Hotel Margaréta Balatonfüred, Széchenyi István u. 53, 8230

Hotel Margaréta

Hotel Margaréta Balatonfüred | Wellness és konferencia szálloda | Szeretettel várjuk újjászületett wellness szállodánkban, igényes, tiszta, családias környezetben! Hotel Margaréta Balatonfüred - Egy nagy csokor vendégszeretet!

Balatonfüred, Széchenyi István u. 53, 8230

Pál Viktor Horváth
20.11.2023
Hotel Margaréta
Az út nem csupán a pihenésről szólt, egy csodálatos hetet töltöttünk itt a feleségemmel. Szinte nap mint nap útra keltünk a szállodából de vágytunk rá, hogy visszatérjünk. A kiszolgálás felülmúlja minden várakozásukat! Az ételek mennyeiek! A szobák tisztasága kitűnő, a friss puha törölköző, a frissen vasalt ágynemű! A széfajtót elfelejtettem bezárni, takarítás volt, de nem tűnt el semmi! Minden tiszteletem az itt dolgozó embereké akik a kényelmünkért mindent megtesznek!Az ár színvonala talána vendégek megválogatását szolgálja!Gratulálunk!!!
András Görgényi
14.11.2023
Hotel Margaréta
Nagyon kedvesek és szimpatikusak voltak már érkezésünkkor. Ez csak fokozódott az ottlétünk alatt! Az ételek nagyon finomak és szemrevalóak voltak. Igazi kulináris élményben volt részünk minden alkalommal! A felszolgálók folyamatosan körülöttünk sürögtek és minden kívánságunkat lesték, nagyon figyelmesek voltak! A Wellness tiszta és rendezett. Remek helyen helyezkedik el a Hotel, egy könnyed sétával elérhető a Tagore sétány és a nyüzsgő part. Minden percét élveztük az ottlétünknek. Biztosan menni fogunk még ide! Nagyon jól éreztük magunkat!
Róbert Németh
08.10.2023
Hotel Margaréta
Minden rendben volt, félpanziós ellátást kértünk, bőséges, választékos reggeli és vacsora! A wellness részleg nem túl nagy, ezért ha sokan vannak a szállodába zsúfolt lehet! A fizetős parkolót kicsit túlzásnak tartom!
Kardos Kinga
29.09.2023
Hotel Margaréta
Pár hete az esküvőnket tartottuk a Margaréta Hotelben és teljes mértékbenmeg voltunk elégedve mindennel, beleértve az ételeket, szolgáltatásokat, szobákat és nem mellesleg az árat is :) Nagyon profi csapat biztositotta, hogy olyan legyen a nagy napunk, ahogy azt mi elképzeltük.Fontos volt számunkra, hogy 100 fő kényelmesen elférjen a teremben úgy, hogy mellette marad hely a táncolni is. A terem adottságai és a gyönyőrű csillárok miatt a terem diszitésének kitalálása is egyszerű volt.A vendégek fele a szállodában szállt meg, ami nagyon kényelmes volt minden megszálló vendégnek, de különösen a gyermekkel érkezőknek. Nekünk mint ifjú párnak is praktikusabb volt a készülődés a Hotelben, mert ha bármire kiváncsiak voltunk, akkor csak le kellett menni a terembe vagy a recepcióra.Az ételek nagyon finomak voltak és minden étel melegen került felszolgálásra. A pincérek nagyon pörögtek"
Sándor Szecskó
28.09.2023
Hotel Margaréta
A személyzet kedves, segítőkész volt, a szoba, étterem és úgy általában az egész hotel nagyon tiszta volt.Megközelítése egyszerű, a parkolóhelyek tágasak voltak. Elektromos autó töltő nincs.Reggeli és vacsora alkalmával a választék széles volt. (ízlés dolga, számomra zsírosak voltak az ételek)Vacsora alkalmával az italautomaták üzemen kívül" vannak
Jaroslav Kantuľak
11.09.2023
Hotel Margaréta
