Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant Kisköre, Strand stny. 1, 3384

gergő v
07.12.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
A Tisza-tó legszebb strandján található étterem, ami kimeríti a házias ízek fogalmát, megfelelő árszabás, rendkívűl barátságos kiszolgálás, választékos étlap! Biztos vagyok benne, hogy keresve sem találnánk jobb helyet egy nyaraláshoz a családdal. Minden egy helyen!Tisztelettel: Egy Visszajáró Vendégcsalád♡♡♡
Major Krisztina
03.12.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
Első, egyben az utolsó alkalommal voltunk itt. Az interneten elérhető étlapon szereplő ételek köszönő viszonyban sem voltak azzal, ami valójàban fogyasztható. Ezt még elfogadtuk volna, ha legalább azt kapjuk,amit megrendeltünk. Sajnos egyes elemek hiànyoztak a tànyérról. A roston sült csirkemell és a harcsa paprikàsban lévő hal keményre volt szàrítva és nagyon kevés volt. Hab a tortán,hogy az étkezés után egy jégrémet sem tudtunk élvezettel eldogyasztani,mert szinte puhára volt olvadva. Annak ellenére,hogy a felszolgáló hölgy jelezte,hogy nem Cappy almaléből készült az ital, a számlàra mégis az került...A nekünk felszolgáló hölgy nagyon kedves és udvarias volt. Összességében nagy csalódàs. Biztosan nem térünk vissza.
Angelika Tiku
28.11.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
Egy hosszú hétvégét töltöttem a párommal a Tisza to apartman park hotelében teljes ellátással kértem a szállást svéd asztalos ebéd és vacsora jeggyel mikor meg érkeztünk az étterembe Közölték hogy nincs svédasztalos lehetőség hanem egy szűkített étlapról választhatunk amit hozzá teszem vacsorára is ugyan az a választási lehetőség volt. Inkább úgy döntöttünk a párommal hogy inkább ki fizetetünk egy más fajta jellegű ételeket mivel az ebéd és a vacsora menü meg egyezet. Úgy gondoltuk a párommal hogy Mivel úgyis rossz idő van. Be menyünk meg inni egy koktélt a felszolgáló. Fiú nagyon kedves udvarias volt. Azonban. Egy 5 perc elteltével csatlakozott a pultba az etterem vezető is mivel vendéglátásban dolgozom Enis. El kezdtünk beszélgetni a felszolgáló fiúval A koktélokról. Es mondtam épp a Felszolgáló fiúnak hogy nagyon finom volt mert az étterem vezető fiatal ember azt mondta hogy nem volt jo. Es mikor en mondtam neki hogy. Ez nekem így volt jo az volt rá a válasz hogy majd én azt eldöntöm elvileg én vagyok a főnök. Köpni nyelni nem tudtam szégyenembe Utána furcsa volt nekem hogy jött egy 4 fős társaság aki be érkezett és ki rohant a pultbol az uri ember és 10perc után visza jött hozzánk és azt mondta hogy 10percre menyünk már ki az étteremből. Ki is mentünk de viszont a 4fős társagágon és a személyzeten kivül Senki nem tartozkodot az étterembe mikor ki mendtünk érkezett egy 8fős család szintén vacsorázni és szivéjesen őket is ki küldte az étterem vezető 15percre. Ez nagyon negatív élmény volt számunkra!! Senkinek sem ajánlom nagy csalódás volt számunkra!!!
Balázs H. Zoltán
14.11.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
Több héttel előre megrendeltük, befizettük a svédasztalos vacsoránkat(4200 ft/fő). Amikor megérkeztünk közölték, hogy elfogyott, mivel nekik kevesebb adagot “adtak le” ,és így legalább 8 család étel nélkül maradt. A végén csak nagy balhé árán sikerült elérni, hogy kapjunk valamit enni. Szóval szervezésben nagyon amatőrök, méltatlan a nyaralni, pihenni vágyó családokkal szemben.
Máté Édes
01.11.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
Fénymásolt étlap, köszönő viszonyban sem volt a felszolgált ételekkel, köret nevetségesen kevés, ízetlen, ráadásul drágán, a kapott minőséghez viszonyítva. Senkinek sem ajánlom.
Anna
20.10.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
Tipikusan az a hely, ahol az étlapot látva már megéhezik az ember. Azonban amikor kijöttek az ételek mélységes csalódás volt. Csak hogy pár példát mondjak: a cordon blue egy ponton tartalmazott sajtot, nevetségesen kevés körettel és az étlapon ígért hagymasaláta nélkül (!), a rántott hús félig nyers. Ezek után azt hinné az ember, hogy az innivalók legalább jók voltak, de egyik túl édes másik konkréten vízízű volt. Túlárazott és csak akkor ülj be ha van időd és nem sietsz.
Judit Kaposvári Mátyus
19.10.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
Isteni finomak voltak az ételek. Szuper volt a kiszolgálás, nagyon kedvesek és figyelmesek voltak a felszolgálók. A környezet meg valami fantasztikus volt. Köszönjük szépen. Biztos hogy jövünk még!
Andrea Szabo
14.10.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
Új étterem a strand mellett. Aki siet, annak a svédasztalos lehetőséget ajánlom. A hely csak most nyitott így az ételrket lassan töltötték fel. Akinek van ideje, az válasszon a menüből, lásd képeken.
Zoltan Lorinc
11.10.2023
Ring-a-tó Smoke&Grill Restaurant
A kaja mennyisége vicc, az ára pedig igen túl árazott. Ha enni akarsz csak ne itt! Az étlapról ne is beszéljünk, mert az beszél a helyről!