Z(s)eppelin Utazási Iroda Szeged, Petőfi Sándor sgrt. 18, 6722

Z(s)eppelin Utazási Iroda Szeged, Petőfi Sándor sgrt. 18, 6722

Z(s)eppelin - Az utazás kultúrája | BIZTONSÁGOS UTAZÁS ÉS KOCKÁZATMENTES JELENTKEZÉS! INFORMÁCIÓK AZ UTAZÁSI KORLÁTOZÁSOKRÓL, A VÉDETTSÉGI IGAZOLVÁNY LEHETŐSÉGEIRŐL! Garantált élmények idegenvezetővel! Tartalmas körutazások és városlátogatások busszal és repülővel! Látogasson el hozzánk.

Szeged, Petőfi Sándor sgrt. 18, 6722

• Helyszíni szolgáltatások
  • Online időpontok

Ágica Gemes
07.11.2023
Z(s)eppelin Utazási Iroda
Befizettem egy útra! Budapest Szeged ! Feszty körképÍrták nincs meg a létszám! Nem indul az út! Rendben vissza is kaptam a pénz!Nem ezzel van a problémám!Tíz éve nem jutok el! Magánügy!De egyszerűen azzal van a problémám!Mindenki autóval megy? Vagy egyszerűen nem érdekli őket!?VagyX!?És köszönöm hogy időben értesítés kaptam!Egyszerűbben jutok el Uiffizi képtár! Mint a Feszty körkép!Ez komoly?Vagy az Academia?
Andrásné Prónay
25.10.2023
Z(s)eppelin Utazási Iroda
Egy úton voltam velük: Isztambulban. Az nagyon jól szervezett, szép út volt, minden szempontból kiváló idegenvezetővel.
Zoltan Vegvari
18.10.2023
Z(s)eppelin Utazási Iroda
Beutaztam a világot egyénileg és most kipróbáltuk a buszos szervezett utazást. Baltikum és Szentpétervár. Kiváló szervezés, sűrű program, nagyszerű idegenvezető, minden tökéletes volt, bár egy-két szálloda lehetett volna kicsit jobb helyen vagy magasabb minőségű. Nagyon elégedettek voltunk, nem is számítottunk rá, hogy ennyi látnivalót sűrítenek a programba, bár mi pont ezt szerettük benne.
Agnes Tallay
01.10.2023
Z(s)eppelin Utazási Iroda
Máltai utazásom nagyon jól sikerült. Jók voltak a programok, kiváló az idegenvezető. Köszönet a szervezésért.
Gábor Germanicus
20.09.2023
Z(s)eppelin Utazási Iroda
A többi Szegedi utazási irodához képest drága. Az ott dolgozó hölgyekről sok mindent el lehet mondani, de hogy kedvesek lennének, na, azt nem...
Laszló Rubi
16.09.2023
Z(s)eppelin Utazási Iroda
Az április Sorrentói programon vettem rész felemás élményekkel. Minden szuper lett volna volna ha....A programból a Vezúv borkóstoló akár ki is maradhatott volna. 5 féle, rettenetesen rossz borból kaptunk 1-1 kortynyi kóstolót picike előétellel. Sem a pénzt sem az időt nem érte meg. Helyette inkább megnéztem volna a Vezúv kráterét.Az idegenvezetők szuperek, kedvesek aranyosak, segítőkészek, jól felkészültek.A szállásunk Gragnano legszélén, a semmi közepén egy forgalmas autóút mellett volt. A közelében sem egy üzlet sem egy taverna, semmi sem volt. Ezt azért hangsúlyozom ki, mert a félpanziós étkezés maga volt a rettenet. Az első vacsora fél tenyérnyi ízetlen bizonytalan állagú főtt hal zöldsalátával. Második vacsora egy tenyérnyi marhahúsnak nevezett félig nyers mócsing leveseskanálnyi borsóval. Miután mindenki nemtetszését fejezte ki és 2 alkalommal maradtunk éhen, az idegenvezető segítségével a 3. vacsoránk már jó volt. A programok egyébként nagyon jók voltak. De az összképet a szállás nagyon lerontotta ezért az értékelésem 4 csillag.
Levente Falcsik
Z(s)eppelin Utazási Iroda
Cipruson voltunk ~23fős csoporttal 4 napos, 3 éjszakás utazáson a Zseppelin utazási iroda szervezésében. Szállásunk Agia Napa-n volt a Marina hotelben, mely egyáltalán nem volt hozzáigazítva a szigeten bemutatásra kerülő programokkal. Lehetséges, hogy a Zseppelin ezzel a hotellel van leszerződve, de ami nagyon bosszantó az az, hogy szinte minden napunk (több, mint) fele elment az utazással. Ez miatt nagyon, de nagyon szűkös időkeretek között lettek lebonyolítva a turistavezetőink által levezényelt programok. Így szabadidős tevékenységekre szinte alig volt lehetőség, hiszen ez idő alatt kellett volna elintézni a vizelési dolgokat, étkezést, vásárlást, szabad programolást és városnézést is. A rossz időjárást nem lehet az iroda rovására írni, de az, hogy előtte tudni lehetett, hogy az esős időszakban nem lesz meglepetés, hogy minden nap ronggyá fog ázni az ember, akkor az utat inkább ne csodás, napsütéses, strandolós időjárással reklámozzuk. 