Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge Fehérvárcsurgó Külterület 051/5. Hrsz, 8052

Welcome | Zseri Vadászház |

Fehérvárcsurgó Külterület 051/5. Hrsz, 8052

Krisztina Orodán
03.12.2023
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
A klímás amúgy is feláras szobában plusz 5 ezer forint lett volna, ha klímát is szeretnénk használni... A fürdőszoba nem tiszta és felújításra szorul. Egy éjszakát töltöttünk ott. Reggel fürdés közben egyszer csak nem volt víz, átemelő szivattyú probléma miatt. A recepciós és a szakács/konyhás néni nagyon kedves volt. A tvben 10 csatorna van összesen. Térerő nincs, de ingyenes wifi lehetőség van ami nem jalszavas. (Adatok ellopására tökéletes) a reggeli minőségèből kiindulva örültünk, hogy a fejenként 7000 Ft-os vacsorát nem kértük. A kenyér nem volt friss, a két féle üdítő ihatatlan. A tojásrántotta valamivel fel volt hìgítva. A kolbász nagyon zsíros. A felvágott és a sajt finom volt.
A. Gábor (Scotty)
21.11.2023
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
Fantasztikusan éreztük magunkatA csend és nyugalom szigete a kerek erdő közepén. :)A személyzet kedves és profi. A Chef úr" nagyon tudja a dolgát
Orsi Dombi
07.11.2023
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
Fantasztikus helyen van, jó úton megközelíthető, nagy parkolóval. Az épület eléggé felújításra szorul, a szobákon látszik az átalakítás, nem jól zár az ajtó, törött a zuhanytartó, a terasz burkolata pedig a lábunk alatt omlott szét. Ezek kívül minden jó volt, tisztaság van, kényelmes az ágy. Egy közös hűtő van a folyosón, a szobákban vízforraló. Kiválóan főznek, fantasztikus vadételeket kaptunk, a kis létszám ellenére nagy választékban, bár korán kell menni, ha svédasztalos étkezésre fizettünk be, mert könnyen elfogyhatnak a dolgok. Nagyon rugalmasak az étkezési és egyéb igényekkel kapcsolatban és úgy általában nagyon kedves és profi volt a kiszolgálás. Nagyon jól éreztük magunkat, szívesen visszamennénk.
Anita Ács
10.09.2023
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
Nagy elvárásaink voltak a szálláshellyel kapcsolatban, nagyon megtetszett, hogy az erdő közepén van, és egy ideje terveztük, hogy eljövünk ide.A környezet és a Gaja-szurdokból idevezető túraút tényleg szép, viszont a mi szobánk a hátsó parkolóra nézett, így mégsem éreztük természetközelinek.A közösségi helyek és a szoba megfelel a képeknek, régebbi épület, ami fel van újítva, hagyományos bútorokkal.Egy éjszakára foglaltunk szállást, vacsorával, ami úgy szerepelt a visszaigazoló e-mailben, hogy vadas fogásokkal fűszerezett. Ehhez képest a két leves és a 4 főétel közül egy vadas étel volt. A vacsora kezdetéhez képest negyedórával később érkeztünk, az újházi jérceleves langyos volt és sótlan és nem volt benne hús, az egyetlen vadas ételből az utolsó szeleteket vettük el. Később hoztak még belőle egy keveset. Jobban fogyott, mint a mellette lévő borsó főzelék. A többi étel egyébként ízletes volt.Mire a desszertre került volna sor, már nem volt a tálcán, vártuk, hogy hozzanak még belőle. Két asztalhoz még jutott külön kérésre, de amikor mi kértünk, nekünk már azt mondták, elfogyott. Semmilyen más desszertet nem ajánlottak fel helyette. Hihetetlennek tűnik, hogy ennyi év tapasztalat után nem tudják kiszámolni, hogy mennyi desszert szükséges, holott előtte néhány nappal jelezni kellett, hogy kérünk-e vacsorát.Reggeli nagyon egyszerű, nincs felvágott választék, nincs gyümölcslé, rossz kávé, egyfajta fehérkenyér, viszont volt sütemény.A reggeliztető hölgy nagyon figyelmes volt.Egy éjszakára megfelelő szállás, de összességében csalódottak vagyunk.
Regina Stöckl
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
Fantasztikus élmény volt itt lenni.A személyzet kimagaslóan figyelmes, kedves.Nagyon segítőkészek voltak.Az összes romantikus kandallós kívánságunkat segítettek megvalósítani.A szobák egyszerűek de nagyon tiszták.Túrázni is tökéletes és gyönyörű hely.Nagyon finom vad ételeket is ettünk, ami fenomenális volt. Biztos visszatérünk még.Ne hagyjátok ki!
Levente Németh
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
Alapvetően a legnagyobb probléma az egész hellyel, hogy inkább arra megy le jó magyar módjára"
Szabolcs Göde
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
Sétáló" vendégként ebédelni tértünk be. A kiszolgálás
Dóra Laki
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
Csodás helyen, kissé elhanyagolt mikrokörnyezetű szállás.A svédasztalos reggeli/vacsora spórolós"
Csaba Molnár
Zseri Vadászház Fehérvárcsurgó - Fehérvárcsurgó Hunting Lodge
A szoba egy erdészházhoz méltó. Kedves a személyzet. Felettébb nyugodt környezet, amit a vendégek is tiszteletben tartanak. A környéken kiadós túrákra lehet menni. Ajánlom a nyugi kedvelőknek. Kaptunk belépőt az Árpád fürdőbe is, amit fel is használtunk. Kellemes kikapcsolódás volt. A hétvége ajándék volt, melyhez egyéni kérést is készségesen megoldottak. A kártyás fizetés sem volt gond. Kár hogy csak hétvégére mentünk.