Lavender Terasz Étterem és Szállás Balatonvilágos, Dózsa György út 75, 8171

Lavender Terasz Étterem és Szállás

Lavender Terasz étterem & szállás - Szeretettel várjuk! | Balaton keleti csücskének egyik legszebb teraszával rendelkező étterem & szállás. A legkiválóbb steakek széles választéka, eredeti olasz pizza, mely fatüzelésű kemencében készül, és még rengeteg A'la cart étel!

Balatonvilágos, Dózsa György út 75, 8171

Attila Veréb
05.12.2023
Lavender Terasz Étterem és Szállás
Kicsit féltünk a negatív kommentelők miatt de felszolgálóként tudtam hogy nem minden ember gondolkodik ugyan úgy . Mi teljesen meg voltunk elégedve a kiszolgálással és az ételekkel is teljesen !
Vilmos Haba
22.11.2023
Lavender Terasz Étterem és Szállás
Igényes, szép hely, udvarias kiszolgálás. Frissen készített ételek, kissé bővebb választékot javasolunk.
László Balla
11.11.2023
Lavender Terasz Étterem és Szállás
Sajnos az éttermet nem próbáltuk ki, ugyanis 34 fok volt ebédidőben. Ezért bent szerettünk volna leülni. Mondták “azt nem lehet, csak a teraszon”. Így fogtuk magunkat és elmentünk egy helyre, ahol le is ulhettunk. Érthetetlen számomra ez a mentalitás. Egyébként hétfőn ebédidőben volt, kevés vendéggel a teraszon.
Takács Tímea Lilla
05.11.2023
Lavender Terasz Étterem és Szállás
Az étterem nyitása óta járunk nyaranta a Lavender Teraszba. Az elején nagyon magas minőséget képviselt a hely, így megszerettük. Később minden évben cserélődő személyzet és kifejezetten kellemetlen kiszolgálás jellemezte őket, de a kötelező szerviz díj már akkor is felszámolásra került... Egyedül az ételek színvonala nem romlott le ilyen drasztikusan.Idén a sok negatív tapasztalat után félve léptünk be, de már a fogadtatás is hihetetlenül kedves és szakmai volt. Ételérzékenységekkel kapcsolatban nagyon képben vannak a pincérek is. 3 felszolgálóhoz volt szerencsénk és mindegyikük egytől egyig nagyon segítőkész, türelmes, udvarias és profi volt. Az ingyen „aperitif”, ami 100%-os fagyasztott facsart narancslé „jégkrém” nagyon különleges volt. Még sehol nem láttunk ilyet. Az ételek megint hozták a megszokott és elvárt színvonalat. Az adagok nem óriásiak, a főétel mellé még nyugodtan lehet egy előételt/levest/desszertet választani. A steak kínálat nem akkora, mint egy erre szakosodott étteremben, de jó pont, hogy a vendég választhatja ki a steak hűtőből a számára szimpatikus húst. (Mindenen korrektül fel van tüntetve az ár.) Öröm, hogy heti 5 nap nyitva vannak már.Jó irányba fejlődik a étterem, csak így tovább. Ha hozza a jövőben is ezt a színvonalat, biztosan visszatérő vendégek leszünk, mint a kezdetekkor.
Szakolczai Katalin
19.10.2023
Lavender Terasz Étterem és Szállás
Egy literes szörpöt kértünk, helyette egy felet kaptunk, reklamáltam, hogy nem ez volt a rendelésünk, hoztak még egyet. Így kétszer sikerült felszámolniuk, ami nem volt túl korrekt, alapjaiban elment a kedvem attól, hogy ismét visszajöjjek ide. Érdemes ilyen pár száz forinton trükközni tényleg?! A mosdó olyan húgyszagú volt, hogy majdnem visszajött a 7000 forintos ízetlen rántotthús mirelit steakburgonyával.Ui. Mivel nincsen válasz lehetőség(amire hivatkozva elmagyarázná a dolgokat)kénytelen vagyok utóiratban reagálni, valamint így a szavai csak üres ígéretek.Nyugodtan kérje ki magának, mostmár nemcsak, mint biznisz bukott meg, hanem mint ember is. Egy teljesen átlagos fogyasztó vagyok(megtekinthető az összes google értékelésem nyilvánosan, a legtöbbje mindig pozitív), nem troll, sem konkurencia, az irigység pedig távol áll tőlem, az én mosdómban sosincs húgyszag.Persze értem, hogy nehéz elfogadni, ha valakinek nem tetszett valami és könnyebb trollt kiáltani.Szerencsére van még Balatonvilágoson étterem, ami ezt a szintet simán hozza, kevesebb erőfeszítés mellett is.Soha viszont nem látásra.
Erika Géczi-Antal
16.09.2023
Lavender Terasz Étterem és Szállás
Igényes és nagyon kedves kiszolgálás. Isteni ételek pazar látvány és ízek. Kutyabarát hely, ahol a buldogokkal is szeretettel vártak minket.
Mátyás Szabados
Lavender Terasz Étterem és Szállás
Az étlap sok előremutató elemet tartalmaz. Az ételek finomak voltak, a szerviz kicsit el volt csúszva, a sör csak pincehideg, de attól még mindenkinek ajánlom a helyet.