Kis Rigó Vendéglő Pilisszentlászló, hrsz. 1168/A, Sikárosi út, 2009

Erika Horváth
05.12.2023
Kis Rigó Vendéglő
Nagyon cuki kis hely, egy kirándulás után jó ide beülni. Hatalmas kinti résszel rendelkezik, biciklivel, kutyával, gyerekkel, éhesen, fáradtan, nyűgösen vagy jókedvűen, mindegy, térjetek be ide, jó érzéssel fogtok távozni. Igazi retro feelinget éreztem, közben kint sült a hús a grillezőben. Nagyon szerettem, olyan végigmosolygós, szabad érzés ide beülni.
Zsófia Dobi
18.11.2023
Kis Rigó Vendéglő
Finom ételek, kedves kiszolgálás. Nagyon szép a környezet, a természetben, fák alatt ehettünk. Gyerekbarát, játszótérrel és baromfiudvarral.
Tibor Szaniszló
26.09.2023
Kis Rigó Vendéglő
Egy borbemutató okán keveredtünk ide és nagy örömmel tapasztaltuk, hogy a hely minden várakozásunkat messze felülmúlta. Egyszerűsége ellenére mindenben a legjobbat kaptuk ami egy vendéglátóhelynél fontos lehet. Kedves-, gyors- és udvarias kiszolgálást, nagyon finom ételeket és kiváló hangulatot. Nagyon köszönjük a vendéglátást.
Tímea Fodor
23.09.2023
Kis Rigó Vendéglő
Szombaton késő délután érkeztünk. Nem volt asztalfoglalásunk ennek ellenére többen is a segítségünkre siettek hogy legyen helyünk. Nagyon kellemes hangulat, kedves, figyelmes kiszolgálás. Nagyszerű háttérzene és igen finom ételek. Annyira elnyerte a tetszésünket a hely, az ízek és a személyzet hogy vasárnap már asztalfoglalással tértünk vissza és egy fenséges birkapörköltet fogyasztottunk.
Gyula Novák
12.09.2023
Kis Rigó Vendéglő
Túraútvonalak csomópontjában van. Szerintem, mindenkinek be kell térnie, aki erre jár.Az ételek finomak és bőségesek. Az árak is jók. A kiszolgálás családias, segítőkész és kedves. Túrázók paradicsoma.De, amiben legjobb, az a hangulata. Kilátás az erdős hegyekre. Kockás terítő, cserépkályha. Úgy éreztem itt magam, mint egy közép-európai hüttében.
j. 74
Kis Rigó Vendéglő
Hangulatos zöld környezet, csend, finom laktató ételek, kedves kiszolgálás. Ne hagyd ki ha erre jársz…
Sándor Molnár
Kis Rigó Vendéglő
Vagy tíz év kihagyást követően, egy környékbeli kirándulás után a hangulatos kerthelyiségben isteni sült kacsacombot és sült csülköt ettünk. Nagyon kedves volt a kiszolgálás, a fa tányéron ízlésesen tálalva kaptuk az ételt. A feleségem a kacsacombbal nagyon meg volt elégedve. A csülök HATALMAS volt, és valami észveszejtően finom. A bőre mindkettőnek ropogott, a húsuk omlós volt, az ízük tökéletes. . Csak gratulálni tudunk a csapatnak!!
Szutor Sándor
Kis Rigó Vendéglő
Egy túra után a jól bevált fogadónk helyett gondoltuk teszünk itt egy próbát. Hiba volt. Szombat és jó idő lévén sokan voltak. Így csak kint a sátorban" volt hely. Ha egyedül vagyok