Kislugas Panzió és Vendéglő Pilisszentkereszt, Fő út 76, 2098

Gábor Hegedüs
25.11.2023
Kislugas Panzió és Vendéglő
Kellemes hangulatú, csöndes vendéglő, figyelmes személyzettel, kiváló ízű ételekkel. Ne hagyjátok ki, ha erre jártok!
Richard L.
23.11.2023
Kislugas Panzió és Vendéglő
Kirándulásról visszafelé szerettünk volna egy kellemes helyi ízeket kínáló étteremben enni. A kiszolgálás rendben volt, az étterem maga is kellemes, viszont az ételek minősége tulajdonképpen menza kategória, és ezt belpesti éttermi árakon. Sajnos emiatt nem tudom ajánlani. Az értékelésekből indultunk ki, de csalódtunk.
v. m.
03.10.2023
Kislugas Panzió és Vendéglő
gyenge minoseg, de aztan lehet hogy en vagyok furcsa, de ebben az arfekvesben messze jobb minoseget szoktam kapni. mindenesetre a felszolgalas nagyon jo volt, a pincer nagyon jol reagalt amikor kifejeztem az elégedetlenségemet
Laci Bátyó
26.09.2023
Alkalmi ebéd - helyválasztás a Google-térkép ajánlása" alapján.Közvetlen
Henriett Ditié
Kislugas Panzió és Vendéglő
Szívélyes fogadtatás, pedig túrázás után, térdig sárosan (a nagyját persze leszedtük, de...) tértünk be. Kedves, családias kiszolgálás, az étel isteni (babgulyás, túrós palacsinta, farsangi fánk házi baracklekvárral), tökéletes hosszúlépés!!! Bónusz: a vécé makulátlanul tiszta! Ha erre járunk, jövünk még! Köszönjük, ez volt a túránk tortáján a hab!
Krisztian Hollos
Kislugas Panzió és Vendéglő
Kirándulásunk végén tértünk be a vendéglőbe, melynek atmoszférája rendkívül kellemes. A rendelt ételek finomak voltak, a sztrapacska adagra hatalmas volt.
Ede Somorjai
Kislugas Panzió és Vendéglő
Végre meglátogattuk az éttermet. Nagyon jó volt a konyha és a kiszolgálás. Megyünk megint.
Attila Csomos
Kislugas Panzió és Vendéglő
Túrázás közben egy 15 fős társasággal foglaltunk helyet az étteremben, nagyrészünk ételt és italt fogyasztott. Jómagam egy kávét éd egy sört kíbántam csak - tudva, hogy 2 óra múlva a dobogókőn előre foglalt vacsorám van. A sör mellé a túrára vitt kis sós magból nassoltam néhányat, amit hirtelen megkívántam. A pincér erre megértés nélkül mogorván reagált, de már a kávérendelésnél is viszonylag szűkszavúan, hidegen kezelt. Ezt leszámítva remek hely. Sajnos - bár nyilván az én nassolásom sem volt hagyományos, ez nagyon kellemetlen volt. Biztos vagyok benne, hogy legközelebb fogyasztottam volna náluk, az ételek remekül néztek ki, most sem a spórlás volt a szándék, csupán a helyzet miatt nem akartam teleenni magam, de barátaimra várva jól esett pár mag.Aki arra vágyik, hogy megértően kezelje egy vendéglátóhely, netán ha valami nincs rendbe, empatikusan közöljék ezt, kerülje az idős pincérhölgyet!
Rozália Berkes
01.09.2023
Kislugas Panzió és Vendéglő
Vacsorára mentünk szombati napon. A felszolgálók kedvesek voltak, az ételek nagyon finomak, bőségesek. A hely nagyon hangulatos, barátságos. Frissen sülteket ettünk, csapolt sört ittunk. Nagyon kellemes estét töltöttünk itt, a gyerekekkel barátságosak, türelmesek.