Online Márkaboltok Budapesti Raktára
306 Értékelések
- péntek10:00–15:00
- szombatZárva
- vasárnapZárva
- hétfő10:00–15:00
- kedd10:00–15:00
- szerda10:00–15:00
- csütörtök10:00–15:00
Az üzletről
Megrendelések személyes átvétele - Online Márkaboltok | Megrendelések személyes átvétele, Online Márkaboltok
Kapcsolatok
Hívjon minket
0614782128
Budapest, Orion u. 14, 1214
Nyitvatartási idő
- péntek10:00–15:00
- szombatZárva
- vasárnapZárva
- hétfő10:00–15:00
- kedd10:00–15:00
- szerda10:00–15:00
- csütörtök10:00–15:00
Funkciók
- Átvétel az üzletben
- Helyben vásárlás
- Házhozszállítás
- Akadálymentesített bejárat
- Akadálymentesített parkoló
- Betéti kártyák
- NFC-mobilfizetés
- Hitelkártyák
Ajánlott értékelések
István Dubicz
06.12.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
A saját kiszállítás miatt rendeltem az Online Márkaboltoktól nagy háztartási gépet, és nagyon nem bántam meg. A rendelés után egyből hívtak egyeztetni, és a raktárkészlet alapján megbeszéltük a várható időpontot. A megbeszéltek szerint jött az értesítés a kiszállítás előtt, és a megadott időpontban érkeztek is a kollégák. A lakásba, a végleges helyére helyezték el a gépet, és mindent elmondtak az üzembe helyezéshez. Mindenkinek ajánlom! Ilyen lenne egy igazi webáruház!
Krisztina Harangi
03.12.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
Jól hangzott a garancia plusz szolgáltatás ami a gyártói garanciának felül éveket jelent de sajnos rájöttem h ez nem így van!2018 óta voltam a rendszeres vásárlójuk évekig jöttek felülvizsgálni a gépeket egyszer csak olyan dokumentumot kértek amit addig nem így a soron következő gépre elvesztettem a garancia plusz szolgáltatást ami + 5 év lett volna pedig a felülvizsgálati időpontokra mindig ügyeltem.Mintha az egész csak erre menne!Ha ez nem akkor más miatt vonják meg a plusz gari éveket! Becsapva éreztem magam pedig további gépet szerettem volna vásárolni erről a helyről de innen biztos hogy nem!Ráadásul nem lehet elérni senkit se szervizt se kereskedőt csak a vevőszolgálatos Hölgyet aki elmondja h e-mailben írjam le a problémámat és akkor indul a hosszas levelezés!
Zsófia Szőke
26.11.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
Hiába vártam a terméket, nem érkezett. Felhívtam a megrendelésemhez kirendelt szakértőt"
Katalin Hartl-Varga
23.11.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
Sütőt rendeltem, az illetékes tájékoztatott telefonon, amint kifizettem előreutalással ,jött is a visszaigazolás. Elkezdték feldolgozni a rendelést. Tájékoztattak hogy mennyit kell várnom , amennyiben nem felelt volna meg kérhettem volna extra szállítást is. A futárok pontosak voltak. Viszont a plusz ellenőrzést nem végezték el, nem bontották ki hogy meg e sérült e. Pedig fizettem érte. Viszont épségben megkaptam és meg is vagyok vele elégedve, sőt még ajándékba kaptunk egy Pizzakőszettet is .
József Havasi
16.11.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
Rendkívül pontos tájékoztatás, a vásárlás lépéseinek azonnali bizonylatolása, udvarias kapcsolattartó, szállító. Mivel a cég kizárólag közvetlenül a gyártóktól rendeli a forgalmazott termékeket a bizalom olyan fokát éri el, mintha közvetlen a gyártótól, vagy mintaboltjából rendelném a kiválasztott készüléket.
Krisztina Dian
27.09.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
Több terméket vásároltam már az elmúlt évek folyamán. Igazándiból, ha azt a szempontot veszem figyelembe, hogy gyors, precíz szállítást, illetve beüzemelést kapok cserébe a megvásárolt termékeknél, akkor 5 csillagra értékelném. Kedves , segítőkész emberek csapata. Számos rendeléseim során egyszer fordult elő, hogy az sms-ben jelzett időponthoz képest közel egy órával előbb érkezett meg a termék. Volt egyszer egy kis félreértés" . Rendeltem
Ágnes Krakler
19.09.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
Volt némi bonyodalom, sajnos az újracsomagolt hűtő (ami a felvilágosítás szerint sértetlen) több helyen törött volt, valamint az online pénztárcából is fizettem, ami, utólag derült ki, hogy nem érvényes az újracsomagolt termékekre, és ki kellett fizetni. A szállítás percre pontosan, profi módon zajlott, a szállító kollégák a helyszínen kicsomagolták és kipróbálták a készüléket, elvitték a csomagolóanyagot, és a sérülésekről fotót készítettek, azonnal megpróbálták árengedménnyel orvosolni a problémát. Sajnos később kiderült, hogy belül is sérült, ezért visszavásárlást kértem, amit nagyon korrektül és gyorsan intéztek, elszállították a hűtőt, és szinte azonnal visszautalták a pénzt (a szállítási díjat is). Rendkívül profi ügyintézés volt, folyamatosan informáltak a szállítás és elszállítás részleteiről, nagyon korrekt webáruház. Érdemes lett volna a terméket házhozszállítás előtt precízebben ellenőrizni, hogy ilyen malőr ne forduljon elő, akkor 5 csillag lett volna, még így is ajánlom mindenkinek érdemes tőlük vásárolni.
Boris Ilona
06.09.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
Március 28.-án szállították ki az új Whirpool mosógépemet, amiről az első két mosás során kiderült, hogy használhatatlan. Azonnal jelentettem az ügyfélszolgálatnak, értékesítésnk. Hosszú heteken keresztül zaklattam az ügyfélszolgálatot, hogy a márkaszerviz szerelője megnézze a mosógépemet, aki MÁJUS 23.-án megállapította, hogy dobcserére lesz szükség és nyugtázta az egyéb panaszaimat is, mondta, hogy hamarosan elszállítják. Erre többszöri felszólításom után JÚNIUS 22.-én került sor. További hosszas huza-vona után AUGUSZTUS 10.-én hozták vissza, oljfoltosan, tele vízzel... De, úgy tűnik, hogy jobban mos. A vásárlástól (fizetéstől ) számított 135. napon már moshattam is azúj gépemmel. Megannyi telefon, e-mail reklamáció után.
Miklós András
02.09.2023
Online Márkaboltok Budapesti Raktára
Vasárnap este rendeltem meg a mosogatógépet, hétfőn délelőtt felhívtak egyeztetés végett. Hétfő délután kapta az sms-t, hogy kedden délelőtt kiszállítják.Kedden az egyórás megadott intervallum közepén megérkeztek a szállítók, kicsomagolták a megrendelt berendezést, a csomagolóanyagot és a régi gépet elszállították.A mosogatógép azóta üzemel.