Balatontourist Berény Naturista Kemping Balatonberény, Hétvezér u. 2, 8649

Balatontourist Berény Naturista Kemping

Balatontourist: Balatontourist Berény Naturista Kemping | Balaton nyaralás, üdülés, balatoni kemping, vízparti kempingek, medencés kempingek, gyermekbarát üdülés, saját partszakaszok, naturista kemping. Kempingek Siófokon, Szabadifürdőn, Balatonberényben, Balatonfüreden, Sóstón, Zamárdiban, Révfülöpön, Fonyódon, Vonyarcvashegyen, Balatonakaliban, Zalakaroson, Balatonszemesen, Keszthelyen. Sátorhelyek, parcellák, mobilházak, üdülők, bérsátrak és bérlakókocsik.

• Játszótér

Tibor Horváth
06.12.2023
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Rendezett, zöld és virágos park, nagy és sok árnyékot adó fákkal. Mint minden naturista létesítmény ez is példásan tiszta. A part jól kiépített. Minden szükséges szolgáltatás rendelkezésre áll. Csak ajánlani tudom azoknak, akik nem szégyenlősek!Az egyetlen hiányosság: nincs igazi strandbüfé, hekkel, sültkolbásszal, hot doggal és hamburgerrel...☹️☹️☹️. Az étterem ezt nem tudja helyettesíteni!/ No meg nincs wifi sem...
I Sz
14.11.2023
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Strand látogatóként voltam ott. Van zuhanyzó is, rendezett a környezet, animátor foglalkozik a gyerekekkel, finom az étteremben az ebéd.
Jámbor Mónika
27.10.2023
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Az étterem nem a régi!A gyros, sima pirított, szárított csirkemell , a cigánypecsenye karajból készült . Kávéra 15 percet kellett várni.
Kovács Ilona Kalmárné
23.10.2023
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Napozni mentem csak pár órára. De tökéletes nyugalomban töltöttem :)
Máté Zoltán
15.10.2023
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Még mindig szeretünk ide járni, kellemes hangulat, tisztaság, csend és nyugalom. A parti büfé szuper, az étterem elmegy, de inkább magunknak főztünk....
István Kovács
12.10.2023
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Szuper jó hétvégét töltöttünk el. Minden percét élveztük. Gyönyörű szép naturista kemping, minden tiszta sok árnyékos parcella . Minden parcella közelében áramcsatlakozás. Vizesblokk, wc gyönyörű szépen tisztán karbantartott. A strand is szuper nagy köralakú napozóval a stég előtt.Mivel naturista kemping és strand mindenki meztelen. Barátságos kedves emberek a naturisták és a kemping lakói. Mi most jártunk itt először de jövőre minimum egy hétre ismét megyünk. Szeretnénk kiemelni kempingen és a strandon belül üzemelő éttermet. Szerintem teljesen átlagos áron hatalnas, finom adagot kaptunk. Friss élelmiszerből készült ételekkel és finon hideg italokkal várják a vendégeket. Megjegyzem kb 15 percet vártunk szombat este a vacsoránkra. A kiszolgáló személyzet csillagos 5- öst érdemel.Mi a párommal most jártunk először a balatonberényi naturista kempingben de biztos, hogy nem utoljára.
Szalai Tamás
10.09.2023
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Óriás élmény kicsiknek és nagyoknak egyaránt. A büfé elég drága, de igényes. Én csak kávét és palacsintát fogyasztottam, ezek nagyon finomak voltak. A kártyás fizetés viszont nagyon akadozott, egy esetben meg is hiúsult.
Tünde Szeiman
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Kicsit retró, de tiszta, kulturált. Több nyugágy kellene még.
Serenke S
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Nomád, retró, egyszerű.Dohos szobák a motel részben.Nem is értem mitől lenne ez motel, papír falak, a többi szobaból még a szuszogás is áthallatszik.Pihenni esélytelen. Vasárnap reggel 7-től takarító zörög végig a kerekes kocsijával, dobálja a szemeteszsákokat, csörömpöl a fürdőtakarítással.Ahogy megkértük, hogy lehet-e ezt később csinálni, szeretnénk pihenni, elnézést kért, aztán a folyósón végig verte a szobák falát a felmosó rúdjával. Közel két órás nehogy már aludjatok" műsort kaptunk. 9 óra előtt kicsivel hagyta abba.Talán ennyi jó:A strandterület rendben tartva
A S
Balatontourist Berény Naturista Kemping
Véletlenül keveredtem ide,azt hittem hegy ez szabadstrand.Aztán fizetni kellett.Nem volt drága.A legjobban az lepett meg hogy ruha nélkül voltak az emberek.Mint egy vígjátékban.Hamar levetkőztem a gátlásaim.Kedves személyzet, kúltúrált vendégek.Nem üvölt a tuc tuc uene a hangszórókból.Jól éreztem magam.Szép az Északi part látványa.Ebből a szögből nem is láttam.Csak strandolni voltam eddig 3x.Vannak árnyékos helyek.Nem zsufis.Eddig egy Északi parti strandon sem tudtam megfigyelni vizi madarakat vagy halakat a sekély nádassal övezett vízban.A nyugalom szigete.Szeretnék itt campingezni , nyaralni egy hetet.Itt pihentem , és feltöltődtem.Az étterem jól főz ésyüt, nagyon finomakat ettem.Jól is laktam, és kirabolva se éreztem magam.Balatoni átlag árakkal dolgoznak.