Aranygaluska Pécs, Irgalmasok utcája 5, 7621

Szabolcs Kovács
22.11.2023
Aranygaluska
Paleo diétázom és itt minden nap lehet enni a diétámnak megfelelő ételt ez nagyon tetszik ebben a helyben, valamint nagyon változatos és igazán finomak az ételek. Egyik nap ettem sütőtökös lasagne-t az mennyei volt. Az árak is elfogadhatóak, csak ajánlani tudom ezt az éttermet másoknak is.
Erika Kóródi
21.11.2023
Aranygaluska
3.osztály volt kiírva, de annál jobb.Tiszta, udvarias kiszolgálás, jó árak.A desszert, a fotón látható fánk mennyei volt! ( és csak 350 Ft)
Györgyné Farkas
08.11.2023
Aranygaluska
Nagyon finomak az ételek, gyors és udvarias a kiszolgálás, a tisztaság is kifogástalan. Évek óta rendszeresen hozom az ebédet.
Császár Zsolt
21.09.2023
Aranygaluska
Udvarias és gyors (ön)kiszolgálás, széles választék; reform ételek, valamint hagyományos ételek is újragondolt recepttel készítve; bőséges adagokban porciózva. Csak ajánlani tudom!
Gitta Kovács
15.09.2023
Aranygaluska
Fitness napi menüt ettem (Görög gyümölcsleves, baconos-brokkolis csirkemell vegyeskörettel), ami isteni finom volt, és nagyon kiadós. Kevésbé forgalmas idősávban látogattuk meg, azonnal sorra is kerültünk, a kiszolgálás pedig fantasztikusan kedves, nyitott és segítőkész volt. Kellemes a légkör, tökéletes étkezésre a nap bármely szakában, de elvitelre is lehet kérni.
Angelika Karacs
Aranygaluska
Rég terveztem, hogy betérek az Aranygaluskába, ha Pécsen járok. Nem csalódtam: hangulatos hely, a pultban pörögnek a fiatalok és egy mezei kebab árából ettem egy nagyon finom garnélás burritót zöldsalátával.
Antal Varga
Aranygaluska
A nyaralásunk során véletlenül botlottunk bele ebbe az önkiszolgálóba, miközben megfizethető éttermet kerestünk a családnak. Kétszer ebédeltünk itt, mindkét esetben finom és bőséges volt az ún. nyári menü.Ráadásul nincs messze a belvárostól, gyalogosan is elérhető.
Tamás Wittmann
Aranygaluska
Gratulálok... Gazdag (óriási) választék, nekem nagyon ízlett minden, ilyen helyet nehezen találni!
M. Éva
Aranygaluska
Kellemes, nem drága önkiszolgáló étterem a város közepén, hagyományos, és modern, finom ízekkel. Tiszta hely. Kedves, gyors, segítőkész személyzet.
Nikolett Dóra Németh
Aranygaluska
20 évvel ezelőtt törzsvendégek voltunk. Finom ételek, megfizethető áraik voltak. Amikor egyetemre mentem, máshova jártunk ebédelni! Az útvonalunkon kívülre került az étterem.