Hotel Konferencia Győr, Apor Vilmos püspök tere 3, 9021

Hotel Konferencia

hotelkonferencia.hu | This domain may be for sale!

0696511450
Győr, Apor Vilmos püspök tere 3, 9021

Márton Palánszky
27.11.2023
Hotel Konferencia
Az első itt töltött estén sajnos a szomszéd szobában bulit rendeztek a vendégek amire elfelejtettek meghívni. Mikor másnap reggel jeleztem ezt a recepción csak annyit mondtak ne aggódjak mivel már elment az a társaság. A második éjszaka már nyugodtabb volt, viszont a helyet belengte a klórszag, mivel úszómedence is tartozott a hotelhez. Az uszoda részt viszont külsősök is látogathatták sőt órarend volt kifüggesztve emiatt el is ment a kedvem hogy kipróbáljam. A reggeli rendben volt, és a belváros tényleg mindössze 5 percnyire volt gyalog. Ettől függetlenül a feltöltött képek magukért beszélnek.
Ica Korsós
26.11.2023
Hotel Konferencia
Kettőnket tágas apartmantban helyeztek el. A hotel tiszta, az alkalmazottak barátságosak, maximálisan udvariasak. A kiszolgálás tökéletes. Ami miatt nálam plussz csillagot kapna, hogy amikor megtudták az ételallergiámat, csak ez én részemre külön készítettek levest.
László Áron Farkas
17.11.2023
Hotel Konferencia
Hangulatos picit retro szálloda. Gyönyörű környezet, szép kilátás az erkélyekről. Ágyak kényelmesek, reggeli bőséges, finom. Fűtés nagyon jó. Személyzet többségében kedves, de találkoztunk már borzalmas recepcióssal. WIFI- szinte sehol sem elérhető a szálloda területén. TV-k még sosem működtek a szobákban. Fürdő zuhanyfejek gyalázatosan takarékosak.
Noemi Bartos
12.11.2023
Hotel Konferencia
Kedves a személyzet és csodálatos helyen van.. Ezek majdnem mindenért kárpótolnak, viszont a szobák elég koszosak. Az ágynemű frissnek tűnt de hosszú fekete hajszálakkal és szőrszálakkal volt tarkítva. A függönyök is elég rossz állapotban voltak.. Az egy dolog hogy nem Tűntek tisztának a zavaróbb az volt, hogy nem lehetett normálisan elhúzni, folyton szenvedtünk vele. Az ágytámla textillel borított és fura foltokkal teli volt. Nem vagyok finnyás.. Nem reklamáltam.. Ezt is inkább építő kritikának szánom és olyanoknak akik ezektől speciel viszonyognak. Szerintem érdemes vinni tusfürdőt és sampont mert csak ilyen mini tasakos verziót adnak. A reggeli elég basic dolgokat tartalmaz..nem voltam elájulva.. De el lehet lenni vele. A paprika amit valamelyik reggel ettem.. Szerintem előző napról maradt meg mert egy része a tetején ki volt száradva a másik része pedig nyálkás volt. Amikor véletlen az egyik ilyenbe beleharaptam romlott íze volt az egyik fura pimpós alkoholos savanyú a másik már mintha penészes lett volna. Na mindegy, ezt leszámítva szerintem azoknak egy jó választás akik a centrumban a legcsodásabb helyek közelében szeretnének lenni. Ott a városban közel a szállodához egyébként nagyon jó kajáldák vannak én inkább ezt választanám. A meleg ételek az ebédnél sokkal finomabbak voltak. Csak a reggelin kéne még dolgozni és a szobák tisztításán.
Petra Pertl
01.11.2023
Hotel Konferencia
Ilyen kosztengert ritkán látni, mindenütt hajszálak a szobában. A fürdő sem volt takarítva, még az előző lakó menstruációs dolgait sem sikerült felszedniük a padlóról érkezésünk előtt. Összességében az undorító jelzőt használnám.
B Sz
10.10.2023
Hotel Konferencia
