Kiss Villa Balatonföldvár, József Attila u. 11, 8623

Kiss Villa

Foglalás - KISS VILLA - Garantáltan a LEGJOBB ÁRAKON | Foglaljon a Kiss Villa - Balatonföldvár weboldalán, személyek száma, tartózkodása és a,szabad szobák alapján. Ellenőrizze le mennyibe kerülhet a szállás.

Balatonföldvár, József Attila u. 11, 8623

• Online becslések

Mónika Gogolák
01.12.2023
Kiss Villa
A számunkra elérhető ár mellett valódi nyugalmat, csendet, kedves kiszolgálást kaptunk a Balaton parthoz közel. A szoba egyszerű, de kényelmes, minden, ami szükséges, megtalálható, a kávé pedig isteni finom! Legközelebb is itt foglalunk. Szívből ajánlom minden pihenni vágyónak!
Renáta Bezzeg
15.11.2023
Kiss Villa
A Villa régies bája és csendes nyugalma egyből magával ragadja az embert amint belép a kapun, mintha csak hazaértünk volna. A szoba tiszta és rendezett. A szobákhoz saját fürdőszoba tartozik. A berendezés egyszerű, letisztult, kellemes, az alapvető igényeket teljes mértékben kielégíti. Nincs is többre szükség egy pihentető nyaralás során. Az ablakok megőrizték régi bájukat, az eredeti zárakkal. Jó volt látni, hogy létezik még olyan hely, ahol a régi egyedi dolgok megőrzése és megbecsülése a cél, nem pedig a tömeggyártottra való lecserélés. Az udvaron ingyenes és biztonságos parkolási lehetőség van. A Villához tartozó bárban pedig isteni kávéval lehet indítani a napot, vagy egy hangulatos iszogatással lezárni az estét.A Villától a part (jelenleg ingyenes nyugati strand), a kilátó sétánya és a központ is alig 5-10perces sétával megközelíthető. A strandra legegyszerűbben egy sűrű fákkal övezett domboldali sétányon át juthatunk el, ami csak tovább fokozza a hétköznapi nyüzsgéstől való elvonulás és a természetközeliség érzését.Gábor nagyszerű házigazda. Szinte lehetetlen vele nem beszélgetésbe elegyedni. Mérhetetlen odaadással és figyelemmel van a vendégei iránt.Összegezve, a Kiss Villa maga egy cseppnyi élő történelem. Tökéletes hely ha nyugodt kikapcsolódásra vágyunk, távol a világ zajától, egy kellemes múltat idéző családias környezetben, mégis alig 10perc sétára a parttól és a központtól.
Dominik Szép
05.11.2023
Kiss Villa
A hirdetésben szereplő képek teljesen mást mutattak, mint a valóság. A higiénia a helyre nézve ismeretlen szó. A szobákban semmi nem volt, se törölköző, se wc-papír, stb… Víznyomás nem létezett, meleg víz egy egész zuhanyzás végére sem lett. Még csak langyos sem. A hely dohos volt, mindenhol pókháló, bogarak. A szobában nagyon meleg volt, az ablakokon nem volt szúnyogháló, és alig volt nyitható is. A tv egy ősrégi tv, ami alig akar működni. Wi-Fi nem volt, csak a földszinten néha-néha. A szobába nem járt be takarító, a 3 nap alatt a szemetet egyszer sem vitték el, csak gyűlt a szobában. Nekünk kellett kivinni is a végén. A hűtő nem hűtött inkább csak tartotta a hőt. A tulaj nagyon barátságtalan volt. Nem lehetett vissza menni 4 órán keresztül, mert elment vásárolni. Röviden-tömören, aki nem szeretne csalódni kerülje el nagy ívben a Kiss Villát. A környéken míg bejártuk láttunk sok másik szebb villát, valószínüleg hasonló áron.
Attila Dobsa
04.11.2023
Kiss Villa
Jól éreztük magunkat, kedves fogadtatásban és kiszolgálásban részesültünk. Aki nyugodt pihenésre, vagy éppen kellemes társaságra vágyik, az itt megkapja. Jövőre visszatérünk..
G M
23.10.2023
Kiss Villa
Mi jól éreztük magunkat. 3 éjszakát töltöttünk ebben az autentikus villában. A part nincs messze és csendes a környék. Nekünk a reggeli is teljesen megfelelő volt. A kávé 5⭐Kiss Gábor velünk nagyon barátságos volt és a vendégek is egymással. Közel van kilátó is és a legjobb vacsorát a csigaházban ettük meg a kukorica csárdában ☺️
Barnabás Fodor
17.09.2023
Kiss Villa
Osztálykirándulásra utaztunk el a szállásra. Meglepetésünkre, a képekkel ellentétben, a szállás visszataszítóan szoci stílusú, a bejárat egy földes-murvás parkolóból nyílik, a berendezésen látszik, hogy innen-onnan lett összeszedve. A falon virító zsírfoltok árulkodnak arról, hogy nagyon régen lett utoljára kifestve az épület. A porraloltók szekrények helyett a sarokban hevernek.A takarítás fogalma nem ismert a személyzet által, a szobák undorítóan porosak, a szobasarkokat rovartetemek és óriási pókhálók díszítik. A higiénia semmilyen formában nem létezik, a reggelik alkalmával a hölgy a kezével megfogta az ételeket kiszolgálásnál, az evőeszközok és poharak pedig koszosak voltak.A képek a szobákról nem valósághűek, törölköző egyáltalán nem, vécépapír alig volt. A mosdókba egészségügyi szemetes nem lett rakva, a szemeteszsákokat magunk kellett levinnünk. A hirdetésben szereplő kábel-TV egy húszéveskicsi tévé, a hütők több helyen nem működtek, a harmincfokos szobákba csak a szerencséseknek jutott ventillátor.A tulaj egy barátságtalan, pökhendi, spúr alak, akik lekezelően beszél az emberekkel. Mikor említettük neki az elromlott hűtőket, azt mondta rakjuk át máshoz az ételt, italt. A közös bográcsozáshoz csak vállvonogatva adott gyújtóst és tüzifát. Az épületből este tíz órától nincsen kijárás, így az éjszakai kirándulásokról, fürdőzésekről, csillagnézésről nagy csalódásunkra le kellett mondanunk. Az épületen belül este 11-től kezdve nem szabad járkálni, azonban a tulaj fél tizenegykor utasítgatott minket, hogy menjünk a szobánkba. A kifizetett százezer forintok mellett is elment vásárolni és addig a szállásra se ki, se be nem lehetett menni három órán keresztül. Távozás előtt a mosdóban lévő emberekre is rányitott, és elnézéskérés helyett sürgetett.Összességében messziről elkerülendő a hely, nagyon nem éri meg az árát!
segglada
16.09.2023
Kiss Villa
Családként érkeztünk két kisgyermekkel. A Kiss Villa elhelyezkedése nagyon jó: Csendes övezetben, közel a központhoz, a hegyen található, ezért a strandhoz vezető út babakocsival való megmászása kissé hosszabb (illetve érdemes kerülöt tenni). Lenyűgöző az épület, régi idők szépségét sugározza, egy kis szocreál beütéssel. A szobák is és maga a ház is tiszta. A szobák felszereltsége egyszerű, ingyenes parkolási lehetöség van a zárt udvaron. A reggeli nagyon böséges és figyelmes személyzet szolgálja föl. A tulajdonos, Kiss Gábor úr, nagyon barátságos és segítőkész.
Cynthia Gina Galla
Kiss Villa
Ha ár érték arányt nézünk akkor jó a szállás, illetve jó helyen van.Kedves,segítőkész és barátságos volt velünk a tulaj.
Saiki K
Kiss Villa
Kerüljék el amilyen messze csak lehet.Borzalmas, embertelen, ízlésromboló, gusztustalan, ormótlan, ocsmány szobák és közösségi tér. Elfelejtették hogyan kell takarítani, szúnyoghárólól még nem hallottak és hamisak az ígéreteik a szállásról. Nincs melegvíz és a víznyomás az emeleten -1. Téli ágyneműt adtak nyáron és még azt is rosszul tették fel.