Sport Hotel Tatabánya Tatabánya, Szent Borbála út 11, 2800

Sport Hotel Tatabánya

Sport Hotel*** - Csinálj sportot a pihenésből! | A Sport Hotel Tatabánya hivatalos weboldala. Ideális szállás elérhető áron, kellemes környezetben. Felsőfokú rendezvényszervezés és tökéletes helyszín edzőtáboroknak.

Tatabánya, Szent Borbála út 11, 2800

• Családbarát
  • Helyszíni bár
  • Érintkezés nélküli kiszállítás
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • LMBTQ+-barát
  • Nagyszerű koktélok
  • Egészséges ételek

Norbert Tősér
20.11.2023
Sport Hotel Tatabánya
A szocreál külső megtévesztő. A konferenciaterem és a szobák a legmodernebb technikákkal és bútorokkal felszereltek. A szakács nagyon jól főzött, a személyzet gyors és szakszerű volt. Az árakról nem tudok beszámolni, mert céges rendezvényen voltunk.
Attila Morosits
10.10.2023
Sport Hotel Tatabánya
80-as években biztos kiváló lett volna. Mára a szobák bútorait ugyan cserélték, de a födőszoba katasztrófa volt. Rozsdás törülközőtartó. Hiányző izzók a lámpákból. Bűz a fürdőből. A hűtő szintésn rozsdás de legalább működik. Az ablakokat nem lehet kinyitni a radiátorok miatt. Az hogy van wifi szerintem alapvető.
306 kerub
30.09.2023
Sport Hotel Tatabánya
Kétszemélyes szobát foglaltam két fő részére. Egy személyre készítették elő, majd kérésünkre pótolták a hiányt.  A hotel szobában erős dohányzás utószaga volt. Ezt nevezhetném büdösnek is. A szobában a légkondicionáló a 35 fokos nyári melegben nem működött, de erről előre nem tájékoztattak. Ezt követően elhagytuk a szállást.
István Király
21.09.2023
Sport Hotel Tatabánya
Nagyon vékony falak a szobák között.
Magdolna Orsolya Szücs
12.09.2023
Sport Hotel Tatabánya
Augusztus közepén volt foglalásunk. Megérkezéskor előre kifizettem az egész hét költségét szépkártyával.. vesztemre.A szoba egyszerű de szép volt, viszont a fürdőben a szemetes nem volt kiürítve. Vacsoránál ért a döbbenet, hogy a svédasztalból nem lesz semmi, mert hogy nincs is szakácsa a hotelnak, de természetesen hozatnak máshonnan ételt, csak mondjuk meg mit kérünk. Étlap nélkül... Felsorolás alapján a gyros tál mellet döntöttünk. A hús konkrétan ehetetlen volt, szerintem addig fűszerezték, hogy elnyomja azt az ízt amit senki nem akar érezni... ehhez még fejenként kaptunk 1 db 2dl üditőt... mindegy, úgy voltunk vele, majd másnap a strandon eszük többet, ami egyébként eszméleten!!!!Sajnos viszont az este folyamán kaptunk egy hírt, hogy haza kell utaznunk így kevesebb mint 24 órán belül meg kellett szakítanunk a nyaralást. Reggel kijelentkeztem a recepción, érdeklődtem, hogy van e arra lehetőség, hogy egy részét visszakapjam a foglalásnak. Nyilván nem a teljes összegre tartottam igényt. Ment a hitegetés, és hogy ez felső vezetői döntés, el is ment megkérdezni, majd egy nyomtatvánnyal tért vissza amire felírta a bankszámlaszámomat és biztosított arról, hogy hívnak majd telefonon. Eltelt másfél hét, de semmi. Még múlt héten írtam nekik emailt, de válaszra sem méltattak. Nos ennyi idő elteltével felhívtam én a hotelt, ahol közölték, hogy jaaa hát a ködbérre és mert szépkártyával fizettem hivatkozva nem kapok vissza egy forint sem. 149.400 Ft + napi 220 Ft idegenforgalmi adót fizettem ki előre és úgy gondolják, hogy 1 éjszaka és a nem időben lemondott foglalás miatt nekem nem jár vissza semmi.Nos tanácsom az, hogy a 3 csillag tényleg 3 csillag, ellátást senki se kérjen és ne, soha ne fizessetek előre.A gyémántfürdő szuper, de ha meg tudjátok oldani a szállást rbnb-ben akkor inkább azt javaslom.Természetesen az ügy itt még nem áll meg, ha pozitív végkifejlet lesz, ezt jelzem az értékelésemben is.
Erzsébet Horváth
Sport Hotel Tatabánya
Ajánlom bárkinek aki arra jár, és szeretne tiszta szép csendes helyen pihenni.
Mária Bodrogai
Sport Hotel Tatabánya
Kedves , barátságos személyzet . Bőséges reggeli .Mibdenkinek ajánlani tudom . Geszti koncert után kellemes pihenésben volt részünk ! Ragyogó tisztaság ! Köszönjük szépen .
Alexandra Rohacsek-Nagy
Sport Hotel Tatabánya
Tiszta, rendezett szoba , kedvesek a recepción. A reggeli korrekt, de ha lefogy akkor nincs újratöltve. Ebèdelni itt nincs lehetőség a félpanziós ellátásnál, így a Gyémánt Fürdőben fogyasztható el az étel.A félpanziós ebéd egy levest és főètelt tartalmaz, első nap amit kaptunk ehetetlen volt. A wellness része rendben van, szuper kikapcsolódás egy család számára . Ár-èrtèk arányban elfogadható, de nem ajánlanám.
Gellért Horváth
Sport Hotel Tatabánya
A szobák tiszták lehet pihenniDe a reggelinél spórolnak 6 gyerekkel kaptunk 1 liter almalevet és 1 l tejet de aszt kérni kellett