Impresszó Club-Étterem Miskolc, Széchenyi istván út 3, 3525

Tünde Tóth
01.12.2023
Impresszó Club-Étterem
Az előre rendelt ételt gyorsan felszolgálták, ami ízletes és friss volt. A felszolgálók udvariasak és kedvesek. Az étterem igényesen kialakított, képzőművészetet kedvelőknek kedves részletekkel dekorálták.
Mihály Rádi
25.10.2023
Impresszó Club-Étterem
Az étterembe a 8 órás nyitás után fél órával érkeztünk.Reggelit tekintve volt lehetőségünk omlettet, rántottát, virslit, és bundás kenyeret is kérni, mint az étlapjukon is látható.A személyzet rendben volt, az ételek és italok gyorsan elkészültek. Ez annak is köszönhető, hogy érkezéskor nem volt rajtunk kívül senki az étteremben. Később többen is érkeztek mind egyedül, mind társaságban.A képen a Frankfurti virsli látható. A reggeli ételek mellé kaptunk ételenként 2db zsemlét is.Ha egy egyszerű reggelit szeretnél bedobni, itt a helyed!
Gabor Toth
09.10.2023
Impresszó Club-Étterem
Összességében elégedettek voltunk az étellel.Az adagok és az íz is jó volt.Az árak átlag felettiek,de arányos a minőséghez képest. Talán lehetne bővebb az étlap,illetve a pincérekkel nem voltunk elégedettek. Egyiküket hányaveti stílus jellemezte és egyáltalán nem figyeltek ránk.
Gabriella Kiss
06.10.2023
Impresszó Club-Étterem
40 perc várakozás után inkább elvitelre kértük az ételt, arra is várnunk kellett még 10 percet. Ami alapvetően nem baj, csak ha ezt előre tudjuk, nem ide jövünk, hiszen időre kellett visszamennünk az ebédszünet után. A tyúkhúsleves finom volt egyébként. Én a rendelt főétel helyett egy drágábbat kaptam... Ez a figyelmetlenség sem nagy baj végülis... Így viszont a borravalótól eltekintettünk. Az elvitelhez evőeszközt külön kellett kérni, a pincér kicsit flegmán ugyan, de adott. Ekkor egyébként nem volt tele az étterem, nem tűnt zsúfoltnak.
Marcell Andrássy
30.09.2023
Impresszó Club-Étterem
A 2010-es években elég felkapott hely volt az Impresszó, így mostanra az étteremnek van egyfajta tekintélye a városban. Izgatottan látogattam el oda, de nekem nem nyerte el a tetszésemet. Marhatatárt rendeltem. Új helyeken általában azt szoktam, mert annak az elkészítési módja sokat elárul az étteremről, és nehéz vele mellé lőni. Nagy csalódás volt számomra. A marhatatárt fehérkenyérrel, vajjal, rengeteg szeletelt paradicsommal, uborkával, hagymával és paprikával tálalták. Számomra egyrészt ez a tálalás nagyon naivnak bizonyult, másrészt magát a fogást is puritánként tudom értékelni. Az egyetlen pozitív élményem az volt, hogy a vajat mellé különlegesen szervírozták: épp úgy nézett ki, mint a reszelt sajt. Nehéz szívvel fizettem érte, mert más vidéki éttermekben ugyanennyi pénzért sokkal minőségibb, ízletesebb és laktatóbb fogást tudok rendelni. Én ez alapján az élmény alapján nem ajánlom a helyet, számomra csalódás volt és ár-érték alapján sem éri meg itt étkezni.
Nikolett Mandzák
29.09.2023
Impresszó Club-Étterem
Finom ételek, kedves kiszolgálással. Az espetada nagyon elnyerte a tetszésünket.
Bernadett Surányi
14.09.2023
Impresszó Club-Étterem
Miskolcra csak egy ebèd erejèig ugrottunk be, ès ezt az èttermet nèztük ki útközben. A legjobb döntès!Engem mindig megragadnak az apró kedvessègek, nagyra èrtèkelem, ha a staff tènyleg vendègszerető. Az asztalokon màr karàcsonyi dekoràció van, ès imàdtam a pincèrünk figyelmes gesztusàt, mikor a rènszarvas figuràt felèm/felènk fordìtotta, hogy rànk nèzzen. Aprósàg, de màris odàig voltam.Egèszen korrekt vàlasztèk van az ètelekből, èn egy csirkès fajitast vàlasztottam, nagyon-nagyon finom! A baràtnőm az Espetada mellett döntött, ami egy kardra" felszúrt húsi körettel
Bálint Kádár
Impresszó Club-Étterem
Komoly méretű “csirkés wrap”, 2999 Ft-ért házhoz szállítva. Nincs ezzel gond, kár hogy ezt csak egyszer lehet eljátszani.
Andrzej Ptak
Impresszó Club-Étterem
Nagyon megvoltunk elégedve mindennel Lengzelorszagbol erkeztunk idę vacsorazni tokeletes volt aż tel es italok ! A kiszolgalast koszonjuk Áron-nak Mindekinel ajanlom okey !