miniBUD Airport Shuttle Services Liszt Ferenc Repülőtér 2, 1185

miniBUD Airport Shuttle Services

Airport transfer | miniBUD Airport Shuttle | Budapest airport shuttle service anytime, anywhere from 6EUR.

Liszt Ferenc Repülőtér 2, 1185

carolina mendez
25.11.2023
miniBUD Airport Shuttle Services
HORRIBLE SERVICE, DON'T BOOK TRANSFER WITH THIS COMPANY . I don't usually put these comments, but I had a rough start in Budapest with them. We booked the round trip transfer from the airport to our accommodation. The person at the counter wrote WRONG the address, thus, the driver took us to a different location, which was 5 minutes drive away from the correct address and REFUSED to take us, even though there wasn't a traffic jam at all. He decided to DROP US on a random street telling us: just walk". Notice that Im traveling with my parents
Norbert Harmath
22.11.2023
miniBUD Airport Shuttle Services
A lefoglalt időpont előtt 3 órával érkezett a jármű (ahogy az ügyfélszolgálat állítja), majd minden visszajelzés ( e-mail, üzenet, hívás) nélkül el is tűnt. Mit sem sejtve vártam a kisbusz érkezését a teljes családdal, majd a várakozást megunva hivtam az ügyfélszolgálatot, ahol kedvesen informáltak, hogy ja, a kisbusz már nem jön, és sajnos más járatot sem tudnak kiküldeni, hogy kijuttasson bennünket a reptérre.A weboldalat átkutatva sehol nincs feltüntetve, hogy az indulási idő nem a minibusz -, hanem a repülőjárat indulását jelenti, valamint, hogy a sofőr 3 órával a repülő tervezett indulása előtt érkezik ( remélhetően ).Az, hogy a megrendelt kisbusz vagy megjön időben, vagy nem, az egy kicsikét rizikós. Amikor egy egész repjegyet vagy egy családi nyaralást vághat gallyra egy idétlenül megszervezett, jobb sorsra érdemes szolgáltatás, akkor megfontolandó, hogy talán olyat választ az ember, aki megbízható.Nos ez itt nem jött össze ma. Részemről minősítve a szolgáltatás minősége az egy nagy nulla, a kommunikáció pedig kettő (nulla)!
Reka Gabor
03.11.2023
miniBUD Airport Shuttle Services
45 perce szallt le a gepem. Rengetegen varunk. Semmi sem tortenik.Leulni sem lehet. Nem tudom mikor megy az en buszom de itt semmi mozgas. Vegul 1 ora 5 perc utan megjott az en buszom. Eddig 50 perce ulok rajta es meg van elottem 2 cim. Realis esetben este 8-ra hazaerek.Delutan 5-tol.9000 ft-ert. A taxi 12.000. Soha tobbet minibud. Legalabb a sofor baratsagos, segitokesz volt pedig mi den haragomat ra zuditottam.senkinek nem ajanlom ezt a szolgaltatast. A taxi jobban megeri.
Bogi Szűcs
23.10.2023
miniBUD Airport Shuttle Services
Semmiképpen sem ajánlom, borzalmas!Elképesztően fel vagyok háborodva, úgyhogy most veszem is az fáradtságot ahhoz, hogy részletezzem...Retúr utat foglaltunk, sajnos előre fizetve, 2 felnőtt es 1 gyerek.Már az odaút is elkeserítő volt:rögtön kiderült, hogy a sofőr szörnyen vezet és nem túl kedves, ezután budapesti városnéző körút vette kezdetét.Ezen kívül mivel nem kaptam foglaláskor (és fizetéskor) semmilyen visszaigazoló e-mailt, ez az utazás napján jutott eszembe, nem volt túl megnyugtató, mint ahogy az sem, hogy fél órán át senkit nem értem el telefonon utazás előtt pár órával.Ráadásul kétszer kellett hívnom, mivel első alkalommal rám kenték, hogy én adtam meg rosszul az e-mail címet... majd kiderült, hogy nem. Nem túl jó érzés, hogy ilyen megbízható" a foglalási rendszerük...Visszaút ugyanez: leszállt a gépünk Pesten