21 fok fölé egyszer sem ment a hőmérséklet és mindvégig nagyon hideg szél fújt. Továbbá ez miatt érdemes tájékoztatni az utazni vágyókat, hogy hogyan érdemes készülni felszereléssel, főleg ha egy túrázás is része (lett volna) a programnak. Bár a 4012 darab templomon kívül nagyon más látnivaló nincsen a szigeten, javaslom készüljenek B tervvel ilyen időjárás esetére. Fontos lenne kihangsúlyoznom, hogy Zsuzsa, aki alapvetően az első számú turistavezetőnk volt, bár nagyon kedves volt és igen sok információt osztott meg a szigetről, sokszor nem várta be a csoport tagjait, akik még csak a buszról szálltak le, hanem azon pár embernek mesélt, akik éppen körülötte voltak. Nem volt beszédeiben semmi átélés, semmi hangsúly, csak monoton hangon előadott tömény információ áradat. Mariann, akit véletlenül kaptunk meg a második napon, sokkal de sokkal szimpatikusabb volt, hihetetlen átéléssel és színesen mesélt mindenről, mindenkivel tartotta a szemkontaktust a buszon is és megvárta a csoport minden tagját, és csak ezután kezdett bele bármibe is. Továbbá bemutatta a helyi asszonyok portékáit is, hogy tájékozottak legyünk vásárlás előtt. A szállásunk Agia Napán továbbra is rejtély, hogy miért a sziget legszélén kellett lefoglalni egy közepesnek sem mondható hotelt, amiről előzetesen nem kaptunk semmilyen információt, honlapot vagy képet. Nincsenek nagy távok a szigeten, de ha a sziget legkeletibb pontjáról akarunk a legnyugatibba (Páfosz) eljutni, akkor azt bárhogyan is számolom, de oda s vissza 6 óra hossza utazás alatt nem lehet megúszni busszal! Ennyi pénzért egy szállodát igazán ki lehetne választani úgy, hogy bárhova ugyan annyi időbe teljen eljutni! Nagyon de nagyon szomorúak vagyunk, hogy ez ilyen harmatgyengére sikeredett! Hiszen igazán jól is meg lehetett volna ezt az egészet szervezni, de így semmilyen formában nem élhető a továbbiakban! Mondhatnám azt is, hogy pénzkidobás! Nagy csalódás összességében, és ez nem csak egy magányos farkas véleménye, többen hasonló negatív élményekkel gazdagodtunk! Így nem lehet megtartani ügyfeleket!
Kruzslicz Attila
Z(s)eppelin Utazási Iroda
Üdv. Velencébe voltunk minden szép volt Dr.Varga Zoltán idegen vezetőnk nagyon felkészült és rutinos a szállás is jó volt kivéve a vacsora az ami nem hagy nyugodni mégpedig azért mert először nem szerettem volna befizetni de azt a választ kaptam az irodában dolgozó hölgytől hogy jobban járunk mert nem lesz a szállás közelében étterem ahol megtudnánk vacsorázni így inkább fizettünk kár volt a 3 fogásos vacsora ára két főre 2 vacsora 33.000Ft ami állt pici töltött tésztából 1 szelet vékonyka sülthúsból 5 szem sültkrumpliból és 1 db almából a második napi vacsorára már nem is voltunk kíváncsiak inkább az út túloldalán lévő étterembe ültünk be átverve éreztük magunkat mert minden féle éttermek voltak pár méteren belül!!!
Réka S.
01.09.2023
Z(s)eppelin Utazási Iroda
Egyáltalán nem voltam elégedett az isztambuli utazással. Panasz levelemre a standart választ küldték, mely szerint idegenvezetőjük tapasztalt, emberi okok vezethetnek problémához, stb... az, hogy mint fizető utassal, egyáltalán emberrel milyen hangnem, stílusban beszélt az őket képviselő személy nem érdekelte a céget, levelükben többször bocsánatot kértek, ...ennyi. Hogy milyen lehúzások/ kötelező borravaló, előre fizetett belépődíj/ voltak az út során érdemben alig reagáltak, a cég szerint ez így természetes az utas kapott tájékoztatást. Az egészutazás, városnézés egy össz-vissza szervezett rohanás volt, ami a cég szerint praktikus. Senkinek nem ajánlom ezt az utazási irodát!Véleményem tartom, a lehúzás az lehúzás marad. A negatív kritikát is elkell viselni, van belőle bőven a török utak kapcsán /is/ ahogy látom, lehet ténylegesen kellene megvizsgálni a problémákat és nem csak -továbbra is állítom- standart választ adni, mi szerint az idegenvezető és a szervező jó, az utas összeférhetetlen. Nem hiszem, hogy, ez ügyfélcentrikus magatartás!