Hardi Csárda Nyírbátor, Debreceni u. 66, 4300

Hardi Csárda

Nyitó oldal - Hardi Csárda Hotel .:. Nyírbátor | Házias ízek, akár a munkahelyén, vagy az otthonában.
Menü kiszállítás, nyírbátor és vonzás körzetében.
Remek szálláshely nyírbátor központjától nem messze.
Kisebb rendezvények ideális helyszíne.

Nyírbátor, Debreceni u. 66, 4300

• Villásreggeli
  • Nagyszerű koktélok

István Dandé
14.11.2023
Hardi Csárda
Húsvét szombaton akartunk ott ebédelni.Megnéztem a honlapjukat látom nyitva lesz ,kaható menü és minden m,ás az étlapról.Mikor bemegyünk közlik hogy ma csak előrendeláésre főztek és elvitelre!Mondom akkor miért nem írják ki a honlapon?Nem tudja akit kérdeztem,végül egy menüt elvihettünk.Nem erről híres ez a csárda remélem legközelebb jobban odafigyelnek.
Baranyi Bernadett
11.11.2023
Hardi Csárda
Utolsó utáni pillanatban kerestünk szállást ,Máriapócsra érkeztünk az Rx-bajnokságra.Évek alatt megszoktam,ha a verseny időpontja előtt legalább 1 hónappal nem foglalunk szállást,akkor maximum Ica néni fáskamrájában tudunk aludni,ha nem akarunk a depóban sátrazni.Barátaink lefoglalták,gondoltuk,tökmindegy csak ne fagyjon be a hátsónk egy hideg nap után.Elvárások nèlkül érkeztünk /nem,nem gugliztam rá,mert a nevét sem tudtam/ és miután beléptem az épületbe,leesett az arcom fele.Csodaszép,csodameleg.Hatalmas tisztaság,hófehér ágyneműk-törülközők és rettentő kényelmes az ágy!!A fürdő tökéletes,a zuhany hatalmas,jó forró a víz és nem fogy el 2 perc múlva.Étkezésről nem tudok nyilatkozni mert csak aludni jöttünk ide sajnos.Maximálisan ajánlom mindenkinek,mi tuti vissza fogunk jönni!:)
Agi Farkas
11.11.2023
Hardi Csárda
Ketten vacsoráztunk: a rántott sajt gumiállagú, a Marshall máj cipőtalp, az ecets almapaprika romlott. A limonádé iható volt, a palacsinta ehető.Az étterem az 1980-as években ragadt berendezés és kínálat tekintetében is.Inkább 0 csillag.
Attila Kis
04.11.2023
Hardi Csárda
Az étel finom és óriási adag. Segítene egy fotó az étlapon,hogy kiemelje a hely ezen előnyét. A reggeliben nincs benne a kávé.Az asztalnál nem lehet elférni.összeér a vallunk,30 cm-re van egymás arca, az asztalra nem fér fel a saláta, ha iszol is valamit.A szobáknál is ráfér a karbantartás és a takarítás.hiányos kommunikáció. Étkezésre ajánlom a helyet.
Ildiko Ivanne
03.11.2023
Hardi Csárda
Többször rendeltünk meleg tálakat a csárdából, eddig mindig elégedettek voltunk a minőséggel, ezidág. A mai napon rendelt meleg tálakon lévő húsok szinte kritikán aluliak voltak. A sült húsok ízetlenek, kiszárítottak és égettek voltak. A rántott karfiol szinte nyers. Családi összejövetelre rendeltük, de sajnos az étel 80%-a ehetetlen volt.
Szilárd Szollár
16.10.2023
Hardi Csárda
Kedves kiszolgálás minőségi és bőséges étel
Erzsébet Buzàsi
11.10.2023
Hardi Csárda
Születésnapra rendeltem melegtàlat . Nagyon bőséges volt és nagyon finomés friss csak ajánlani tudom mindenkinek . És ami nem utolsó szempont Kedves volt a kiszolgálás. :)
K.I. Piechotta
06.10.2023
Hardi Csárda
A halászlé nagyon finom volt, a túrós palacsinta is. A tálalás - különösen a mentával, levendulával és két narancsszelettel díszített palacsinta - nagyon ízléses volt.Mivel mi kedd délután 4-kor tértünk be, így a kiszolgálás elsőrendű volt - habár láttam, hogy ez alatt az idő alatt több nagyobb rendelést is előkészítettek elvitelre.Árban is teljesen rendben volt minden.
László Horváth - hfoto
20.09.2023
Hardi Csárda
Remek hely! Többször jártam itt, a szabolcsi töltött káposzta kihagyhatatlan! A savanyú káposzta leves is kitűnő, nem veszi az almás palacsintáról. + 1 kávé +2 víz mindössze 5500 Ft. Itt még nem szakadtak el az árak úgy mint az ország Ny-részén. A Balaton északi partján jelenleg ez kb 10.000 Ft!