MiniPolisz Budapest, Király u. 8-10, 1061

Sas Ági kineziológus
16.11.2023
MiniPolisz
Nagyon ajánlom kisebb és nagyobb gyerekeknek is, akik ismerkednek az élettel és szeretnének több féle szakmát kipróbálni. Itt kipróbálhatod, hogy milyen postásnak, bolti eladónak, tűzoltónak, vonatvezetőnek, rádiósnak, rendőrnek, virágboltosnak lenni és megnézheted, hogyan kerül az áram a lakásokig vagy a szemét a szemétfeldolgozóba. De lehetsz még állatorvos, gazdálkodó, autószerelő, pizzakészítő és a KRESZT is megismerheted vagy azt, hogy milyen alkatrészekből áll a bicikli. Egy mini város a nagy városban.
István Harsányi
04.11.2023
MiniPolisz
Sajnos a kresz pálya átalakítás alatt volt, de így is nagyon jól éreztük magunkat.
Enikő Szabó
04.11.2023
MiniPolisz
200 km-t utaztunk 4 gyerekkel,mert a gyerekek szerették volna kipròbálni a mini repülőteret.Ráadasul a 4 gyerek közül 2 angol unokatestvér volt.Egyedül mentem velük,általában párban játszottak,máshol.A kislányom sírva mondta,amikor kijöttek a reptérről,hogy már nem mehetnek többször,mert rájuk szòlt a “néni” hogy màr” huszonöt milliòszor voltatok itt”.4x voltak egyébként,de a recepciòs hölgy elmondása alapján nincs korlàtozva,hogy hányszor lehet egy jàtékkal játszani.Illetve amikor megkértem a “nénit”,hogy legyen kedves a házirendben megmutatni az erre vonatkozò részt,már egészen mást mondott.Ezelőtt 2x voltunk,semmi gond nem volt,a gyerekek imádták,sajnálom,hogy a munkaerő hiány miatt a gyerekekkel valò foglalkozasra alkalmatlan emberek is dolgozhatnak egy játszòházban.Alig tudtam megnyugtatni a kislányomat,aki egy jò lelkű,szabálykövető kislány,emiatt bujkàlt amikor vissza mentünk a reptérre a többiekkel….
Gábor Pajzs
22.10.2023
MiniPolisz
A gyerekek remekül szórakoznak órákig! Koruknak megfelelően játszva tanulnak. Nagyszerű ötlet.
Gyula Rauscher
05.10.2023
MiniPolisz
Nagyon klassz hely,szívből ajánlom.
Mónika Barcsánics
28.09.2023
MiniPolisz
Jó hely lenne, ha mondjuk korlátoznák a létszámot, és max annyi gyereket engednének be, hogy minden helységhez kettő gyerek jusson, mert így élvezhetetlen volt, hiába mentünk nyitásra, rengetegen voltak...és hétköznap volt.A nagyok türelmetlenek, kiszorítják a kicsiket, tolakodnak, hatalmas a hangzavar..Amúgy jó hely, tényleg mindent ki tudnak próbálni: tűzoltás, vonatvezetés, reptéren becsekkolás, bőrönd szalagra rakása, a repülőn ha kinéztél az ablakon, akkor az igazából egy monitor volt, és lejátszotta hogy tényleg repül, tehénfejés, aldiban pénztáros, szakács, állat/fogorvos, mindenre gondoltak.
Anna Kádár
MiniPolisz
Teljesen hirtelen ötlettől vezérelve mentünk ma a Minipoliszba a húgommal és a 3 éves lányommal. A lányom nagyon élvezte a játékokat,főleg ahol be tudott öltözni. Tehenet többször is fejt és az állatorvoslás is bejött neki.A reptér pedig szeritünk,felnőttek szerint is zseniális.Külön szeretném kiemelni a személyzet kedvességét és figyelmességét, mind az animátorok, mind a belépésnél a hölgy, aki még órákkal az érkezésünk után is lelkesen fogadta a vendégeket, és amikor mentünk ki, egy nyalókát adott a zokogó lányomnak, hogy megnyugodjon.Nagyon pozitív tapasztalat volt, köszönjük szépen!
Csilla Gajdos
MiniPolisz
Nagyon szuper. Csak ajánlani tudom. Ár/érték arányban teljesen korrekt sőt. Normál áron vannak még a büfében is a dolgok. Kártyával is lehet fizetni. Kedvesek, segítőkészek. Végtelen türelemmel mindig mosolyognak pedig néha azért elég téboly lehet. Legalább 2 féle mesterséget/szakmát lehet kipróbálni. Minden olyan mintha valódi lenne csak kicsiben. Van ruhatár és lehetőség van születésnapok megtartására is. Mi imádtuk és biztos visszamegyünk még párszor. Sorban állásra számítani kell. Mi 20 percet álltunk mire bejutottunk.