LÁEV (kisvasút) Miskolc, 3534

TT TT
08.11.2023
LÁEV (kisvasút)
Aki arra jár, mindenképp utazzon rajta.
Jan Torok
16.10.2023
LÁEV (kisvasút)
Uzkokolajova železnička,prevažne v lese.
Dóra Magyar
17.09.2023
LÁEV (kisvasút)
Páratlan kilátás Garadnáig, minden borsodinak kötelező élmény legalább egyszer!Az ülések magasak és kemények, a jegy ugyanannyi minden szakaszra (eléggé borsos), a megállóknál Lillafüreden kívül nem sok a látnivaló.Van még mit fejleszteni rajta, de örülünk, hogy van és időről időre úgyis visszatérünk. :)
Csaba Vörös
LÁEV (kisvasút)
A jellegéből és a fekvéséből adódóan hangulatos, kiváló családi program. Arról lehet tudni, hogy Magyarországon járunk, hogy a nyári csúcsszezon közepén állnak neki szetkapni és felújítani a végállomást. Persze, legalább megcsinálják..
Ferenc Hontvári
LÁEV (kisvasút)
Miskolcról a Dorottya utcában levő végállomásról vasutaztunk Lillafüredre ahol utána kirándultunk egyet. A másik végállomás Garadnában van, de odáig nem mentünk el. Az út nagyon hangulatos és élvezetes. De érdemes időben menni a reggeli járatoknál mert nálunk az összes ülőhely elfogyott. Ugyancsak érdemes figyelni a járatok idejét, hogy ne késsük le az utolsó járatot visszafele utazásnál.
Ervin Hornyák
LÁEV (kisvasút)
A szállodaportán, kedvezményes (szobaszámra számlázott) jegyeket kaptunk. (A fel nem használt jegyeket, térítésmentesen vissza lehet adni.) Romantikus kellemes utunk volt. Az ülés fapados, a visszafelé úton már kényelmetlen volt. Látványos, kanyargós a hegyoldalba épített vonal. Van alagút, viadukt és bevágás is, nekünk tetszet, mint egy mesevonat.