Hotel Makár Sport & Wellness Pécs, Középmakár dűlő 4, 7635

• szerda7:00–10:00, 17:00–22:00
  • csütörtök7:00–10:00, 17:00–22:00

Hotel Makár Sport & Wellness Pécs, Középmakár dűlő 4, 7635

Hotel Makár Sport & Wellness | pécsi-szállás szálloda, rendezvényhelyszín | Pécsi zöldövezeti hotelünk ideális szálláshely konferenciák, családi, sport és esküvői rendezvények lebonyolítására. Hotelstars minősített 4* szálloda!

Pécs, Középmakár dűlő 4, 7635

Boglárka Kiss
03.12.2023
Hotel Makár Sport & Wellness
Az Átrium részlegen voltunk a barátnőimmel a Fishing on Orfű fesztivál alatt. 4 nap alatt nagyon megszerettük ezt a szállodát, a személyzet minden egyes tagja nagyon segítőkész és kedves volt. Szép, nyugodt, csendes környezetben tudtunk pihenni a hajnalig tartó fesztiválozás után.Nem is kérdés, hogy jövőre is itt szeretnénk megszállni a fesztivál alatt!
István Elekes
06.11.2023
Hotel Makár Sport & Wellness
A szálloda bejáratánál szép nagy függőleges betűkkel van kiírva, hogy HOTEL. Igen ám, de ezt egy nagy fa lombja pont eltakarja. :) Így első megérkezésünkkor hiába mentünk lépésben az autóval, és kerestük ketten is az épületet mégis elmentünk mellette. Az utca végén pár munkásembertől kértünk útbaigazítást. Ők fordítottak vissza. A szakácsnak üzenem, hogy a vacsoránál használja nyugodtan bőkezűbben a fűszereket. Sajnos íztelek voltak. Illetve a karbantartónak pedig azt, hogy csinálja meg a jakuzzi kezelőpanelját, mert az, hogy oda be volt rakva az oldalába a leesett oldalpanel alá az érintésvédelmileg nem a legjobb megoldás. Illetve maga a leesett oldalpanel is eléggé illúzióromboló. A személyzet nagyon kedves és barátságos volt. Második nap a vacsoránál a felszolgáló hölgytől azt kérdeztük meg, hogy tud-e valami koktélt csinálni nekünk. Szegényen látszódott, hogy feladtuk neki a leckét. :) Ennek ellenére életem legfinomabb mojito koktélját szolgálta fel nekünk. Javítandó dolgok a tulajdonosok felé: Voltunk más városban ugyanennyi csillagos szállodában, és ott NÉGY különböző fajta medence volt, melyből az egyik gyerekmedence volt. Ellentétben az itteni eggyel. Sajnos itt nem tudtuk a gyerekeket magára hagyni.
Dániel Palkó
01.11.2023
Hotel Makár Sport & Wellness
Nos én eddig egyik szállásnál sem éreztem, hogy le kell írni a véleményem, de itt muszáj.Kezdjük a jóval, a szobával igazából meg voltunk elégedve, kultúrált, nem volt lelakva, bár a wc folyamatosan folyt. Ezt jeleztem is a recepciósnak, (minket nem zavart) de gondolom ez nem egy rövid művelet, így nem csinálták meg, semmi gond.A szálloda szinte üres volt, így első vacsoránál értelemszerűen menüválasztásos vacsi volt, ezzel sincs semmi gond. A minősége kiváló volt. Viszont amikor már 3. este ugyanazt az étlapot tette elénk, ami 4 előétel, 4 főétel, 2 desszert-ből állt, akkor azért kicsit sajnáltuk a 140.000 Ft-ot/4 éjszakára. Főleg, hogy laktóz, és tojásmentes dolgok nem voltak, persze ez ritka, hogy kell, de 4 csillagnál nem erre számít az ember. A lányom nem kicsit allergiás, és 3. este kérdeztük (miután már 2 este ugyanazt ette), hogy ehetne egy egyszerű paradicsomos tésztát, mire közölte a pincér, hogy persze, de azt külön felszámolja. Szerencsére 4. este sokan voltak, és svédasztalos volt a vacsora, de 7-kor már volt ami elfogyott, és nem tudta pótolni a pincér (6-8.30ig van vacsi). A reggelinél észrevettük, hogy a laktózmentes vajak jó 2 hete, a