Csilla Mária Karai
09.10.2023
miniBUD Airport Shuttle Services
Ar tekinteteben a legjobb ajanlat, de a szolgaltatas borzalmas es megbizhatatlan. Varosbol mentem a repterre. Fel ora kesessel erkezett az auto az ejszaka folyaman 4 ora helyett fel 5kor. kozben az ugyfelszolgalatot nem lehetett elerni se telefonon es se chaten. Mar epp egy taxit akartam rendelni amikor megerkezett az auto. Miutan engem felvett meg 2 utasert mentunk, akik mar nem voltak ott, igy folosleges volt odamenni. A sofor nem kap ertesitest sajnos arrol h az utasok mar nincsenek ott, es hogy ne menjen oda.Az elkepzeles nagyon jo lenne, ha az ugyfelszolgalat 0-24-ben mukodne, ugy ahogyan azt igerik a honlapon, es kommunikalna az ugyfelszolgalat az utasokkal es a soforokkel. Igazabol nekem szerencsem volt h epp akkor erkezett a minibud-os sofor amikor a taxit hivtam, es meg a taxit vissza tudtam mondani, illetve h a fel ora keses es plusz kitero nem jelentett problemat mert ejszaka nem volt forgalom.
Rafa Muñoz
04.10.2023
miniBUD Airport Shuttle Services
Un autentico robo. Tenia ayer la recogida a las 12,35. Espero en la puerta del hotel desde las 11,30; a las 12,50, como no habia llegado el bus llamo y me dicen q lo hara en unos minutos. A las 13,10 vuelvo a llamar y me dicen q el autobus ha ido y no habia nadie(falso pq no me movi de la puerta del hotel). Me dicen q no tienen mas autobuses, y la alternativa q me dan es coger un taxi q me lleve al aeropuerto. Por supuesto nada de devolverme el dinero. Al final tengo llamar a un Bolt para no perder el vuelo. Para q quieren mi telefono si no es para avisarme si hay algun problema?Impresentables. No recomiendo su uso en absoluto
Eszter Pál
22.09.2023
miniBUD Airport Shuttle Services
A diszpécser fiú kedves volt, de a rendszerük nagyon rosszul működik.4:20-ra kértem a buszt 1:20-kor hívtak, hogy megérkezett a busz.. De a legrosszabb a sofőr vállalhatatlan stílusa volt, nagyon lekezelő még neki állt feljebb.Aki idegeskedés nélkül szeretne kijutni a reptérre kerülje őket!
Alfonso Farfán
miniBUD Airport Shuttle Services
Trabajan muy bien. Las malas reseñas son a veces de gente... diferente". Lean bien porque tienen servicios individuales y otros en grupo. Yo me equivoqué haciendo mi reserva de vuela y les mandé un email... me contestaron a los 2 minutos. No exagero. Hice mas preguntas... y me contestaron. Al dia siguiente lo mismo para confirmar. Todo limpio
Anna Molnár
miniBUD Airport Shuttle Services
Június közepén utaztunk volna Genfbe, de a repülőnk meghibásodott és csak másnap reggel indult a járat. Budapesti lakosként a transzfer szolgáltatást vettük igénybe aznap és nagyon pozitív élmén volt a hazaút és a másnap reggeli transzferünk is. Nagy volt a hajtás aznap este mindenkinél (munkaszervezők, sofőrök), de mindenki kedves volt velünk.
Ricsi Herencsenyi
miniBUD Airport Shuttle Services
Nagyon jó tapasztalatom volt amikor utaztam, velük. Sofőr kedves volt. Nem muszáj előre fizetni! Mi a reptéren fizetünk! Csak ajánlom mindenkinek!