Don Quijote Étterem és Panzió Lenti, Takarék köz 9, 8960

Éva Fodor
23.11.2023
Don Quijote Étterem és Panzió
Többször látogattuk meg ezt a nagyon hangulatos helyet Lentiben-való tartózkodásunk alatt. Kellemes helyszín, türelmes és hozzáértő volt a kiszolgálás. Nagy társaságot is profin kezeltek. Hálásan köszönjük a türelmet!
György Antal Fehér
15.11.2023
Don Quijote Étterem és Panzió
Házassági évfordulónkat ünnepeltük, így elöre foglaltunk asztalt. A személyzet az ünnepről nem tudott. A megérkezésünkkor a végtelenül kedves és nagyon csinos felszolgáló leány gyertyát gyújtott az asztalon. A rendelés felvétele után pár perccel üdvözlő pálinkát hozott, mint a ház ajándéka. A kiszolgálás gyors volt, az ételek nagyon finomak és hatalmas adagok. A felszolgáló többször odajött megkérdezni - elégedett vagyunk-e? Azok voltunk! A fizetéskor csodálkozzunk, hogy csak annyi. Otthon (Szfvár) legalább a másfélszeresét fizettük volna. Hangulatos, tiszta, barátságos hely, csak ajánlani tudom.
Margit Poharnik
31.10.2023
Don Quijote Étterem és Panzió
Egy borzasztó hosszú Horvátországi utazás után gondoltunk eszünk valami finomat.A kerthelységben kaptunk asztalt, hideg volt, de tudtak nekünk adni plédet, talán ez az egyetlen pozitívum a hellyel kapcsolatban. Megrendeltük az ételeket, a levesre másfél órát kellett várni, a főételre még többet. Az ételek hiányosak voltak, de azért inkább már nem is szoltunk, mert a pincérek így is minősíthetelenül beszéltek rólunk, azt gondolva, hogy mi nem halljuk őket.
dombi71
Don Quijote Étterem és Panzió
Jó is lehetett volna,de...Sokan voltak megrendeltük a vacsorát, mondták várni kell,amivel szintén nincs baj. Gyereke később kértek levest,amiért már szólni kellett mire végre kihozták. Pincérek egymást szidták a vendégek előtt. (mert ősszekeverték a rendeléseket) Mire a vacsora kiért közölték az egyik az nem az ami rendelve lett,mert azt máshova adták ki. Amit kihoztak a megrendelt helyett, illetve a többi is finom és bőséges volt. Tálon maradt meg bőven a vacsorából kérdezték elcsomagolja-e. Ezt kértük is, otthon kibontva nem is olyan étel volt, mint amit vacsoráztunk. Kiszogálás is normál kedves volt, de a körülmények miatt de... . Amúgy nagyon jó is lehetett volna.
Andrea Kálóczyné Szilasy
Don Quijote Étterem és Panzió
Vacsorázni voltunk, az adagok hatalmasak, az ételek nagyon finomak voltak, a felszolgálók udvariasak, az árak is barátságosak.
Dávid Gergely Nótári
Don Quijote Étterem és Panzió
Hangulatos kis étterem, mi elvitelre kertünk 2 tálat(grill és rántott ételek), ott létünk alatt amíg vártunk a pincérek nagyon kedvesek voltak és jót beszélgettünk.Az ételek kiadósak és finomak voltak.Ajánlom.******************************************* Cozy little restaurant, we ordered 2 takeaway dishes (grilled and fried food), while we were there, the waiters were very nice and we had a good conversation.The food was hearty and delicious.I recommend.
Lara
Don Quijote Étterem és Panzió
The food is generally really good here especially the meats! Would very much recommend their 2 or more persons plates, they are very big with a lot of variety of food.Their cordon blue is amazing, but the fries and vegetables were obviously frozen and soggy.The outdoor and indoor areas are beautifully decorated, with all the plates being out of clay which gives the restaurant a very nice middle-age style.
Ágnes Hajasné Sárkány
Don Quijote Étterem és Panzió
Olaszországból hazafelé (bízva a csodás magyar ízekben) tértünk be az étterembe, ahová belépve, majdnem átestünk az első utunkba eső pincéren, mégis alig vett észre bennünket az asztalnál. Az értékelések alapján választottuk az éttermet, gondolván, hogy a sok jó mellett a negatív vélemények túlzóak. Az étterem tisztának nem mondható. Egy órát vártunk, mert egy nagy asztaltársaság ételét készítették, és bár nagyon éhesek voltunk, türelemmel vártunk. Közben az étterem zengett a különféle kínokat átélő személyzettől. Egy menzán még elfogadom, ha Mari néni panaszkodik, hogy elege van, mert krumplit kell pucoljon a filléres ételhez, de étterembe nem ezért járunk. A fa evőeszközök borzalmas állapotban vannak és mint megtudtuk, nincs is elég belőlük. Az egyik ételen nem ízlett a lisztes, ízetlen gombamártás, a másik étel finom volt, a krumpli köret kissé puha, sótlan és hűvös. Egy (erőteljesen bízom benne) tálalási hiba miatt brokkoli is került a tányéromra, amit ki nem állhatok és szóvá is tettem. A mai főpincér hozzáállása a panaszhoz ötös, megpróbálta kiköszörülni a csorbát a saját kárára. Sajnálom, hogy a kollégái ilyen kellemetlen helyzetbe hozták. Tehát ez a hármas az egyes és az ötös átlaga.