Bringa Bár Tihany, Balaton-felvidéki Nemzeti Park, Kossuth Lajos u. 101, 8237

Bringa Bár Tihany, Balaton-felvidéki Nemzeti Park, Kossuth Lajos u. 101, 8237

Tihany - Kerékpár Kölcsönzés | Béreld tőlünk a biciklit! | A Balaton szívében található Tihanyban, kerékpár kölcsönzéssel kapcsolatos információk, árak, elérhetőségek és javasolt túraútvonalak, valamint GPS kölcsönzés található!

Tihany, Balaton-felvidéki Nemzeti Park, Kossuth Lajos u. 101, 8237

Péter Juhász
06.12.2023
Bringa Bár
Sikerült kikölcsönözni két olyan biciklit, amit alig lehetett tekerni. Az enyém olajat, zsírt sose látott. A kormány lötyögött, ez csak a rosszabb úton jött elő. Már nem volt kedvem visszamenni, inkább kis kört mentünk. Lehet, hogy van jó bringa is itt, de egy próbakört javaslok kölcsönzés előtt.
Gábor Zoltán Fejér
26.11.2023
Bringa Bár
Nagyon rendes, segítőkész tulaj. Mikor megérkeztünk éppen egy külföldinek segített a kerékpárját szervizelni. A 20as kerékpártól a felnőtt méretig minden van. Elektromos is. Az árak átlagosak. A kerékpárok használtak de jó állapotúak. Ha ittbérelsz kerékpárt, szemben a parkoló ingyenes.
Anett Gede
14.11.2023
Bringa Bár
Mi csak 1 sört ugrottunk be meginni a nagy melegben. Arra tökéletesen megfelelt. Nagyon sok kerékpár van, lehet kölcsönözni is, de mi ezzel a lehetőséggel most nem éltünk. Lehet kapni üdìtőket, csapolt sört, chipset, teát...stb. van mosdó és pár kinti asztal is ahol lehet pihenni, inni egyet.
Bence Zoller
04.11.2023
Bringa Bár
Semmikèppen sem ajànlanàm, a kiszolgàlás ès a kerékpàrok minősège kritikàn alluli. A kerèkpàron a fék életveszèlyes volt, ezt jeleztem a reggel 9-kor alkohol szagù eladónak aki, idèzem akkor bèreljenek mástól kerèkpàrt mondattal zàrta le a dolgot.Mindenki messziről kerülje a helyet.
Olívia Szombath
15.09.2023
Bringa Bár
Nagyon rossz minőségűek a kerékpárok, ráadásul nem olcsón. Ha bármi problémád adódik Tihanyon kívül, csak magadra számíthatsz, mert a tulajdonos kicsit sem segítőkész. A páromnak szétszakadt a lánca Badacsony felé félúton, amit a révfülöpi On2wheels kerékpárkölcsönző"tulajának a segítségével sikerült megjavítanunk
József Tomkó
10.09.2023
Bringa Bár
Nyitvatartási időnek mindehol az van megadva , hogy mindennap nyitva vannak 9-20 óráig. Ennek ellenére tegnap 16 óra körül, egy defektet szerettem volna javíttatni. A helyszínen nem találtunk senkit. A megadott telefont nem vették fel, vártunk kb. 20 percet és előkerült a tulaj a hátsó kertből. Mondtam hogy mi a probléma. A válasz az volt, hogy most nincs nyitva és egyébként is Ő nem ér rá mert fát vág. Nem értem , hogy miért jelzik minden netes felületen azt hogy nyitva vannak ha közben mégsem.
Ökrös Ádám (okros19)
Bringa Bár
A tulajdonos rugalmas mindene volt amit kértünk. Bár ezek a dolgok egy jobb bázison alapból és szó nélkül járnak, hisz enélkül elő is vehetnek a rend szorgos őrei. A kerékpárok minősége igeny silány volt, legalábbis amiket mi kaptunk. Egy badacsonyi túrára mentünk ami alatt láncok estek, váltók ugráltak, szalajtottak és kerregtek.Ha hosszabb túrára megy az ember akkor mindenképp más helyet javasolnék ahhoz nem a legjobb minőségüek a kerékpárok!
László Nánássy
Bringa Bár
Két gyermek és egy felnőtt kerékpárt szerettünk volna bérelni. Átvételkor látszódott, hogy erősen leélt kerékpárokról van szó, de gondoltuk, ha műszakilag renben, akkor a kinézet nem gond. A szemközti parkolóban próbáltuk ki alaposabban őket. A gyerekbiciklik hátsó fékei nem fogtak rendesen, valamint a felnőtt bicikli csengője nem működött. Amikor visszavittük és jeleztük a problémákat, a bérbeadó megpróbálta elfogadtatni, hogy ez normális, majd miután nem járt sikerrel, akkor jelezte, hogy adjuk vissza bicikliket. A kerékpárok átvételéről aláìrt papìrt többszöri kérésre sem adta vissza. Mi lettünk a 'problémás' bérlők, akiknek semmi sem megfelelő.
Csaba Hodvogner
Bringa Bár
Ha lehetne 1 csillagot sem adnék!!!Balesetveszélyes a Közlekedés Biztonságát veszélyeztető kerékpárokat ad bérbe az úriember". Beállt kormánycsapágy
Balázs Éri
Bringa Bár
Kedves, barátságos kiszolgálás, korrekt árak. Temérdek kerékpár, ami bérelhető, de ha a sajáttal probléma van út közben, megvan a szakértelem a javításhoz.