Park Hotel Miskolc, Csabai út 38, 3519

Park Hotel

Park Hotel Miskolctapolca | Családias hangulatú szállás Miskolctapolcán kedves személyzettel, finom ételekkel. A hotel csendes környezetben, a miskolctapolcai Barlangfürdő közelében kínál olcsó szállást, kellemes kikapcsolódást.

Miskolc, Csabai út 38, 3519

• Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás

Péter Koncz
30.11.2023
Park Hotel
Péntektől vasárnapig szálltunk meg. A hotel úgy írja le, magát, hogy retro stílusú. Ez nem retro, hanem inkább igénytelen. Foglaláskor mondták, hogy 5000 forintos felára van a hétvégének szobánként, ami a fizettetésnél derült ki, hogy nem 5, hanem 6000 Ft, ami nem is lett volna baj, viszont pénteken egy hajnalig tartó szülinapi buli, szombaton pedig egy lagzi került megtartásra, ami úgyanúgy nem lett volna probléma, mert az oldalukon leírják, hogy rendezvényeket szoktak tartani, van ilyen, más szállodák is tartanak rendezvényeket, de ha a 4. emeleten ugyanúgy lehet hallani a papírvékony falakon felszűrődő zenét és a rendezvény vendégeinek nincsen egy elszeparált rész (pl. külön kerthelyiség) az kicsit merész.Ami probléma van evvel a szállodával, az a sok, kisebb, könnyen észrevehető apróság, amit kis idő vagy minimális anyagi ráfordítással lehetne orvosolni. A szobák kulcsának kulcstartói nem egységesek, a fürdőszobában jól nézne ki egy kéztörlő törülköző, a szappanadagolóba kevés szappannal összekevert vizet töltenek, amiben kis idő után a szappan különválik a víztől a sűrűségkülönbség miatt, így az aljáról a vizet pumpálod a kezedre, ha nem rázod fel előtte. Személyes vélemény, hogy szerintem egy 3 csillagos szállodában a klímának alap dolognak kellene, hogy legyen, főleg nyáron, de itt 2000 forintot kell fizetni éjszakánként, már amelyik szobában van. Szerencsére mi olyan időt fogtunk ki, hogy nem volt túl meleg, de ellenkező esetben este kinyitjuk az ablakot, viszont egyiken sem volt szúnyogháló, plusz a nyitás hatására duplájára erősödő zene hangja miatt sem tettük ezt meg. A laminált padló néhol szét van csúszva a szobában, a személyzeten pedig látszódik, hogy túl vannak hajtva és a recepción már meg sem merik kérdezni, hogy hogy éreztük magunkat.A reggeli az alap svédasztal volt, amivel nem volt probléma, egyedül a sajtot hiányoltam, plusz, hogy nem nagyon töltik újra az ételeket, amit foghatunk jelenleg az inflációra. A vacsora finom volt, de nem viszik túlzásba az adagokat.Összevetve az érződött számomra, hogy a személyzet tartja életben a hotelt, amennyire tőlük telik, a vezetőség pedig mintha messziről kerülné vagy egyáltalán nem veszi észre a problémáit az épületnek és a szolgáltatásoknak és a “jóvanazúgy” elvet követik szinte mindenben.
Lajos Ozsvath
22.10.2023
Park Hotel
Retrónak mondják, de kicsit igénytelen is. A fürdőben pl. hiányzott a zuhanyajtó 1/3-a és elég lepukkant volt. A tisztaság rendben volt. Az ételek jók, de nincs nagy választék. A személyzet kedves.
Éva Bábiczkiné Zelenka
19.10.2023
Park Hotel
Az, hogy valami régi, az egy dolog, de nincs karbantartva. Lig-lóg minden a szobákban, olcsó módon megjavítgatva esetleg. Pl.a kilincs állandóan kiesett, a lift hívó gomb betörve, hangos hűtőszekrény folyt, papírvékony falak...Az ágynemű, törölköző tiszta volt, de ennyi. Felszíni takarítás max. A teraszra ki sem lehetett menni, olyan koszos volt. A szekrénybe nem pakoltam be, mert állott szag volt benne. Klíma még nem kellett, de jobb is elnézve maga a berendezést. Az ételek elfogadhatóak. Tudom, hogy a hotel nem válogathatja meg a vendégeit, de amit egyesek megengednek maguknak, sok volt. Éjszaka rohangáló, kiabáló gyerekek (nekem is van, de tud viselkedeni...), hozzájuk tartozó hangoskodó felnőttek. Reggel arra ébredtünk, hogy valaki veri végig az emeleten az ajtókat, ordibálva, hogy biztonsági ellenőrzés. De mire kinyitottuk eltűntek...jó móka. Jeleztük a recepción, azonnal intézkedtek. Személyzet kedves, segítőkész amúgy. Hamarabb haza is jöttünk. Amennyit ér, ahhoz képest drága.
