Édeskert Étterem és Fagyizó Eger, Szépasszonyvölgy, 3300

• szerdaZárva
  • csütörtökZárva

Édeskert Étterem és Fagyizó Eger, Szépasszonyvölgy, 3300

Edeskert Restaurant - Eger, at the Valley of Beautiful Woman | Restaurant Edeskert is a warm and elegant place, very popular in Eger. Reservation: +36 70 363 70 47. Hungarian cuisine, international dishes, gourmet bites, all prepared from high quality ingredients, with love and attention, served in proper portions. Open everyday between 9:00-22:30. Eger, Szépasszonyvölgy.

Eger, Szépasszonyvölgy, 3300

Csaba Kovács
04.12.2023
Édeskert Étterem és Fagyizó
Fagyizni álltunk meg! Mivel két kutyus is volt velünk, megkérdeztük, hogy leülhetünk-e megenni a fagyit. Nagyon kedvesen behívtak. A felszolgálóval jól elbeszélgettünk, kevés volt a vendég. Kértem étlapot, megvacsoráztunk! Bőséges és finom volt az étel, kedves a kiszolgálás, és korrekt az ár! Mire eljöttünk szépen benépesült a hely! Ajánlom az éttermet!
evelin Vacsi
22.11.2023
Édeskert Étterem és Fagyizó
Lazac,baconbe tekerve edesburival.Nagyon finom volt minden és barátságos volt a kiszolgálás, ha máskor is erre járunk, betérünk!
Diana Tész
19.11.2023
Édeskert Étterem és Fagyizó
Vacsorázni érkeztünk az étterembe, az adagok nagyon kicsik. A kiszolgálás igazából kedves, de nem foglalkoznak a vendégekkel a kötelezőn kívül. Nem jöttek oda egyszer sem, hogy kérünk e még inni, a vacsora végeztével is 10 percet ültünk a tányér felett, így desszertet nem is volt kedvünk már enni. A limonádé finom volt, de összességében nem éri meg sajnos az adagok és az odafigyelés hiánya miatt betérni ide.
Norbert Oláh
12.11.2023
Édeskert Étterem és Fagyizó
Minden 5*, a főpincér hölgy segítőkészsége külön kiemelendő! :)
Anna Palócziné
27.10.2023
Édeskert Étterem és Fagyizó
A szervírozás gyorsasága, az étel minősége, és mennyisége, a felszolgáló személyzet udvariassága és segítőkészsége kifogástalan. Kávét, levest, főételt, bort/ üdítőt fogyasztottunk. Egy élmény volt!
Istvánné Szathmári
10.10.2023
Édeskert Étterem és Fagyizó
Rendkívül udvarias, lendületes fital csapat leste minden kívánságunkat, pedig 52 fős társaságunk volt. Előre egyeztettünk minden részletet a vendéglátással kapcsolatban, ami óramű pontossággal zajlott! Olyan figyelmes volt Sütő Gergő, hogy még érkezésünk előtt felhívott, hogy minden rendben van-e? Csodálatosan terített asztalokkal vártak és rendkívül kedves kiszolgálással isteni finom ebédet kaptunk! Az ár-érték arány rendkívül kedvező volt, ezért csak ajánlani tudom azoknak a csoportoknak is, akik a Szépasszonyvölgyben szeretnének ebédelni, vagy vacsorázni, hogy vegyék fel a kapcsolatot Gergővel, mert rendkívüli kompromisszum-készséggel rendelkezik! Még egyszer nagyon köszönjük a kedves vendéglátást, amit mindenkinek csak ajánlani tudunk! Finom ételek, finom borok, finom fagyik, udvarias vendéglátás, mindezt Egerben a Szépasszonyvölgyben az Édeskert Étteremben!
Szamanta Ungvári
05.10.2023
Édeskert Étterem és Fagyizó
Az ételek hatalmas adagok, a levesek tartalmasak és isteni finomak. A kétszemélyes tál bőven elég 3 -4 főnek is akár, egy kiadós leves után. Nagyon pörgős felszolgálás. Korrekt árak. Megvoltunk elégedve és biztosan visszatérünk.
József Vida
Édeskert Étterem és Fagyizó
Az elmúlt 20 évben nem jártam a Szépasszony völgyben, mivel a tapasztalataim alapján az volt a véleményem, hogy ez a hely a turisták lehúzására jött létre. Már a völgy bejáratánál bebizonyosodott, hogy sok jóra továbbra sem számíthatok mivel minden második pincénél öles betűkkel hirdetik a jégbort. ( kíváncsi lennék , hogy hogyan készítik , mivel véleményem szerint az éghajlatunk ezt az elmúlt 10 évben nemigen tette lehetővé ) Természetesen kivételek vannak, mert azért sikerült komoly pincészetet találni minőségi borokkal és szerencsére olyan éttermet is amellyel maximálisan megvoltunk elégedve. Ez az Édeskert Étterem ! Picit tépelődtünk, mivel nem nagyon szeretem a becsalogató emberek " nyomulását