Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ Letenye, Rákóczi Ferenc u. 98, 8868

Ramóna Orsós
04.12.2023
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
1 éve megszálltunk itt a családommal és már akkor is kifogástalan volt a kiszolgálás és az étel is. Idén is megálltunk úton Horvátországba és nem csak egyszeri alkalom volt ez a kellemes csalódás. Ismét teljesen elégedettek voltunk az étellel a szobával és a kiszolgálással is!! Mindenképp megyünk még!
Csiga Kakaos
27.11.2023
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
Tavaly pont ilyenkor szálltam meg náluk. Most csak egy hét fős társasággal ebédeltünk. A tavalyi kiváló értékelésem nem egy véletlenszerű eset volt. Az hogy az étel finom bárhol előfordulhat. Ami lenyűgözött az az, hogy mennyire vendégközpontú, barátságos a hely. Ellentétben olyanokkal, ahol ez van még a lábtörlőre is írva, itt a vendégközpontúság SRHOL sem jelenik meg írásban. Annál inkább jelen van a tulaj és az alkalmazottak bensejében.Ui.: legközelebb nyilván megírom, ha a hozzáállásukban bármi változás állna be. De az ilyen emberekre ez nem jellemző.
D Dóci
08.11.2023
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
Józan gondolkodásu emberek messze kerüljétek!Kivül babás, belül kakás, plusz egy olyan recepciós, aki a szoba visszautasítása után a nemi szervét emlegeti és sérteget. ☹️
Dominik Verebélyi
03.11.2023
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
Az árak elképesztően magasak, az adag pedig ahhoz képest nagyon kevés. A környezeten kívűl semmi pozítivitás nincs.
Bea Döbröntei
31.10.2023
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
Egy kancsó vizet kértem, melyért 2000 Ft-ot fizettünk (szódavizet számláztak), majd a reklamálás után 1200 Ft lett belőle (+12% szervízdíj).
Nóri Orsós
13.09.2023
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
Nagyon barátságos hely! A személyzet közvetlen és kedves. Az étel nagyon finom volt. Csak ajánlani tudom!!
Tomi Szakál
09.09.2023
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
Két hete voltunk, tudom, hogy mostanában minden drágább lett, de az itteni ételek ára hihetetlen magas. Két felnőtt és egy gyerekre ebből az árból 2 napja a balatonon 2x ehettem volna..... A hely szép az étel finom.... De az ár, sajnálom.
Gajdos Csilla (CSILLA)
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
Mi vacsorázni szoktunk ide járni amikor Olaszországból jövünk haza. Szeretjük az éttermet, szállást nem vettünk igénybe.
József Gőző
Radics Panzió Étterem és Pihenő Központ
Csak ebédet fogyasztottunk,nem szálltunk meg. Összessègèben a hely nagyon szèp, az ètterem rendezett, tiszta, kulturált.A kiszolgáló hölgy aranyos kedves volt, az ètel nagyon finom, tálalás kiválló.Hiányolom,hogy a felszolgáló kevesebb figyelmet szentelt ránk, nem kèrdezte meg minden rendben van e, hozhat e mèg italt stb...az árak....helyi lakosoknak drágának mondható talán azèrt mert határközeli a hely..