Sághegy Fogadó & Panzió Étterem Celldömölk, 9500 Celldömölk, Ság hegy Hrsz. 3987/1, 9500

$$
  • hétfőZárva

www.saghegyfogado.hu – Sághegy Fogadó és Panzió – étterem, szállás, kikapcsolódás és pihenés az 5 millió éves tanúhegyen |

Celldömölk, 9500 Celldömölk, Ság hegy Hrsz. 3987/1, 9500

Anita Károlyi
05.12.2023
Sághegy Fogadó & Panzió Étterem
A panoráma szép a teraszról. A kiszolgálás kicsit lassú, és furcsa, pedig nem voltak sokan. Étlap nélkül kérdezik, mit kérünk. Mondtam, étlapot, így a szomszéd asztaltól elkérte a felszolgáló. A limonádé alapanyaga elfogyott, a canada dry is, ezért hoztak helyette gyömbért, azzal a kommenttel, hogy úgyis ugyanaz.. A gulyás és a babgulyás sem volt finom, persze ez ízlés kérdése, eddig ez volt a legrosszabb, amit étteremben ettem. Hoztak 4 kis szelet kenyeret, nem kérdezték, kérünk e még. Sokat vártunk, mire végre leszedték az adztalt, és hozták a kávét. Szerintem néhány étel túl van árazva. Mostanában nem megyünk vissza.
Andrea Tóth
06.11.2023
Sághegy Fogadó & Panzió Étterem
A bor nagyon finom, a kiszolgálás némi kívánnivalót hagyott maga után.
Virág Lehr
27.10.2023
Sághegy Fogadó & Panzió Étterem
A kiszolgálás számomra kicsit fura volt. Étlapot sem kaptunk, nekünk kellett kérdezgetni, hogy mi van, a pincér modora is elég érdekes volt. Elég sokat is vártunk arra, hogy kihozzák az ételt. A limonádé nagyon finom volt és a palacsinta is ízlett, bár elborzadtam milyen sokba kerültek. A hely egynek elmegy túrázás után, de se több se kevesebb.
Gabriella Szabó
14.10.2023
Sághegy Fogadó & Panzió Étterem
NEM AJÁNLJUK A HELYET!Az egy hónappal korábban telefonon/e-mailben egyeztetett foglalásunkat (4 felnőtt és 5 gyermek részére) az indulás előtt egy héttel visszamondta a tulajdonos, mert egy nagyobb csoport jelentkezett utánunk és a több pénz miatt inkább minket mondott le, elmondása szerint még időben". Így elmondhatjuk
Mónika Horváth
28.09.2023
Sághegy Fogadó & Panzió Étterem
Egy kávéra ültünk be. Étlap/itallap nem volt kihelyezve, a felszolgáló stílusa is érdekes volt. Ár-érték arányban sem mondanám jónak. Egy cappuccinot és egy lattét szerettünk volna kérni. Válasz: itt nincs külön ilyen-olyan, csak egyféle van. Hát ilyet még a legegyszerűbb, legkisebb vendéglátó helyen sem hallottam. A mosdóban az ablak elhelyéze meglehetősen furcsa, mondhatni szabad a belátás.
László Hegyesi
11.09.2023
Sághegy Fogadó & Panzió Étterem
Csak egy ebédre ugrottunk be, így a szállásról nyilatkozni nem tudok. A étel viszont remek: ízletes, kiadós, az árak is barátiak, a gesztenyepüré isteni finom volt. A kiszolgálás barátságos, a felszolgáló hölgy elbűvölő és tüneményes.
Gresko Béla
Sághegy Fogadó & Panzió Étterem
Gyermekkorom nagy részét ság-hegyen töltöttem. Évtizedek távlatából nem sok minden változott, ami egy részben jó. A Fogadó régen nagylétszámú vendégeket látott, most igaz hétköznap voltam, de csak a vendégváró személyzettel találkoztunk. Egy ebédet fogyasztottunk a szűkös étlapról, de aki éhes, talál magának harapnivalót. Az árak átlagosak, relatív kinek mi a drága és az olcsó. A retro teraszon tisztaságot tapasztaltam és az a páratlan csend megfizethetetlen.Amin én változtatnék, az a tányér és evőeszközök. Hibátlanok, tiszták de elavultak.
Alexandra Barna
Sághegy Fogadó & Panzió Étterem
A Fogadó nagyon jó adottságokkal rendelkezik, fekvéséről nem is beszélve. Szálláshely is egyben. Mi csupán üdítőre ültünk be, de legközelebb mindenképp kipróbáljuk az ételeket is.