Sk:Perfektne švédske stolovanie, veľmi chutné jedlá.Servis izieb ,priestory hotela a izby veľmi pekné. Úroveň welnesu by sa mohla zvýšiť.En:Perfect buffet dining, very tasty food. Room service, hotel premises and rooms very nice. The level of wellness could be increased.Hu:Tökéletes svédasztalos étkezés, nagyon finom ételek. Szobaszervíz, a szálloda helyiségei és a szobák nagyon szépek. A wellness színvonalát lehetne emelni.
Adél Vadkerti
Hotel Margaréta
A csalódás volt számunkra ez a szálláshely mivel rengeteg olyan plusz költséget tartalmazott ami nem volt sehol felsorolva, például a hűtőszekrény használata hiszen a szoba leírásnál az van feltüntetve hogy a szobához tartozik a hűtő/minibár. Természetesen nem baj ha a szállás plusz költségként üzemelteti de ezt fel szokták tüntetni. Valamint a szállás weboldalán le van írva hogy ingyenes parkoló tartozik a hotelhez amit a vendégek használhatnak, viszont arról nincs sehol szó hogy azért is minden nap plusz díjat fognak felszámolni. Arról nem is beszélve hogy minden reggel és minden vacsora svéd asztalos volt, de ennek ellenére is szerviz díjat számoltak fel minden alkalommal.Valamint az étel szintén csalódás volt a szállodában hiszen az egyik reggelinél megbuggyant almalevet kaptunk ami elég zavaros kinézetű volt és ízre is kellemetlen, egy másik este mézes mustáros csirkét tálaltak, melyben nagyon büdös trágya szagú csirkemell volt, aminek az íze is hasonló volt mint a szaga. Ezt egyből jelentettük az egyik pincérnek aki elnézést kért és mondta, hogy szól a konyhán, de nem csináltak semmit és az egész tálca étel még egy órán keresztül ki volt téve. Úgy gondoljuk, hogy egy almalé véletlen szerűen rossz lehet, de mivel egy (4 csillagos) Hotel-ről beszélünk, illene minőség ellenőrzést csinálni minden kitett étel/ital szempontjából.Első nap a szoba elfoglalása közben vettük észre, hogy az egyik éjjeli lámpa szét volt esve és zúgott folyamatosan, és amint ezt jelentettük próbálták megjavítani, nyílván sikertelenül, és ez a panasz miatt kaptunk egy welcome drinket, amiről utóbb kiderült hogy minden érkező félpanziós vendégnek kellett volna adniuk.Összességében a jelzett kellemetlenségeket úgy gondoljuk hogy lehetett volna orvosolni legfőképpen az étel problémát, egyben feltüntetni előre, hogy tudjuk, hogy a parkolás mégsem ingyenes, illetve a hűtő sem ingyenes, de ezek összességében mégsem történtek meg, ellenben fars információk tudatában foglaltunk ide.
_ TarrG
Hotel Margaréta
Remekül éreztük magunkat. Kedves személyzet, nem tolakodó pincérek. Szép környezet. Nagyon finom ételek. Egy negatívumot tudok felhozni csak, hogy távolabb van a központi résztől és a strandtól.
Erika Molnar
Hotel Margaréta
Csak az éttermet tudom megítélni, ugyanis ebédre tértünk be ide. Nagyon finomat ettünk, és kedvesek voltak :-)
Ruben Bodó
Hotel Margaréta
Sajnos csak átutazóban voltunk itt, de biztosan visszatérünk még.Nagyon kellemes hangulatú szálloda.Szépen felújított és karbantartott épület, tiszta szobák, finom ételek és kedves személyzet, szóval minden megvan, ami kell egy pihenéshez. Jó látni, hogy a mostani nehezebb piaci helyzetben is egy ilyen szép szállodát tud üzemeltetni egy családi vállalkozás. További sok sikert kívánunk!(A sötétítő függöny nem látja el maradéktalanul feladatait, ez reggel picit zavaró lehet.)