Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó Fehérvárcsurgó, Petőfi Sándor u. 2, 8052

Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó

Károlyi-Kastély Hotel & Restaurant | The Károlyi Chateau is situated in the village of Fehérvárcsurgó, in the west of Hungary, off the RN81, some 80 kilometres from the centre of Budapest, 110 kilometres from the Liszt Ferenc international airport and 120 kilometres from the Austrian border. 60 kilometres from Lake Balaton, it is set in gently rolling countryside, close to the beautiful baroque town of Székesfehérvár where in former times Kings of Hungary were crowned.

Fehérvárcsurgó, Petőfi Sándor u. 2, 8052

• Helyszíni bár
  • Szükséges az időpontfoglalás

Orsi Dombi
22.11.2023
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
A kastély csak a virágkiállítás alkalmával láttam, tehát kívülről, valamint a parkját. Nagyon szép a kastély, jó állapotban van. Hatalmas ősrégi parkja van. Könnyű megközelíteni, lehet parkolni. A telefonos és netes tájékoztatásuk viszont nagyon hiányos, ellentmondásos és bizonytalan volt a rendezvénnyel kapcsolatban.
Gábor Dézsi
07.11.2023
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
KAMU ÉTELEKET SZOLGÁLNAK FEL.A környezet pazar, a kiszolgálás is minőségi, viszont.....Az étterem nem a visszajáró vendégekre épít...Nem is volt tele...Éppen hogy lézengett rajtunk rajtunk kívül 1 asztal...Fácán levest rendeltünk kaptunk hús nélküli levest, már ekkor gyanús volt, amikor megkóstoltuk már értettük mi az oka...A Fácán levesnek és az étel elnevezésének köze nincs egymáshoz.Ugyanis mind a hárman egyöntetűen megállapítottuk CSIRKE LEVES.
László Horváth
10.10.2023
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
A hotel nagyon különleges, egyedi hangulatú. A szoba tágas és kényelmes. A zuhanyfej nem rögzíthető, filléres dolog, de megoldandó. Az ágy szintén kényelmes, a személyzet figyelmes.A reggeli szokatlanul nagy választékban áll rendelkezésre.
Hegedus Klaudia
24.09.2023
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
Családi villás reggeli alkalmából látogattuk meg. Gazdag büfé kínálata van. :) Aminek a legjobban örültem az a füstölt lazac szelet és a Capri bogyó :)A parkban bőséges reggeli után még el tud az ember menni sétálni :)A mosdó szép tiszta és rendezett:)Rendelkezik pelenkázóval így a babával érkezőknek is könnyebb az élet :)
Gergely Teszári
20.09.2023
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
Nagyon szép hely, főleg a park körülötte gyönyörű. A kastély is nagyon jó állapotban van, a vezetett túra is érdekes és jó az atmoszféra a kastélyban. A parkban mindenképpen megéri sétálni egy nagyot a tó körül.
Judit László
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
Itt tartottuk az esküvőnket.Csodálatos volt.Nagyon profi a személyzet.Többször vacsoráztunk már a kastélyban nagyon szeretjük a konyháját.
Lilla Virágh
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
Félpanziós ellátással töltöttünk pár napot a kastélyban, ami nagyon jó élmény volt. A kastély és a parkja gyönyörű, a szobák szépek és tiszták. A személyzet nagyon udvarias és kedves volt, érdemes részt venni a kastélytúrán is! Az ételek is bőségesek és nagyon finomak voltak, külön kiemelendő, hogy maradéktalanul biztosítottak számomra gluténmentes ellátást. Szívesen visszatérünk majd!
Zsuzsi Nepusz
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
Most csak a kastélykertet látogattuk meg. Sajnálkozva tapasztaltuk, hogy a tóban levő rengeteg tavirózsa nincs meg, pedig mindig gyönyörű volt. Hova lett??? Az egyik híd mellett nyíló fehér kála sincs meg, csalódtam, mert ennek a fotózására mentem. Csak egy tábla emlékeztet rá, hogy milyen különlegesség volt itt. A kastélypark amúgy rendezett, sok gyönyörű öreg fával.
Várvizi Orsi
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
3 éjszakát töltöttünk el a hotelben, mindennel maximálisan meg voltunk elégedve, az épület nagyon szép, a szobák tiszták, jól felszereltek, a személyzet kedves és segítőkész! Csodás park veszi körül a kastélyt, érdemes nagy sétákat tenni, mert gyönyörű öreg fák vannak, és a tó is nagyon kellemes látványt nyújt. Az ételek nagyon finomak és különlegesek voltak, jó szívvel ajánlom a hotelt mindenkinek, aki nyugodt, csendes helyen szeretne kikapcsolódni!
Zsolt Kelemák
Károlyi - Kastély Hotel & Restaurant, Fehérvárcsurgó
Az elmúlt 200 év sokféleképpen hagyott nyomot a kastelyon, egyrészt csoda hogy létezik, másrészt jó hogy bejarhato. A többféle hasznosítás üzletileg talán fenntarthatova teszi a helyet, másrészt megneheziti, hogy akár a szallovendegek, akar az egyeni latogatok elmelyuljenek a hely szellemében. Jó lenne profibb idegen vezetőket találni akik érthetően artikulaltan beszélnek, és nem úgy adnak elő mint egy egyetemi vizsgán. A szállodában nem laktam, de az étteremben elfogyasztott kávé és sütemény jó választás volt.