Éden Lounge Étterem és Panzió Veresegyház, Találkozók útja 1, 2112

• hétfőZárva
  • keddZárva

Éden Lounge Étterem és Panzió Veresegyház, Találkozók útja 1, 2112

Éden Lounge étterem - edenlounge.hu | Az Éden Lounge Étterem és Panzió 2020 nyarán egy kis ráncfelvarrás után újra megnyitotta kapuit vendégei előtt. Veresegyházon, a veresi tavak partján

+36204892827

Bettina Alexa Ignéczi
05.12.2023
Éden Lounge Étterem és Panzió
Remek étterem, kellemes környezetben. Az ételek finomak voltak, a személyzet kedves és barátságos. Jövő héten újra megyünk :)
Norbert Kiss
30.11.2023
Éden Lounge Étterem és Panzió
Szuper jót kajáltunk, minden nagyon ízlett!A svédasztalos lehetőséget lekéstük,de étlapról rendelve a kétszemélyes tál is adta a válogatás lehetőségét!A szülinapi tortás(vittük) köszöntésben is segédkeztek!!Kellemes hely, ízletes, finom ételek, kedves kiszolgálás, meg voltunk elégedve!Máskor is megyünk!!!!
Zsoltné Csapó
15.11.2023
Éden Lounge Étterem és Panzió
Házias túrós csúszásban a tèszta kemény ès összetapadt, elvileg szalonnával tálalják. Szalonna 3 pici kocka volt.A szarvasgombás roston sült csirkemellből kimaradt a szarvasgomba. De az árát felszámolták.
Dániel Markó
10.11.2023
Éden Lounge Étterem és Panzió
Terveztünk, hogy itt fogunk ebédelni a vasárnapi kirándulásunk után, de sajnos a sors keze nem így hozta... Viszont mindenképp szerettem volna írni egy véleményt, hogy mégis mennyire csodás, becsületes és segítőkész emberek is dolgoznak itt vagy tulajdonosok ezen a helyen. Sajnos a parkolóban egy önkívületi állapotban lévő autós összetörte az állóhelyzetben lévő autónkat, majd onnan azonnal továbbhajtott. Gábor az étterem tulajdonosa és édesapja saját testi épségüket nem féltve a tettes után eredtek és sikerült el is kapniuk őt. Ezzel a cselekedettel véleményem szerint, nem csak nekünk segítettek, de akár több embernek az életét is megmentették, mert a sofőr kiszálni sem bírt a kocsiból annyira részeg volt... A várandós feleségemet utána nagyon kedvesen beinvitálták és teával kinálták és végig nagyon segítőkészek voltak velünk, amiért nagyon hálásak vagyunk nektek. Ha a kocsi most nincs is túlságosan jó állapotban, azért mindenképpen hálás vagyok, hogy ilyen igaz embereket megismerhettünk... Egyet tudok, amint megjavítják a kocsit és megszületik a gyermekünk egy jó ebédre visszatérünk, mert a fogások istenieknek tűntek és az illatok... hmmm :) Plusz ha ilyen emberek dolgoznak itt és ilyen a hely tulaja rossz nem lehet ;)
Krisztián Sztankovics
03.11.2023
Éden Lounge Étterem és Panzió
Esküvőn voltunk és nagyon jó volt minden!A pincérek Figyelmesek voltak az ételek nagyon frissek és finomak voltak. Az étterem és a környezete is nagyon tiszta volt.
Péter Rónyai
18.10.2023
Éden Lounge Étterem és Panzió
Én nagyon kritikus vagyok szóval úgy írom le hogy sokszor nem minden Tetszik ami fénylik..medve otthon után tértünk be. Könnyű parkolás közvetlen a strand mellett. Betérésünk után közvetlen normális fogadás után megmutatták a helyünket. Végig foglalkoztak velünk.éreztetik veled hogy te itt fontos vagy és foglalkoznak veled. Szép meghitt a tóra néző tágas virágos fedett teraszhelység. Egyedül a teritőt hianyoltam csak. Zongorázik végig egy úr a sarokban finom normalis nótákat megnyugtató hatású. Mi a svéd asztalt választottuk nagyon precízen kitálalva és minden jó izű nagy adag. A sütemények , desszertek fenomenálisak. Szép kartyával fizettünk 21 800 ft ot lehet ha étlaposat eszek olcsóbb de nem érdekelt mert minden jó volt. 2000 ft yattal jutalmaztam is hogy ott lehettünk. Sok helyen étkeztem már de most ők lettek a kedvencek. Nagyon köszönöm hogy ott ebédelhettem a családdal.Nagyon gyerekbarát!!!
Nyitrai Imre
Éden Lounge Étterem és Panzió
Már a második esküvő miatt voltam itt és nagyon szimpatikus hely kedves személyzettel. Jó az étel