M36 Panzió és Apartman Nyíregyháza, Tiszavasvári út 81, 4400

Beatrix S-Sz.
04.12.2023
M36 Panzió és Apartman
A város szélén található kis panzió. Makulátlan állapotban, tisztaság, rend. Teljesen modern és új építésű. A szobákban van légkondi és hűtőszekrény. Egyetlen hátránya, hogy nincs lehetőség reggelizésre, egy kávéfőző azonban van a recepción. Csak egy éjszakát maradtunk a családdal városlátogatás alkalmával, de még voltunk elégedve.
Emese Bella-Fehér
29.10.2023
M36 Panzió és Apartman
Egy éjszakát töltöttünk el a hotelban. A szobák szépen berendezettek, igényes, tiszta fürdőszobával. Átutazóknak, játékgyár-látogatóknak különösen ajánlom. :)Jó lett volna, ha legalább egy reggelit el tudtunk volna fogyasztani! Sajnos, a vacsora a szomszédos étteremben lehetetlen volt, mivel zártkörű rendezvény miatt zárva volt, így mehettünk a városba felkutatni valami helyet. Végül maradt a hipermarketes beszerzés. :(
Szamooca
14.10.2023
M36 Panzió és Apartman
Városon kívűl van, jó lenne ha lenne hozzá egy jó éttermi, reggeliző lehetőség. (hosszú.nap után helyben vacsorázni, pohár .. mellett beszélgetni, majd reggelizve indulni)Tiszta, rendes szobát láttam eddig! (..igaz a mosható tapéta adta lehetőséget is jó lenne kihasználni.)Alapjában véve: tiszta, rendes / új és nem leharcolt. Mindenek ellenére szívesen választom munkautam során.
Zsolt Sobester
07.10.2023
M36 Panzió és Apartman
Rendkívül jó ár/érték arányú szállás. A szoba tiszta, a recepciós hölgy kedves, a szállás megközelítése nagyon jó. Annak aki a környéken akar szétnézni és nem feltétlen csak Nyíregyházán, annak nagyon jó helyen van.
József Dani
29.09.2023
M36 Panzió és Apartman
Nagyon jó csak ajánlani tudom hangulatos kis helyHa erre járok biztos itt szállok meg
Berei Attila Csaba
17.09.2023
M36 Panzió és Apartman
Elég jó szállás. Korrekt ár és minőség arány, kedves személyzet. A város szélén van, csak autóval lehet megközelíteni mindent, de ezt foglaláskor tudtam nem is voltam elégedetlen emiatt. A következő észrevételeim vannak: amikor bementem a szobába nagyon tisztának tűnt, de ez egy kicsit felületes mivel utólag láttam hogy a bojler felett pókháló van és a fürdő csempéje nincs megfelelően letakaritva. A konnektorokbol hiány van, az éjjeli lámpákat nincs hova bedugni, nem értem miért is vannak kirakva ha használhatatlanok. A tv ben alig megy egy pár adó, a többi kódolva van.
Emese Csenge Szabò
M36 Panzió és Apartman
Jól megközelíthető helyen van, a parkolás is egyszerű. A szobák tiszták, rendezettek és jól felszereltek . Nekünk az egyik törölköző koszos volt, ezért nem adok 5*-ot. A recepciós kedves volt, de a reggeliről egyéb szolgáltatásról nem kaptunk infót, pedig, ha tudjuk éltünk volna vele. Összességben elégedettek vagyunk.
Tóth Róbert
M36 Panzió és Apartman
Nagyon tetszett a hely. Egy panzióhoz kepest le a kalappal. Egyedi hangulat, kedves, segítőkész csapat jellemzi a helyet. Rendezett, tiszta a környezet. Jó parkolási lehetőség.
Erika Tóth
M36 Panzió és Apartman
Tiszta, rendben lévő szállás, ár-érték arányban rendben volt. Hiányoltam a konnektorokat, illetve néhány tányért, ha már mikro van.
Szilveszter Nádas
M36 Panzió és Apartman
Tiszta szoba, kedves kiszolgálás, jó ár. Nagyon kemény az ágy és vasárnap reggel 7-től már zaj van. Nem vészes, de aki érzékeny rá az nem tud aludni.Ha nem zavar a nagyon kemény ágy és a nem túl hangos, de fura zaj akkor ár-érték aránybal kimondottan jó.