No.1 Kávézó Parádfürdő Parád, Kristály út, 3240

No.1 Kávézó Parádfürdő

• No.1 Étterem, Kávézó,Szállás a Mátrában Parádfürdőn | No.1 Étterem, Kávézó,Szállás a Mátrában Parádfürdőn - Éttermünkben a la carte reggeli,ebéd,vacsora igényelhető, SZÉP kártyártya elfogadóhely,csoportoknak,cégeknek, családoknak, nyugdíjasoknak, gyerekeknek, 50-80 főig.Szállás 1-20 főig.Rendelés felvétel T:705149513

Parád, Kristály út, 3240

• Csak készpénz
  • Helyszíni bár
  • Utcai átvétel
  • Tetőterasz

Attila Sz.
23.10.2023
No.1 Kávézó Parádfürdő
Az ebéd minősége teljesen rendben volt, a mennyisége jócskán több, mint amivel jóllaktunk volna. A kiszolgálás kedves, és nagyon gyorsan elkészült az étel. Az árak a mai világban egészen kedvezőnek mondhatóak, és SZÉP kártyával is lehet fizetni.Összességében ajánlott étterem, érdemes ide betérni.
Tímea Kertész
06.10.2023
No.1 Kávézó Parádfürdő
Voltunk már itt 3 éve. Akkor sem váltott ki maradandó élményeket, de ennyire azért nem volt rossz. Akkoriban még volt pizzájuk, így azt a szállásra víve' nem maradtunk éhen.De amit itt tegnap vacsora közben átéltem, az valami borzasztó volt. Elvileg hétkor zárnak. Mi negyed hatkor érkeztünk. Nem volt szívélyes a fogadtatás. A pincér olyan flegma volt, hogy arra szavak nincsenek. Mintha nem belőlünk, fogyasztókból élnének. Segítőkészségnek a jeleit még csak egy pillanatra sem tapasztaltunk.Választék alig, amivel nincs is baj. Ettünk már ilyen helyen, de azt a pár dolgot, mindig tisztességesen készítették el. Nah itt ezt ne várd! Az ételek langyosak, hidegek voltak, kivétel nélkül. A levesek is és a frissensültek is. Ízre elfogadható a dolog. Ettünk már rosszabbat is.A sertések nyersek voltak, a velő is. ....én egyértelműen fertőtlenítő ízűnek éreztem. A köretek a levesek hidegek voltak, ami szerintem ultra gáz. Egyedül a csirkemellet nem rontották el, bár az is hideg volt. Egyértelműen mikrósított volt minden cucc az asztalunkon.Amikor megkérdeztem a pincért, hogy:-Hétkor zártok? A válasz az volt (ránk célozva), hogy : -Hát így, mostmár igen.....Mindenki döntse el maga, megfordul e itt. Egyáltalán nem vagyunk kényesek, válogatósak de kikapcsolódni jöttünk ide három napra és máskor tovább fogunk menni a városon, hogy egy jót együnk.Az az EGYETLEN szerencséjük, hogy más kajázó nincs itt a közelben.Egyébként a hely maga, nagyon kedves belülről. Fatüzelésű kályha van, ami szintén az otthon melegét idézi meg. Valamikor biztos nagyon fullos kiszolgálás lehetett itt. Érződik a légkörben. De mára sajnos ez elveszett. Az üzemeltető helyében a konyhai és felszolgáló személyzetet is, úgy ahogy van, meneszteném.
Julianna Thoma
25.09.2023
No.1 Kávézó Parádfürdő
Szállásunk közelében volt. Semmi extra, az ember azt kapja amit vár. Finom, izletes étel, barátságos személyzet. Nem vártunk órákat a megrendelt kajákra. Szóval mi maximálisan elégedettek voltunk. Ha arra járunk, őket választjuk.
Ferenc Likavcsán
11.09.2023
No.1 Kávézó Parádfürdő
A családommal itt ebédeltünk és elsőrangú kiszolgálásban volt részünk. A gyümölcsleves selymes és finom volt, a jókai bableves az utolsó cseppig elfogyott. 2 pizzát rendeltünk 4ünknek másodiknak, de végül fél-fél pizzát magunkkal vittünk, amikor távoztunk. Mindegyik ízletes volt, megfelelő tészta, feltét és sajt aránnyal Megérdemlik az 5 csillagot - a családom véleménye alapján is :)
Ádi Deluny
10.09.2023
No.1 Kávézó Parádfürdő