növényi tejek úgy 1 hete LEJÁRTAK. Szerintem egy nébihes ott a helyszínen lőtte volna őket főbe, és bezárja az egész szállodát. Jeleztem a pincérnek aki annyira nem volt tőle lesokkolva. Az etetőszéket se voltak képesek letörölni, pedig nem volt rajtunk kívül kb. senki. A pincér finoman szólva se szakadt bele a munkába. A reggeli ezen kívül egyébként színvonalas, és változatos volt. A lányom még délután alszik, és egyik nap kora délután bekopogott a takarító, amikor épp bent voltunk. Valahogy ezzel máshol sose volt probléma, mindig a délelőtt folyamán ki lett takarítva, ja és ezek után délután se vitték el a szemetet, amikor hagytunk rá pár órát. Ezek persze olyan dolgok, amik a kuponos 40 ezer/2 éjszakás helyeken elmennek de nem itt. Szerettem volna beszélni az igazgatóval, hogy én biztos nem fizetem ki azt az egy ételt a lányomnak, illetve nem tudtam, hogy hozzá is eljutott az infó a lejárt ételekről és italokról, mert szerintem az kritikán aluli. Aki itt szorgalmasan kommentel, (gondolom ez alá a vélemény alá is fog) de engem nem volt képes felhívni, csak igérgette. Mire harmadszorra jeleztem a recepciósnak, elmondtam a gondom, és szerintem ő továbbította, mert a végén nem számolták fel szerencséjükre. Összességében szerintem nincs ember, és mindenféle jött-mentet felvesznek az összes pozira, akiknek fogalmuk nincs, mikre kell figyelni, és ezért a végeredmény marhára nem éri meg a vendégnek, nekik persze igen. Aki teheti mondja le, amíg nincsenek normális pincérek, dolgozók finoman szólva sem éri meg a pénzt.
Kovácsné Jurinák Edit
22.10.2023
Hotel Makár Sport & Wellness
A szállás rendben volt,a reggelivel sem volt gonda,medence vize kissé hűvös volt .Egyedüli negatív dolog hogy nem tudnak fürdőköpenyt biztosítani kisgyermek számára,ami egy 4 csillagos szállodánál elvárható lenne.
Szilvia Kemény
18.10.2023
Hotel Makár Sport & Wellness
A szoba tágas és tiszta. A szolgáltatások viszont nem 4 csillagos szállodához méltók. Direkt csütörtökön mentünk, gondolván, hogy a hétköznap nyugalmasabb. Az is volt, de a svédasztalos vacsora kritikán aluli: csilis bab, olyan halrudacska, amit itthonra sem vennék meg, összeszáradt hús. A felszolgáló kislány morcos, bár nem adtunk rá okot. Másnap a reggeli szintén szánalmas. Még soha nem láttam ennél jóval egyszerűbb szállodában vagy panzióban sem, hogy egy szem cukortartót tesznek ki a kávégép mellé, és mindenki azt fogdossa össze. Péntek estétől valamivel jobb volt a helyzet, gondolom a külföldi vendégek érkezése miatt. A wellnes részlegen nyári tábor volt gyerekek számára, akik mind a medencét, mind a pihenő részt elfoglalták, hangoskodva telefonon játszottak, a felügyelőjükkel együtt. Kíváncsi lennék, a szülők mennyit fizettek azért, hogy a gyerekeikre felügyelő felnőttek a telefonjukat nyomkodják a gyerekekkel való foglalkozás helyett. A szaunát kivéve minden szolgáltatás bekapcsolásáért szólni kellett, a gőzkabinnak azonban kell néhány óra, hogy felmelegedjen. Szóval a szobát kivéve negatív tapasztalatokkal távoztunk, pedig elég sok helyen jártunk már.
László Dr. Kolozsvári
12.10.2023
Hotel Makár Sport & Wellness
Tágas szobák, jó elhelyezkedés. Sajnos a vacsora nem volt finom és a reggeli is szegényes (pl. édes péksütemény vagy palacsinta sem volt egyáltalán) Sajnos a borotvám és papucsomat otthon hagytam, kérésemre egyikből sem tudtak biztosítani (egyszer használatosról van szó)
