Vértes Vendéglő Gánt, Hegyalja út 59, 8082

1903 Értékelések

Vértes Vendéglő és Fogadó | Hangulatos, otthonos étterem fejér megyében, gánton a vértes szívében. Célunk, minőségi vidéki vendéglátást nyújtani kedves vendégeink számára elérhető áron.

Gánt, Hegyalja út 59, 8082

Stephan Sprekelmeyer
07.12.2023
Vértes Vendéglő
Durfte in der vergangenen Woche bei Familie Zimmermann übernachten. Was mich erwartete war eine unheimlich nette Familie die sich sehr um ihre Gäste bemühte. Das Essen war großartig, die Zimmer super mit modernen Badezimmer. Wirklich ein gelungener Aufenthalt. Eines ist jetzt schon klar, beim nächsten Urlaub werde ich hier wieder einkehren.Múlt héten a Zimmermann családnál szállhatott meg. Egy hihetetlenül kedves család várt rám, akik nagyon vigyáztak a vendégeikre. Az étel nagyszerű volt, a szobák nagyszerűek, modern fürdőszobával. Igazán sikeres tartózkodás. Egy dolog már világos, a következő vakációmon visszajövök ide.
Attila Pesti
03.12.2023
Vértes Vendéglő
Sokan voltak vendégek, de viszonylag gyorsan megkaptuk az ételeket. Ízlett nekünk az ebéd, a desszert olyan volt amilyen kell. 3 fő 21 000 Ft.
Judit Kissné Ökrös
21.11.2023
Vértes Vendéglő
Augusztus 24-én az ajkai Önkormányzati Nyugdíjas Klubunk 50 fővel látogatta meg a vendéglátó egységet.Szívélyes fogadtatásban volt részünk, finom ételeket és italokat szolgáltak fel. Nagyon kedves, figyelmes, gyors a kiszolgálás. Biztosan visszatérünk, csak ajánlani tudjuk a vendéglőt!Kissné
Eszter Benes
18.11.2023
Vértes Vendéglő
Igazi klasszikus étterem, széles választékkal, elfogadható árakkal, nagyon finom ételekkel. A kiszolgálás nagyon kedves és gyors volt, mindennel elégedettek voltunk.
Szen Veronika
26.10.2023
Vértes Vendéglő
Retro hangulatú hely. Ismerős ajánlására mentünk ide: nem bántuk meg. Finom ételek, gyors kiszolgálás jellemzi a helyet. Bőven jól laktunk. Délután volt már, esküvői csapatot vártak, mégsem sürgettek minket.A limonádénak kellemetlen mellékíze volt. De mivel Majkon is ezt tapasztaltuk, lehet, hogy a víz miatt.
Veronika Kovács M.
24.10.2023
Vértes Vendéglő
Valóban friss, válogatott alapanyagból készült, ízletes, igényesen elkészített ételek.A mi rendelésünkben fácán leves és sváb szegfűgombaleves, illetve szarvaspörkölt és túróscsusza volt. Sört, almafröccsöt, és espresso-tonikot kávét ittunk.A fácánleves nagyon finom, a zöldség, hús természetes nincs szétfőzve, érezhető a természetes íze. A gombaleves gazdag, itt is jól érvényesül a szegfűgomba aromája.Számomra a lejobb fogás a pörkölt volt: vastag szaft, összetett, de harmonikus ízek. Muszáj kiemelni a kapros nokedlit, mert ennyire finomat étteremben még nem ettem.A kiszolgálás gyors, pontos, udvarias. A mosdó tiszta.A hely nem olcsó, mi kb. 18.000 forintot fizettünk + jatt de ez a hely megérte.
Tamás Szombathy
16.10.2023
Vértes Vendéglő
Nagyon kedves és gyors kiszolgálás. Az ételek finomak voltak.Először voltunk, de biztosan visszatérők leszünk. Példamutató étterem és személyzet. Király hely!!
Henrik Tisztl
03.10.2023
Vértes Vendéglő
Az étterem tiszta és rendezett, a személyzet kedves, figyelmes. Annak ellenére hogy hány vendéget szolgálnak ki, relatív gyorsan elkészülnek a rendelt ételek.A házias jellegű főételek mellett néhány kreatív, nem hétköznapi fogás is található az étlapon. Az egyik alkalommal a képen látható grillezett kézműves sajtot próbáltam ki édes burgonyával, amit az ilyen típusú ételek kedvelőinek jó szívvel ajánlok.
Katalin Perémi
22.09.2023
Vértes Vendéglő
Nagyon hangulatos, nagyon segítőkész pincérek és nagyon finom ételek.