A Fogadó Bicske, Szent László u. 43, 2060

$$

A Fogadó Bicske, Szent László u. 43, 2060

Főoldal - A Fogadó | Legyen szó családi eseményről, baráti összejövetelről vagy üzleti találkozóról, mi mindent megteszünk azért, hogy vendégeink elégedetten távozhassanak és újra

Bicske, Szent László u. 43, 2060

• Családbarát
  • Villásreggeli
  • Gyors kiszolgálás

marianna petrány
28.11.2023
A Fogadó
A személyzet kedves ,segítőkész. Az ètelek finomak.A szoba nagy csalódás volt,penészes fal,piszkos ablak,leszakadt függönytartó,nyirkos,nedves szoba,pókháló,vizelet szagú fürdő.Senkinek nem ajánlom.Kèt èjszakàt töltöttünk a hotelbe, 70.000 forintot fizettünk,abszolút nem èrtèk arànyos.
Ildikó Pesti
28.11.2023
A Fogadó
Ismeretlenül tértünk ma be az étterembe és nagy kár lett volna kihagyni. Igényes belső, részletekre odafigyelés (még a székeken a párna is sarkosan!) A kiszolgálás profi, figyelmes, mosolygós, laza, gyors. A választék nem túl nagy, de az ételek íze mindent kárpótol. Isteni szörp, ízes ételek, gyönyörű tálalás, se nem sok, se nem kevés adag. No és a desszert... maga a mennyország :) Utazásaink során sokszor térünk be véletlenszerűen éttermekbe, de nagyon ritkán érzem úgy, hogy muszáj értékelést írnom. Köszönöm az élményt, visszatérünk és hozzuk a többieket is :)
Nóra Királyi-Papp
25.11.2023
A Fogadó
“Csak” az étteremhez volt szerencsém!Nagyon finom ételek, kedves és gyors kiszolgálás!Szuper hangulatos, vagány enteriőr , az átépítés óta nem voltam, szuper klassz lett!
Miklós Szendi
19.11.2023
A Fogadó
Az étterem előnyére változott ĺátványban is, de főleg a konyhája javult nagymértékben minőségben és vállasztékban is.Ha a parkoló is kièpülne, csak jót lehetne mondani.
Balázs R
10.11.2023
A Fogadó
Késői ebédre tértünk be. Meglepett az étterem modern jellege, tisztasága, kellemes hangulata. Halk és nyugodt zene szólt. Az ételek finomak voltak, minden pincér kedves volt. Feleségem kacsát én pedig rántott pulykát ettem. Mindkét adag kiadós és ízletes volt. Végül desszertként somlói galuska és kávé szintén nagyon ízlett, pedig sok flancos helyen megfordultam már. Az árak arányban voltak az ételek minőségével. Kisbabánk is kényelmesen tudott velünk enni. Ha ismét arra járunk, be fogunk térni.
Hodopné Páter Mónika
10.10.2023
A Fogadó
Kellemes hűvös fogadott az étteremben, a kinti kánikula ellenére. Szépen felújított, kellemes hely. Az ételek finomak voltak. A kiszolgálás is profi volt. Még biztosan visszatérünk.
Katalin Pandur
19.09.2023
A Fogadó
Jó napot! Jó ebédet! / Na hát az itt nem lesz!!!! Visszatértem mert a pincér hölgy előzőleg kedves volt ( akkor 55 percet vártunk ) Kár volt !!!Az elődje /Bader/ilyen halászlét, borjú bécsit soha nem hozott volna ki !!!! Megetetném a főnokséggel!! Persze lehet , hogy a konyhalány főzte !!!
Nóra Percze
A Fogadó
Nagyon finomak az ételek, a kiszolgálás kedves, gyors. Az adagok nagyok, ár-érték arányban szuper! Gyönyörű szép a belső tér. Mi csak ajánlani tudjuk. Bicske környékén a legjobb étterem.
Zsolt Poprádi
A Fogadó
Soha nem adok 5 csillagot, mert az a tökéleteset jelenti. A tökéletes meg egy roppant unalmas valami...Node, itt az történt, hogy amikor az éttermi számlát fillérre pontosan a kártyámmal kifizettem és a borravalót készpénzben oda szerettem volna adni a főúrnak, ő közölte, hogy a számla tartalmaz szervízdijat. Ezt a korrekt gesztust - főleg manapság- nem tudom elég nagyra értékelni. Egyébként az átlagnál jobb konyha, kellemes ízvilág, gyors, udvarias kiszolgálás, azaz ár- érték arányban remek hely.