Zoltan Balla
13.09.2023
Hotel Makár Sport & Wellness
Első este probléma volt a vacsora mennyiségét eltalálni, várni kellett a pótlásra, ami nem teljesen sikerült. A többi napon minden rendben volt. Kellemes környezet, kedves alkalmazottak.
Milán Szép
Hotel Makár Sport & Wellness
Mai napon szaunázni érkeztünk párommal, miután megváltottuk a belépőt, bele is vetettük magunkat a fürdőzés örömeibe. Sajnos az ott lévő feltehetőleg sportolói társaság (edzővel együtt) ottléte olyan hangosra sikeredett (a medence széléről beugrálva kurjongatva, ordibálva), hogy azt nem tudtuk tovább elviselni, így egy órán belül kénytelenek voltunk sietve távozni.A recepción is széttárták karjukat és mosolyogva intettek búcsút.Ez az este elég drágára sikeredett, de legalább tudja az ember, ha kikapcsolódni szeretne, hova ne menjen többet.Régen minden más volt, a Makár is.
Inci Balogh
Hotel Makár Sport & Wellness
A foglalás es az érkezés előtti kommunikáció megfelelő volt, de amint megérkeztünk minden összeomlott.Kezdjük ott, hogy mikor konkretan rakerdeztem, milyen programokat, szolgáltatásokat vehetünk igenybe, nem kaptunk kielégítő választ , ezért mi magunk fedeztuk fel, mi es milyen lehetosegeink lesznek 4 napig.Elfoglalás előtt megnéztük a szobánkat es visszamenve a recepciora kertem,hogy a foglalasomban szerepelt,h franciágyas szobát szeretnék, kozolte a recepcios,hogy csak aznapra van olyan szoba,de a többin at kell mennunk majd másikba. Nem akartam fölösleges plusz munkat adni a takaritoknak, ezert lemondtunk róla. Bár ne tettem volna!Borzalmasan kenyelmetlen, kulonallo, kifeküdt, rossz matracos ágyakon probáltunk aludni,de nem sikerült.Aztan a telefon sem működött. Majd foglaltunk pályát a bowlinghoz,de 2x hiaba mentunk időben, nem tudtunk játszani, de a leadott telefonszamon sem kaptunk ertesitést,hogy ne menjünk,mert nem működik a bowlingpálya.Majd (3x) menve 45 percig tudtunk jatszani, a kért 1 óra helyett es leállt az egész. (Gratiszba kaptuk a jatékot, de rossz volt,hogy nem tudtunk tovabb játszani még! :( )Előre kifizettük a szállást es a reggelit 4 napra,de 2 nap utan, kora reggel távoztunk, mert szinte semmi nem működött es nagyon nem ereztuk jól magunkat.A fogyasztásunkat természetesen kifizettették velünk, de a fennmaradó 2 nap árát nem adták vissza. Emailt kértek, hogy írjak, de 1 hét várakozás utan sem kaptunk választ,hogy valaha is visszakapjuk majd a pénzt.Köntöst külön kérésre kaptunk, de lyukas volt es szakadt...Takarítás nem volt es a minibárt (2 üdítőt) sem töltötték vissza. A reggelihez 1 nap 9utan mentünk (10-ig volt) ,de szinte alig volt már valami a melegentartókban.Masnap okosabbak voltunk, 7 utan par perccel jelentunk meg.. A félpanziós ellátást egyáltalán nem ajánlom. 7500Ft/fő/nap... Vicc!A jacuzzi fúvókáinak 70 %-a nem működik. Masszazsra nem kaptunk időpontot es 1 szauna működött a 4 ből.Semmiképp sem ajanlom még az ellensegemnek se ezt a szállodát! Nemhogy pihenésre,de szállásra sem!
Mr Ferenc
Hotel Makár Sport & Wellness
Nagyon szép hely 5 napot voltunk a szálláson nem tudok rosszat mondani nagyon korrekt recepció és szolgáltatás nagyon közel van a városhoz + az ételek es az italok is nagyon finomak es ízletesek szerintem megéri el jönni egy jót vakációzni a wellness is kiváló nem tudok rosszat mondani a szoba nagy tágas és tiszta és a személyzet nagyon kedves és figyelmes.