orsolya Anna Valter
Farkaskő Vendégház - Guesthouse
Csodálatos helyen, meseszép környezetben tölthettünk el két éjszakát a vendégház Barlang névre keresztelt kis házában. Hűen a nevéhez, korábbi barlanglakásból kialakított, igazán különleges szállást kaptunk. Meglepően tágas, két felnőtt számára igazán kényelmes helyünk volt. Noszvaj igazi kis ékszerdoboz, télen és nyáron is sok látnivalót tartogat. Sokat kirándultunk a tiszta levegőn. A szálláson az ágy isteni kényelmes volt, sőt még egy meleg vizes, fűtött kis kő medence is helyet kapott, amiben nagyon jól esett a túrázás után relaxálni. Eszter és Attila a legfigyelmesebb vendéglátók, aki ellátogat hozzájuk, semmire nem lesz panasza. A reggelit senki ne hagyja ki, mennyei finomságokkal készülnek minden nap. Boldogan visszatérünk máskor is! :)
Veronika Mánfai
Farkaskő Vendégház - Guesthouse
A fehér házban töltöttünk egy fantasztikus hétvégét a férjemmel és a kutyánkkal. Önálló zárt kert illetve egy melegvizes medence is tartozik a házhoz. Szuper élmény volt, a vendéglátás csodálatos! Eszter és Attila is nagyon kedves, családias hangulatot varázsoltak és nagyon finom ételeket szolgáltak fel. Az ott töltött idő alatt teljesen feltöltődtünk, amihez nem csak Noszvaj hangulata de a Farkaskő vendégház vendéglátói is nagyban hozzájárultak. Csak ajánlani tudjuk és reméljük, hogy nekünk is lesz lehetőségünk ismét ellátogatni hozzájuk!