Tibor Rajnai
18.10.2023
Park Hotel
Voltak bosszantó dolgok, amik kis odafigyeléssel a szálloda részéről elkerülhetőek lehettek volna, de összességében jól éreztük magunkat. A személyzet kedves, segítőkész, az ételek finomak voltak. A nagyméretű fedett terasz szuper, rossz időben is ki tudtunk ülni.
Zsanett Verhóczki
16.10.2023
Park Hotel
Csalódás volt, annak ellenére, hogy nem voltak nagyok az elvárásaink az árak függvényében. A szobában nem volt kéztörlő törölköző, sem hajszárító. A medence az udvaron nagyon koszos volt, és a higiéniát is megkérdőjelezhetőnek véltük, a szaunát meg sem mertük nézni. A szobák állapota és felszereltsége igencsak hiányos, elavult. Túl lehet élni, de a kellemes kikapcsolódástól messze áll.A reggeli-vacsorával nem volt probléma, finom volt.
Shaba King
15.10.2023
Park Hotel
A kiszolgálás megfelelő, közép árkategóriában . Sajnos a szoba nem hozza a közép kategóriát , sem az alsó kategóriát . Levert festék , beszakított ajtó tákolt javítással. Felázott parketta , lógó kábelek . Senkinek nem javaslom .Parkolás jó , az épület előtt megoldott15 p re van a barlangfürdő ,park , tó és a strand , gyalog
Rita Tóth
24.09.2023
Park Hotel
Soha nem írtam véleményt, de ezt úgy érzem másoknak is hasznos lesz.A szoba nagyon felszínesen van kitakarítva,Kéztörlő nincs.A falak papírvékonyak mindent is áthallani.Az oldalukon jelzik a rendezvényeket hétvégente, de azt nem közlik, hogy hajnali 5-ig tartanak és körülbelül olyan mint ha te is részt vennél rajta, mivel tényleg mindent hallani.Pihenésre teljesen alkalmatlan!Az étel is minősíthetetlen.A rántottát kenyérrel készítik, a tojás héja a fogam alatt ropogott. Az uborka koszos volt.A vacsorán olyan ételt kaptunk amit otthon gyorsan a maradék alapanyagokból megcsinálsz.Aki itt 4-5 csillagot adott nem tudom elképzelni, hogy nem ismerős.Egyetlen pozitívum a pultos hölgy volt a bárban.
Zoltán Szigeti
Park Hotel
Lelakott, elavult, igénytelen szálloda. Nem is értem hogyan lehet 3 csillagos ez a hely. Hozzáteszem sokáig 4 csillagos szállodában dolgoztam. Mondanom sem kell nem egy csillagnyi különbséget éreztem a kettő hotel között. Hozzáteszem nem vagyunk egy csillag számolgató pár. Sok esetben vadkempingezünk vagy sátrazunk. Lehet most is jobban járunk volna ezzel a megoldással. Szálloda szolgáltatási egyenlőek a nullával...nem tudom mennyire fix a vendégkör, de azon a hétvégén amikor mi voltunk válogatott egy társaság jött össze. Családok akik a gyerekeket a szálloda folyosóin engedik szabadjára randalírozni, öregemberek akik pár ital után végig üvöltik az éjjelt az asszonynal, hogy milyen rossz az életük. Hangszigetelés nulla, a szomszéd sóhajtását is hallani. Pihenésre egyáltalán nem alkalmas a hely. Ha a fent említett két kategóriába tartozol, csak bátran. Személyzet? Teljesen érdektelen. Kijelentkezésnél egy érdeklődő kérdés sem hangzott el, hogy milyen volt az eltöltött idő a szállodában.... gondolom nem véletlenül. Egyetlen pozitívum a zuhanykabin mérete, tisztaság sajnos ott sem fogadott. Egy ilyen helyen két főnek két éjszakára 45-50ezer forint közötti összeget elkérni rablás kategória. Sajnálom, tényleg nem vagyunk egy kötekedő és kényes pár, de ez nagyon nagyon rossz és negatív tapasztalat volt számunkra.
Éles István
Park Hotel
Április végén voltunk, szezon előtt. A hotel szoba ajtó már érkezésnél karbantartásra szorult ,az ablakok szigetelését az esti fűtés némileg kompenzálta.A wc ülőke zsanér törött, de mivel közvetlenül a falhoz szorították és a mosdó kagylót szerencsétlenül szembe tervezték 10 cm-re a buditol így volt mibe kapaszkodni.Az franciaágy pihentető alvásra alkalmatlan, fizika lejtő szabály érvényesül akár akarod akár nem. A csepegés hangjait főleg az éjszaka közepén, (mikor már elfáradtál az ágy lejtőjével vívott harcban ) akkor válik igazán halhatóvá. Az ételek,szoba tisztasága elfogadhatóak voltak. UI :Voltam már kevesebb pénzért is jobb Hotelben.