Kupon keretében szálltunk meg a hotelben, amelyben félpanziós ellátás is volt. Csodás, nagy lakosztályt kaptunk, rá is csodálkoztunk. Nappali helyiség, síkképernyős TV, külön WC, king size franciaágy plusz két egyszemélyes. Nagy, szép és tiszta volt a szállásunk. A reggelik svédasztalosak voltak, változatosak. A vacsik inkább csak elmentek, de nem voltak rosszak. A hotelnek van egyfajta ódon aurája, több komment retrónak hívta, én inkább klasszikusnak és impozánsnak mondanám. Mindenhol sejtelmes félhomály van, hangulatos, kicsit spooky de romantikus. Saját házasságkötő termük van, ha jól láttuk. Mi nagyon jól éreztük magunkat. Központi helyen van a történelmi belvárosban, festői környezetben. Jó döntés volt itt hosszú hétvégézni.A párommal igazából kommentek alapján rosszabbra számítottunk, de ár-érték arányban szuper volt, óriási pozitív csalódás ért minket. Köszönjük! :)
Làszló Tivadar Pusztai
01.10.2023
Hotel Konferencia
Tiszta , csendes hely , nyugodt környéken . A szobák kényelmesek ( klímával ) , kényelmes (!) ággyal , kis erkéllyel , szép kilátással a szomszédos , hangulatos utcácskára . A félpanziós ellátás is megfelelő .Parkolni a szálloda előtt lehet . A térre külön behajtási engedélyt adnak ( rendszer leolvasós szisztéma ).
Traveler Rural
29.09.2023
Hotel Konferencia
Szuper helyen van, a belváros tényleg pár perces sétával elérhető. Itt sokan írnak a retro stílusról. - Ilyesmit csak a beépített szekrénynél tapasztaltam, de itt töltöttem a legkevesebb időt. A fürdőszoba felújított, a szobával, azon kívül, hogy ott nem működött a WiFi, semmi bajom nem volt. (A WiFi, csak a szoba előtti folyosón működött)A személyzet, figyelmes, és kedves. A reggeli bő választékú, minden igényt kielégítő, és finom volt. Többféle kávét is kipróbáltam, mindegyik nagyon finom volt.
Balázs Urbanics
23.09.2023
Hotel Konferencia
Csalódás.Először kezdem a jóval, a személyzet kedves volt velünk és segítőkész. A reggeli remek volt.És akkor most jöjjenek a negatívumok, amiből több jutott.A fürdőszoba pókhálós volt és sötét, a wc lehúzója a kezemben maradt…nincs odarögzítve. Egyébként mindent behallani a fürdőszobában ami a szomszéd szobából, folyosóról, nem tudom honnét jön, ijesztő és zavaró.A szobában lévő poharak koszosak voltak, mállott le belőle valami…A vízforralót vízkő ékesítette.Első éjszaka huligánok randalíroztak az ablakunk alatt késő éjjelig. (Minden hang bejön, nincs valami nagy szigetelés.) Gondoltam már szólok a recepciónak, hogy csináljanak valamit velük, elvégre a hotelnek kéne gondoskodni a vendégek jóllétéről, hogy este 11 után már ne ordítsanak a részeg gyerekek odakinnt.  A telefonra ragasztott lapról épp lekopott/lefoszlott a számuk, nem tudtam őket elérni, nehezemre esett már levánszorogni, így elengedtem a dolgot és kibírtam még pár 10 percet.Másnap este ismét aludni szerettem volna, ekkor épp rendezvény/buli volt a hotelben. A részegek éjfélig ordítottak, szintén mindent behallani a szobába. Volt hogy vendégek benyitogattak a szobába, miután másodszor nyitottak be, kimentem és megkérdeztem, hogy miben segíthetek. Erre egy hölgy: Jaa, ez egy szoba? No komment, így hát bezártam az ajtót, ez este 7 körül volt még csak. A rendezvényről semmilyen előzetes tájékoztatást nem kaptunk, ha ezt tudom, nem is szálltunk volna meg itt alapvetően.A wellness. Első este épp szülinapi buli volt a medencénél, nem tudtuk használni, rendben. Másnap reggel ismét. Aztán sikerült bejutnunk bár még épp szárítkoztak a gyermekek, a kislányok anyukájukkal együtt a férfi öltözőben is…Majd miután fürödtünk kicsit szóltak, hogy nemsokára jön a következő szülinapi zsúr - turnus, majd legyünk szívesek kimenni és pár óra múlva visszajöhetünk. Erről szintén nem kaptunk semmilyen előzetes tájékoztatást. A wellness használata benne volt az árban, de így…?A Wifi, népmesébe illő. (Hol volt – hol nem volt.) Minden nap, rövid használat után megszakadt.