16ezret fizettünk: 1 leves, 5 főétel, 3 ital, 1 kávéÁr-érték arányban a legjobb. Ízletes ételek. Korrekt kiszolgálás. Elvitelre lehet kérni!A mátrai borzast, a bolognai sertésbordát és a juhtúrós sztrapacskát kifejezetten ajánlom. A rántott velő nem volt rossz, fűszeres volt.
Tóth József
09.09.2023
No.1 Kávézó Parádfürdő
Mátrai borzas, eperkrém leves, jókai bableves, kávé...Meglepően gyorsan kihozták a leveseket, melyekből a bableves ízvilága hozta a kötelezőt, semmi extra. Az eperkrém-leves fogyasztója szerint finom volt én belekóstoltam és akár az epershake, inkább émelyítő vanília ízvilággal... Miattam várt egy kicsit, bableves melegen érkezett (erősen mikrógyanús, bár csilingelést nem hallottam), de ahogy elfogyasztottam, már érkezett a borzas, vagyis lestek az ablakban, mikor végzek. A borzast sült krumplival kértük, sót az sosem látott, érződött a mirelitt múlt a karrierjében, vagyis íztelen ehető rudacskák, jellegtelen színnel. A borzas becsapós volt, mert bár 1-1,5 cm vastag volt, a hús átlag 3 mm a maradvány néhol nyersnek ható bunda tészta, ami néhol olajban ázott... Ízre amúgy átlagban nem volt rossz, az adagok is rendben voltak...A kávé finom volt. Elsőre fura ízzel, a vége viszont rendesen mokkás lecsengéssel...Ami a kiszolgálást illeti... Nos, egyetlen felszolgálót láttunk rendesen felöltözve, egy kedves fiatal hölgy személyében, a másik kettő pedig rövidgatya-póló combóban tolta a napját. Én csak a Batz-papucsot hiányoltam, vagy a sima bedugósat, esetleg fürdőruha... Szóval eme két felszgálóra is kellene egy normálisabb ruha, hogy megkülönböztethető legyen egy arra eltévedt turistától.Az eszközök meglehetősen kopottak voltak. Tudom, tavaly nem írt a hazai vendéglátás jó évet, de ha áll, az eszköz nem kopik... Nem ártana fejleszteni.Ami az árakat illeti, én drágálom, mert az egészért (2x borzas, 1x jókai bableves, eperkrém leves 2x kávé, 2x kóla) 8800 forintot kértek...Ja, asztal nem mindig van, ha erre jársz és peched van, még fél óráig sem áll fel senki.Ajánlanám -e a helyet? A választék szerény ha nem pizzát akarsz. Cserébe nagyjából azt kapod amit kérsz, semmi plusz. Nekem semleges a hely, nem mondom, hogy besztof, de vannak rosszabbak is.
József Vrabecz
No.1 Kávézó Parádfürdő
Ár érték arányban remek választás. Szombat délben is vállalható várakozási idővel. A citromos limonádé remek : )
Rácz Éva
No.1 Kávézó Parádfürdő
A sajtos tejfölös tészta konkrétan csak ebből a három alapanyagból áll. Semmi fűszer, semmi íz. Tészta megfőzve rá sima tejföl és reszelt sajt. Mi egy krémes öntetes tésztát vártunk ami tartalmaz sajtot és tejfölt is. Nem ajánlom senkinek, hogy ezt rendelje 1450Ft-ért.A sült krumpli és a rántott hús rendben volt. A tartár mártás és az uborkasaláta is finom volt. A kiszolgálás kedves volt.Kint darazsak bent legyek tásaságában lehet elfogyasztani az ételt. Pizza sajnos nem volt mikor mi mentünk....
Roppancs Mentolbogyó
No.1 Kávézó Parádfürdő
Nagyon kedves kiszolgálás volt. Rántott sajtot rendeltem, ami kettő 5X7 cm-es mirelit sajt volt egy kis tartárral több, mint kétezer forintért. Ehhez még rendelni kellett köretet, ha szerettél volna jóllakni. Sültkrumplit kértem hozzá, ami szintén egy gyerek adagnak felelt meg. Szerintem nagyon drága volt. Még a mai árakhoz képest is.
Csaba Maróti
No.1 Kávézó Parádfürdő
2023.03.25- én itt ebédeltünk.A felszolgáló srác" nagyon kedves volt.Az ebéd is finom volt