Vodafone Budapest, Váci út 1-3, 1062

Vodafone



189 Értékelések
  • péntek10:00–20:00
  • szombat10:00–20:00
  • vasárnap10:00–18:00
  • hétfő10:00–20:00
  • kedd10:00–20:00
  • szerda10:00–20:00
  • csütörtök10:00–20:00


Vodafone Budapest, Váci út 1-3, 1062


Az üzletről

Vodafone: Mobil, Internet, TV, Telefon | Vodafone | TV, internet, telefon, mobil előfizetések, kedvezményes mobiltarifák és otthoni vezetékes csomagok a Vodafone-tól. Ismerd meg készülékajánlatainkat!

Kapcsolatok

Hívjon minket
+36703104426
Budapest, Váci út 1-3, 1062

Nyitvatartási idő

  • péntek10:00–20:00
  • szombat10:00–20:00
  • vasárnap10:00–18:00
  • hétfő10:00–20:00
  • kedd10:00–20:00
  • szerda10:00–20:00
  • csütörtök10:00–20:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Viktor K.
15.11.2023
Vodafone
Ahány ügyintéző, annyi féle eltérő válasz, de mobilt még csak véletlen se vesznek fel, vagy ne adja az ég, hogy gariztatás okán cserekészülékhez kelljen folyamodni, mert egyébként azt se adnak, még kiemelt üzleti partnernek se, szimpla készlethiányra hivatkozva! A hosszú várakozási idő pedig már csak hab a tortán. Ez ma gyalázatosan elégtelen teljesítmény!
Adrián Nyikos
19.10.2023
Vodafone
“Köszönöm” a Vodafone Ügyfélszolgálatának, hogy sikeresen elrontotta a hétvégémet a kifejezetten bunkó stílusával és a semmitmondó ügyintézésével. Illetve köszönöm a Westend Vodafone-ban dolgozó srácnak, hogy megpróbált a lehetőségeihez mérten segíteni és megoldani a problémát. Csak miatta jár az 5-ös, minden más dolgozó 0!
Molnár Zsolt
07.09.2023
Vodafone
10+ asztalból üzemel kemény 3 db napközben, csúcsidőben.. Lehet kéne pár embert fel enni. Eddig a covid volt a kamu az alacsony létszámara, most vajon mi?
Szabolcs Vrábel
07.09.2023
Vodafone
Szerződéshosszabítás céljából mentem be, ahol Balázs nevű eladó fogadott 1 óra várakozás után, mivel a dolgozók négyesével jártak szünetelni. Miközben fogadott, megbeszélték a hétvégi buli részleteit is. Ezt követően megkötöttük"a szerződést
Mariann Réka Sárosi
07.09.2023
Vodafone
A sorszámhívó mellett álló úr a belépéskor közli, hogy a várakozási idő több mint 1 óra, mert 11 várakozó van. Ekkor 15 óra volt. Arra a kérdésre, hogy hol vannak a várakozók nem kaptunk választ. Az egész kirendeltségben nem volt 11 ember.Akkor hova is lehet menni ügyintézni???
Richárd Varga
03.09.2023
Vodafone
Feltöltős kártyát szeretem volna e-simre alakítani,a bejárati ügyfélszolgálati úriember a mindenható megjátszva közölte ez nem lehetséges. Jó eljöttem majd utánna olvasva a weblapon működik a dolog visszamentem,ekkor közölte lehet működik lehet nem. Ekkor szóvá tettem,hogy ez a vevő megtévesztése a válasza Üdv a világomban kaján mosolyal. A vidéki kirendeltségen szó nélkül megcsinálták és működik.
Timi Molnar
03.09.2023
Vodafone
A cég és a Westendes bagázs is egy vicc. Nagyszüleim TV-jén az adás két HÓNAPJA rossz. Hívtuk őket, küldtünk emailt, kijöttek, megállapították, hogy nem a TV rossz, rossz a jel, ami bejön. 2 hónapja várjuk a csapatot, aki megszerelné. A héten bementünk az ügyfélszolgálatra, az ajtóból visszafordítottak, mert nincs meghatalmazásunk. Nagy nehezen szereztünk, vártunk egy bő negyed órát, aztán közölték, hogy ez Monori körzet, az olyan, mintha nem is a Vodafone lenne és menjünk oda. Az ügyintéző végig bunkón, minden segítőkészséget nélkülözve viselkedett. Nonszensz, hogy folyamatban lévő ügyre még meghatalmazás mellett se tudnak ránézni. A nagypapám ügyfélazonosítója mintha nem is létezne számukra... de nem érdekes, majd elszúrunk egy harmadik napot is azzal, hogy leutazunk vidékre és elintézzük, hogy az idős nagyszüleink tudjanak tévézni, ha már 2.5 hónapja feleslegesen fizetik. Vagy akkor már egyből azt, hogy másik szolgáltatóhoz kerüljenek. Kívánom, hogy ők sose szoruljanak arra, hogy más nevében kelljen intézkedniük. Más normális cégnél telefon is be tudok jelenteni hibát a szomszédom helyett úgy, hogy belátható időn belül javítják is, itt meg sehogy nem jutunk 1-ről a 2-re, bárhogy próbálkozunk.
Bence Orosz
02.09.2023
Vodafone
Vicc kategória az ügyintézés. Lassúak, körülményesek. Egyszerű telefonszamàtirast kértem cégesből lakosságivá. Mondták hogy ez max 15! nap alatt fog teljesülni. Papírok rendben. 18 nap után érdeklődöm ugyan mikor fog megvalósulni ez a bonyolult igény. Hát nem tudják, menjek be személyesen a boltba. Ez a cég ennyire hulladék lett?
Daniel Var
02.09.2023
Vodafone
Ha ide jössz készülj fel 1-2 órás várakozásra és unott barátságtalan kiszolgálásra... ha lehet keress másik üzletet vagy szolgáltatot
Norbert Barát
02.09.2023
Vodafone
Némi várakozás után az ügyintézés gyors volt.Habár lehetne akár egy emberrel több aki az ügyfelekkel foglalkozik és a kiszolgálás stílusán is lehetne csiszolni még, hogy professzionálisabb legyen. =)Mindent egybevéve simán ment minden.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Váci út 1-3, 1062
Vodafone