Orange Bike Kerékpárbolt Budapest, Juhász Gyula u. 4, 1039

• vasárnapZárva
  • hétfőZárva

Orange Bike Kerékpárbolt Budapest, Juhász Gyula u. 4, 1039

Orange Bike | A minden igényt kielégítő kerékpárbolt, -kölcsönző és -szerviz mellett a kiváló ételekkel és még kiválóbb személyzettel büszkélkedő büfé is kedvelt célpontja az erre látogatóknak.Kerékpár kínálatunk évről-évre dinamikusan növekszik, mára az ország legnagyobb használt-kerékpár választékát tudhatjuk magunkénak.

+36203344216

KV
28.11.2023
Orange Bike Kerékpárbolt
Nagyon kellemes csalódás! Olvastam a régi ertekeleseket, és semmi olyan volt amit lehetett olvasni. Telefonáltam, és az úr rögtön felvette, és mondta, hogy ha most hozom akkor azonnal kicseréli a defektes gumit. Elvittem, és tényleg azonnal megcsinálta! 5 perc volt az egész, közben beszéltünk és tök jó tanácsokat adott, hogy milyen gumi érdemes venni, elkerulni a híres királydinnye defektet. Árban nagyon barátságos, szerviz nagyon profi volt, innentől csak ide fogok járni! Köszönöm szépen! Mindenkinek ajánlom!!
Tamás Kerekes
23.11.2023
Orange Bike Kerékpárbolt
Nagyon ügyes a szerelő. Vettem egy használt elektromos kerékpárt, lehetőséget adtak kipróbálni előtte ráigazította a feleségem méreteire, elmondta hogy működik. Kértünk oldaltámaszt, polcról levesz... Teljesen rendben van.
HETENYI Soma Ambrus
22.11.2023
Orange Bike Kerékpárbolt
Többször voltam már ott kisebb javítások miatt és mindig segítettek , udvariasak voltak.
Zoltán Laukó
11.11.2023
Orange Bike Kerékpárbolt
Profi csapat évek óta! A bringákhoz nagyon értenek. Fanatikusoknak tökéletes, barkácsboltba járóknak nem annyira. Ők inkább járjanak a nagy áruházakba, ne negatív kommenteket írjanak.
Nardai Vera
05.11.2023
Orange Bike Kerékpárbolt
Elképesztően paraszt stílus. Igazi átverős, lehúzós hely minden értelemben. Nagy ívben kerülendő.
Lilla Ondok
09.10.2023
Orange Bike Kerékpárbolt
Aki lelkiismeretes, hozzáértő szerelőt keres, semmiképp ne hozza ide a kerékpárját! Csak a kritizáláshoz és lehúzáshoz értenek, a biciklit rosszabb állapotban hoztam el, mint volt, szinte semmit nem csináltak meg rajta, nem kevés pénzért. Mikor visszavittem ugyanúgy fizetnem kellett érte, ugyanúgy ment a lekezelő, bunkó stílus (ahogy láttam nem csak irányomba). Ezt követően megint előjött egy olyan hiba, ami korábban nem, komolyan elgondolkoztam, azért fizetek, hogy egyre rosszabb állapotban legyen a kerékpár? Munkalapot, számlát nem kaptam. Számomra érthetetlen, hogy ilyen kókány munkával és hozzáállással hogyan tud működni ez a hely. Bárcsak hallgattam volna az itteni véleményekre mielőtt először elvittem, csak a bosszúság maradt.
Judit Polonkai
29.09.2023
Orange Bike Kerékpárbolt
Akinek nincs minimum fèlmilliós bringája, az nagy ívebn kerülje el ezt a helyet.A békásmegyeri szervíz eladója minősíthetetlen stílusban bánik a nem fanatikus, csak “biciklizgető” vevőkkel.Flegma, lekezelő és unott.Ha úgy tartja kedve akkor bicskanyitogató. Az üzletbe semmiképp ne tolja be a biciklijét,mert azonnal támad az eladó, ahogy “bemérte”a vevő bociklijének értèkét.Szàmomra rejtély, hogy engedhetik ott dolgozni és miért nem fuccsolt még be ez az üzlet.
Kocka Cuba
13.09.2023
Orange Bike Kerékpárbolt
Sziasztok!Szervizzel meg vagyok elégedve.Elvégzett munkákra nem volt panaszom.Szervizelésre időpontot kérek, előre közölt határidőket betartotta.Két bringát hordok szervizelni, kisebb javításokat magam végzem.Az alábbi javításokat kértem:- X-Fact 29ER típusú montin monoblokk cserét , valamint, tárcsafék átnézését és folyadék cserét kértem.- Bulls Twenty9 Evo Street, évente átvizsgálás és karbantartás, elmúlt 2 év alatt ~4000km-t tekertem a bringával, az alábbi alkatrészek kerültek cserélésre: váltó bowden, első és hátsó fékbetétek, lánc, első fogaskerék és hátsó fogaskoszorú, hátsó kerék komplett cseréje úthiba miatt.Szervizelésre időpontot kérek, előre közölt határidőket betartotta.Egyszer zárás előtt vittem a bringát, egy úthiba miatt jelentős hátsó nyolcast szereztem be. A sérülés miatt a kerék teljes cséréje volt indokolt. Covidos lezárás alatt beszerezte a komplett kereket, másnapra kész lett a csere (a kerék típusa sok szervizben hiánycikk volt: 29 kazettás
Viktor Viktor
Orange Bike Kerékpárbolt
Kb 10 éve járunk hozzátok mindig szerettük, a mai nap az egyik kedves pultos ránk szolt hogy ne ott pelenkázzuk a gyereket!!!! Ha lenne lehetőség ra nyilván nem ott pelenkáznánk de sajnos nincs ra lehetőség!! Nem keveset ott hagyunk hétvégente!!!!! Felháborító!! Ezentúl el is felejtünk titeket es mindenkinek mondom hogy oda soha többet!!! Úto irat biztositatok hegyet a babas embereknek is es nem lesz feszko!! Kedves Péter!
Dóra Mizser
Orange Bike Kerékpárbolt
Nagyon segítőkészek, mindemellett gyorsan és kifogástalanul végezték a munkát. Ezúton is köszönöm a segítséget, amit kaptam. Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek!