Flick-Flack Étterem Dunapataj, Szittyótér, 6328

$$

Flick-Flack Étterem Dunapataj, Szittyótér, 6328

Étterem ajánló - Szelidi Nyár | Family Étterem: Szeretettel várunk minden kedves vendéget éttermünkbe! Szelidi-tó központjában a főstrandnál találsz meg minket. Választhatsz bőséges a la cart ételeinkből vagy gyorsételeinkből: Levesek, pataji pacalpörkölt, frissensültek, rostonsültek, gyros, hot dog, hamburger, palacsinta, saláták 2-4 személyes tálak, jégkrémek. Jólesne ebben a hőségben egy jegeskávé vagy egy hűsítő koktél? Gyere próbáld ki, változatos italakciókkal várunk! SZÉP

Dunapataj, Szittyótér, 6328

Zoltán Kopperdák
28.11.2023
Flick-Flack Étterem
Minden rendben volt, gyors kedves kiszolgálás. Nagyon jo a csapolt cider és a hek is.
Dávid Baranyai
21.11.2023
Flick-Flack Étterem
Gyors kiszolgálás. Annak ellenére, hogy tele volt a hely ebédidőben kb. 25 perc alatt megkaptuk a rendelést.Finomak voltak az ételek.Korrekt árak.
Péter Hajdú
09.11.2023
Flick-Flack Étterem
15-30 percet ültünk a kinti asztalnál, elvileg pincéres hely (többi vendégtől megkérdeztük, kijönnek-e felvenni a rendelést, válasz igen) ennyi idő nem volt elegendő a rendelésünk felvételéhez és az előttünk lévő maradékok elviteléhez.
Kitti Bardóczi - Bekes
20.10.2023
Flick-Flack Étterem
Ma voltunk a barátainkkal. Nagyon finomak voltak az ételek. Kedves a kiszolgálás. Gyors, precíz, tiszta hely.
Attila Bodnár
04.10.2023
Flick-Flack Étterem
Megkezdődött a szezon! A Szittyó teren sétalva betertünk ide ebédelni. Nagyon kedvesek voltak, gyorsan megkaptuk az ételeket és italokat amik kifogastalanok, guszták és ízletesek voltak. Hozzáteszem nagyon megéri, mivel ár-értek arányba normál árakon nagyon bőségesen ebédelhetünk vagy vacsorázhatunk. Köszönjük a vendéglatast! Mindenkinek ajánlani tudom!
László Tóth
21.09.2023
Flick-Flack Étterem
Bőséges és nagyon ízletes ételek, barátságos személyzet és kedvező árak! Köszönjük a vendéglátást!
Nándor Viktor Kovács
15.09.2023
Flick-Flack Étterem
Dunapataj -szelíd sétáló utcájában az úgynevezett Szittyótéren, hangulatos kis étterem ár/érték arányában megfelelő ételekkel, kiszolgálással, 2 percnyire a szelídi tó strandjától.
usain bolt07
Flick-Flack Étterem
Kellemes hely. Mindenben próbálnak az ember kedvére tenni. Hekket ettem krumplival, az nagyon finom volt, a társaságunk többi tagjának is ízlett az étel, amit rendeltek. Egyikünket leszámítva, szerinte kicsit nyers maradt a hús, amit rendelt. A kiszolgálás amúgy gyors volt. Ott tartózkodásunk alatt kb 2x kérdezték meg, hogy meg vagyunk e elégedve mindennel, meg pesze a végén az ételek mennyire ízlettek. Szóval úgy tűnt nekem, hogy igyekeznek nagyon. Amúgy meg Szépkáttya elfogadóhely, legalábbis az OTP-t elfogadják.
Áron Mekker
Flick-Flack Étterem
Hangulatos sétálóutcai étterem kedves, segítőkész felszolgálókkal, finom, nagy adag étellel
FSOMan2
Flick-Flack Étterem
Igaz nem csúcsidőben, de a kiszolgálás, és az ételek minősége amiket választottuk kifogástalanok voltak!Három alkalmazott dolgozott velünk , és mondhatjuk mind profi volt!Még egy nagyon fontos, normális árak voltak ebben az inflációs, eldurvult világban!Nagyon pozitív csalódás!