Fakanalas Fogadó Pásztó, Kékesi út 9, 3082

vizözön web centrumkft
05.12.2023
Fakanalas Fogadó
Szép helyen van. Az ízek nagyjából rendben vannak, de a kiszolgálási idő több mint 90 perc volt. Ezt azért soknak találtam. Az árak igen magassak, ami nem gond ha a mínőség követi. Palóc leves házias volt, de a cigánypecsenyének a lényeg hiányzott ( fokhagyma és pirospaprika, ez így gáz)Igaz nem most volt amikor vendéglátoztam de akkor időben és ízekben is sokkal jobbak voltunk. Persze idővel minden megszépül. A környezet az szép!! Nekünk ez csalódás volt!
János Pintér
04.12.2023
Fakanalas Fogadó
(Csak az éttermet értékelem)Túra után állítottunk be nagycsaládosan (az ezzel járó hangzavarral). A felszolgáló hölgy nagyon kedves, barátságos és türelmes volt, az étel rendben volt. Egyikünk étele késett kicsit, mert benézték, de bocsánatkérések közepette normál időben pótolták. Jól éreztük magunk, ha a környéken túrázunk, még visszajövünk.------------------------------(I only review the restaurant)Right after a hiking trip we went in with family (many people, shouting over each other). The server was extremely nice and accomodating, the food was good. One dish was missed by the chef, but the server apologized multiple times and we got the food in a timely manner. Great experience, would recommend.
békésiné szántó gizella
25.11.2023
Fakanalas Fogadó
Esős napok után ebédelni álltunk meg . Az elhelyezkedése nagyon szerencsés hangulatos csendes körmyezet . A kőrülötte levő patakban zugott a viz a teraszon viragok, az előteren a zöld sok árnyalata (a fü a fenyők a bokrosodo növények ) idilli . A kiszolgás gyors volt és pontos ,az étel izletes az adag nagy kérésre csomagolnak .Mi a felét sem tudtuk elfogyasztani .A desszertre még kiváncsi vagyok, szeretnék vissza térni érte .
Valaki Senki
03.11.2023
Fakanalas Fogadó
Gondoltunk kipróbáljuk ezt a csodás" kis éttermet a Mátra lábánal családdal egy szülinap alkalmából
Edit Szabó
03.11.2023
Fakanalas Fogadó
Kirándulás után tértünk be, ebédelni. A hely hangulatos, a kert végében patak, szép környezet. A pincér udvarias, bár egyedül volt mikor érkeztünk és alig győzte a sok vendéget, kedvesen többször elnézést kért. Az ételek viszont csalódást okoztak! Vidék, és fogadóhoz illő házias ízeket vártunk, de nem teljesen ezt kaptuk. A húsleves gazdagon átlagos volt, a sztrapacska dettó. Én ráadásul a legdrágább szarvas sültet rendeltem, aminél még a Trófeában is sokkal finomabbat ettem. Egyik sem volt rossz! De mégsem ezt vártuk. Sajnálom.
TCV
22.10.2023
Fakanalas Fogadó
Túra után tértünk be ebédelni. A környezet tiszta és rendezett (kint ültünk le) és nagyon hangulatos. Az étlap meglepően bőséges, a kiszolgálás udvarias és igazán gyors. Az ételekről nehéz objektíven értékelést írni, mert ahány ember, annyi izlés, nekünk ízlett. Nem zsírban/olajban úszó látványkonyha" ételek
Dániel Juhász
17.10.2023
Fakanalas Fogadó
Az étel rendben volt, a környezet szép, viszont a kiszolgálás minősíthetetlen. ca. 1,5 óra alatt hozták ki a rendelt ételt, nem tudták megjegyezni a rendelést. Hatan voltunk, mire a hatodik megkapta az ebédet, a többiek tányérját már elvitték… 2 éve voltunk utoljára, akkor szuper volt, azért tértünk vissza, kár volt….
Zoltán Kárpáti
09.09.2023
Fakanalas Fogadó
Szuperlatívuszok.Mind az étterem kívülről és maga az enteriőr is hívogató, az old school itt nagyon pozitív jelző. A hölgy, aki nekünk segített odafigyel és nagyon kedves. Alapesetben számomra nem megengedhető, ha egy étteremben valami teljesen hétköznapi dolog kifogy, de itt megengedő vagyok, mert éreztem, hogy minden nagyon friss. A sztrapacska számomra egészen lenyűgöző volt, utálom, ha orrba vág a juhtúró állott, erjedt szaga… Itt ilyenről szó sem volt, imádtam!A szarvas végtelenül puha, jól érlelt volt, a cigánypecsenye tarjából szintén gyönyörű étel itt!A szalonnáról apám jutott eszembe, hyerekkoromban csinálta ő így nekem, lilahagymával ettem, mint ahogy itt halmozták rá. A hely tiszta, gyerek és kutyabarát, illetve mozgáskorlátozottal is jól megközelíthető étterem, söröző!Tényleg igaz, hogy csak szuperlatívuszokban tudok szólni a helyről, pedig tartottam tőle, de nagyon kellemesen csalódtam!Ha semmi nagyon különlegeset, de nagyon finomat akartok enni, abszolút ajánlom!
Dávid Zsidi
Fakanalas Fogadó
6-an érkeztünk a kora délutáni órákban. Az étteremben kevesen voltak. A környezet szép, viszont a kiszolgálás kritikán aluli. Az italokra is rengeteget kellett várnunk, az ételeket több mint másfél óra után hozták ki több részletben, az utolsó akkor kapta meg, mikor a többiek tányérjait már elvitték. A rendelést összekeverték, nem a kértnek megfelelően hozták ki. Nem fogom ajánlani a helyet, és mi sem megyünk többet.